آمازون از برند مد کودکان هندی Hopscotch با بودجه 20 میلیون دلاری حمایت می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم از برند مد کودکان هندی Hopscotch با بودجه 20 میلیون دلاری حمایت می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Hopscotch، یک برند هندی که پوشاک مد برای بچه‌ها را عرضه می‌کند، 20 میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری به رهبری آمازون در بحبوحه رکود مداوم بازار و بحران مالی که به طور قابل‌توجهی بر شرکت‌های جوان در این کشور آسیای جنوبی تأثیر گذاشته است، جمع‌آوری کرده است.

دور تأمین مالی سری E استارت‌آپ مستقر در بمبئی همچنین شاهد مشارکت سرمایه‌گذاران موجود از جمله صندوق سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری IIFL، RPG Ventures، Lionrock و Techpro Ventures بود. ادواردو ساورین، یکی از بنیانگذاران نیز در این دور سرمایه گذاری کرده است.

Hopscotch که در سال 2015 تأسیس شد، با مجموعه گسترده‌ای از لباس‌ها و اکسسوری‌های مد کودکان با شرکت‌هایی مانند FirstCry، Babyhug و Luvlap به رقابت می‌پردازد. این استارت‌آپ از بازارهای آنلاین مختلف محبوبیت پیدا کرد، اگرچه طبق داده‌های Sensor Tower که توسط یکی از مدیران این صنعت به اشتراک گذاشته شده است، برنامه‌های همنام آن تنها حدود 700000 کاربر فعال ماهانه دارند.

راهول آناند، بنیانگذار و مدیر اجرایی Hopscotch، در بیانیه ای آماده شده گفت: “Hopscotch برند دیجیتالی برای والدینی است که می خواهند فرزندانشان شیک به نظر برسند – هر روز و در هر مناسبت خاص.” این سرمایه‌گذاری به ما امکان می‌دهد در بازاریابی سرمایه‌گذاری کنیم، انتخاب خود را گسترش دهیم و مشتریان بیشتری را قادر به بیان حس منحصر به فرد سبک خود کنیم.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ایجاد و پیوستن به پارتی تماشای ویدیوی Amazon Prime

Hopscotch قصد دارد سرمایه‌های تازه را برای گسترش پیشنهادات خود و دستیابی به آخرین روندها در رده مد کودکان به کار گیرد. بر اساس پلتفرم بینش داده Tracxn، این استارتاپ تا به امروز 71 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

Preetham N، مدیر توسعه شرکت آمازون در بیانیه ای گفت: «Hopscotch در رده بچه ها یادآور برند قوی است. “با این سرمایه گذاری، ما خوشحالیم که با Hopscotch همکاری می کنیم، زیرا همچنان به مشتریان بیشتری دسترسی دارد و آنها را خوشحال می کند. راهول، موسس، و تیم مدیریتش مشتاق ساختن برند هستند. ما از دیدن کارهایی که آنها تا به امروز انجام داده اند تحت تأثیر قرار گرفته ایم.»

در آوریل 2021، آمازون اعلام کرد که قصد دارد 250 میلیون دلار در استارت آپ های هندی از طریق وسیله نقلیه جدیدی به نام Smbhav Venture Fund سرمایه گذاری کند. از آن زمان این غول آمریکایی از استارت آپ هایی مانند پلتفرم فین تک M1xcharge، استارتاپ آنلاین گوشت تازه FreshToHome و برند پوشاک داخلی مردانه XYXX حمایت کرده است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fRT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *