ویندوز 11 واقعاً از شما می خواهد که یک VPN دریافت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین بیلد 11 قرار است نشانگر VPN را در ناحیه اعلان خود دریافت کند، که بررسی وضعیت اتصال یا اتصال آسان‌تر را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

طبق گزارش های متعددی که توسط Neowin برجسته شده است (در برگه جدید باز می شود)بیلدهای آتی ویندوز 11 دارای نماد جدید خواهند بود زیرا به محبوبیت فزاینده خدمات VPN در سراسر جهان می پردازد.

طرفداران از قبل با این ویژگی آشنا هستند و نشانگرهای VPN در نوار وظیفه macOS به همراه نماد نوار وضعیت برای دستگاه های iOS موجود است. در واقع، حتی دستگاه‌های اندرویدی نیز دارای نمادی در نوار وضعیت خود هستند، که باعث می‌شود دستگاه‌های ویندوز در هنگام استفاده از VPN ها تا حدودی کنار گذاشته شوند.

نماد VPN ویندوز 11

با این حال، همانطور که توسط Neowin اشاره شده است، برخی از هشدارها وجود دارد. اولاً، به نظر می‌رسد که نماد فقط با یک اتصال سیمی کار می‌کند، بنابراین کاربران با اتصال Wi-Fi نمی‌توانند به این راحتی اتصال خود را بررسی کنند.

همچنین، به نظر می رسد که سیستم عامل برنامه های VPN شخص ثالث را تشخیص نخواهد داد، که باعث می شود بخش بزرگی از کاربران VPN بی توجه باشند. اتصال VPN باید از تنظیمات سیستم تنظیم شود تا همانطور که توضیح داده شد عمل کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه خاموش کردن صدا از Live Photos در iPhone یا Mac

سپس، البته، این واقعیت وجود دارد که اینها فقط شایعات و حدس و گمان هایی هستند که از کسانی که دسترسی اولیه دارند، که خوش شانس بوده اند در مورد بیلد 25247 تحقیق کنند. این احتمال وجود دارد که مایکروسافت به تنظیم دقیق نماد وضعیت VPN ادامه دهد. اتصالات Wi-Fi، و احتمالاً برنامه های شخص ثالث، شاید قبل از انتشار کامل آن را شامل شود. این در صورتی است که برش را ایجاد کند و تا ساخت بعدی به تعویق نیفتد.

همچنین که بخشی از آخرین به‌روزرسانی سیستم‌عامل است، کاربران می‌توانند به سرعت بین جلوه‌های ویدئویی و میکروفون از تنظیمات سریع جابه‌جا شوند و از میان گزینه‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی برای بهبود کارایی انتخاب کنند. جزئیات این به‌روزرسانی‌ها را می‌توانید در وبلاگ مایکروسافت بخوانید (در برگه جدید باز می شود).

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XHqJOZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *