آمازون بزرگترین تبلت خود را با نام Fire Max 11 با قیمت 230 دلار عرضه کرد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم آمازون بزرگترین تبلت خود را با نام Fire Max 11 با قیمت 230 دلار عرضه کرد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

آمازون امروز بزرگترین تبلت خود را با نام تبلت Fire Max 11 با صفحه نمایش 11 اینچی عرضه کرد. این شرکت قیمت دستگاه را 229.99 دلار در نظر گرفته است – گزینه ای ارزان تر از iPad 10.9 اینچی و تبلت پیکسل جدید با صفحه نمایش مشابه برای کاربران.

صفحه نمایش تبلت از وضوح 2000 در 1200 پشتیبانی می کند که نتیجه آن نسبت تصویر 5:3 است. با توجه به اینکه iPad دارای نسبت تصویر 59:41 و تبلت Pixel دارای نسبت تصویر استاندارد 16:10 است، اندازه غیرعادی است. این شرکت ادعا می‌کند که طراحی قاب آلومینیومی و شیشه‌های مقاوم آن را سه برابر بیشتر از آی‌پد ۱۰.۹ اینچی دوام می‌دهد. این همچنین نشان دهنده ارتقاء نسبت به Amazon Fire HD 10 سال گذشته است که بزرگترین تبلت آمازون تا کنون بود.

اعتبار تصویر: آمازون

Fire Max 11 دارای پردازنده هشت هسته ای مدیاتک و 4 گیگابایت رم است. آمازون گفت که تبلت Fire Max بدون مشخص کردن اندازه باتری، «دوام باتری 14 ساعته» را ارائه می دهد. علاوه بر این، این شرکت یک شارژر آهسته 9 واتی USB 2.0 را در جعبه عرضه می کند که دستگاه را در 4.2 ساعت به طور کامل شارژ می کند. می توانید یک شارژر 15 واتی را جداگانه خریداری کنید و زمان شارژ را به 3.5 ساعت کاهش دهید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین ساعت هوشمند با GPS برای پیاده روی و ناوبری

دستگاه جدید این غول تجارت الکترونیک دارای یک 8 مگاپیکسلی در جلو و پشت برای تماس های ویدیویی است. به علاوه، می‌توانید هدفون‌های بی‌سیم را از طریق بلوتوث 5.3 متصل کنید. همچنین اسپیکرهای دوگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos برای مصرف ویدیو وجود دارد.

آمازون همچنین در حال راه اندازی یک کیبورد است که به صورت مغناطیسی از طریق پین های pogo و یک قلم به دستگاه متصل می شود. اگر کاربران هر دو دستگاه را با تبلت Fire Max خریداری کنند، کل بسته 329.99 دلار برای آنها هزینه خواهد داشت. آمازون این تبلت را برای افرادی که ممکن است دستگاهی برای بهره وری یا خانواده بخواهند اما نمی خواهند پول iPad را خرج کنند، قیمت گذاری کرده است.

اعتبار تصویر: آمازون

جدا از ادغام الکسا برای دستورات صوتی، این تبلت یک حالت نمایش (درست مانند Echo Show) را برای کنترل دستگاه های خانه سازگار ارائه می دهد. به علاوه، این شرکت به شما امکان می‌دهد دو پروفایل بزرگسال و چهار کودک برای اشتراک‌گذاری خانواده با دسترسی به محتوای Amazon Kids و کنترل‌های والدین ایجاد کنید.

Fire Max 11 از امروز با ارسال دستگاه و در ماه آینده برای پیش‌سفارش در دسترس است. این تبلت در گزینه های ذخیره سازی 64 و 128 گیگابایتی موجود است. آمازون همچنین به خریداران یک اشتراک سه ماهه در طرح شخصی مایکروسافت آفیس 365 ارائه می دهد که به آنها امکان دسترسی به برنامه هایی مانند Excel و Word را می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  صفحه سبز نتفلیکس با کمک هوش مصنوعی بازیگران را با رنگ سرخابی چشم نواز حمام می کند

در اوایل این ماه، یک شرکت تحلیلی IDC گزارش داد که بازار جهانی تبلت در سه ماهه اول 2023 19.1 درصد کاهش داشته است. این رقم اعلام کرد که رقم 30.7 میلیون محموله نشان دهنده بازگشت بازار به سطح قبل از همه گیری است. مهمتر از همه، این گزارش می گوید که آمازون نسبت به سال گذشته 62 درصد کاهش محموله داشته است و کمترین رقم از زمان همه گیری را داشته است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Sen
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *