شرکت های کوچک و متوسط ​​آمریکایی در مورد راه اندازی کسب و کار آنلاین خود بسیار عقب مانده اند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آمارهای جدید ادعا می‌کنند که آمریکایی‌ها در زمینه دیجیتالی‌سازی کسب‌وکار و امنیت سایبری بسیار از همتایان اروپایی خود عقب هستند.

بر اساس نظرسنجی Ionos از 4800 متخصص SMB از ایالات متحده و اروپا، تهدید رکود اقتصادی همراه با کمبود فزاینده کارگران ماهر، نقشه راه دیجیتالی شدن بسیاری از SMB ها را از پنجره خارج کرده است و بسیاری از آنها به هزینه ها، کمبود زمان و کمبود اشاره می کنند. از دانش فنی و تورم به دلیل نداشتن یا خود.

علی‌رغم عقب‌نشینی آشکار از ورود همه جانبه به دیجیتالی‌سازی در طول همه‌گیری، آخیم وایس، مدیرعامل Ionos تاکید می‌کند: «کسانی که استراتژی کسب‌وکار خود را محکم در دیجیتالی کردن لنگر نمی‌اندازند، برای بقای خود در بازار مشکل خواهند داشت.»

شرکت‌هایی که تمایل کمتری به دیجیتال دارند

ارقام این مطالعه نشان می دهد که تعداد SMB های آمریکایی که علاقه ای به دیجیتالی شدن ندارند، بیش از دو برابر شده است، از 25 درصد در سال 2022 به 51 درصد در سال 2023.

با این حال، بسیاری ادعا می‌کنند که عدم اطمینان اقتصادی، بحران انرژی و سایر تهدیدات ژئوپلیتیکی همگی باعث نگرانی هستند، تا جایی که هزینه‌های دیجیتالی‌سازی را کاهش داده یا به تعویق انداخته‌اند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه یک استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی ایجاد کنیم

صرف نظر از این، به نظر می‌رسد که SMB‌های آمریکایی فکر می‌کنند که امنیت سایبری خود را بالاتر می‌برند، به‌روزرسانی منظم رمز عبور را انجام می‌دهند و ارائه‌دهندگان میزبانی ابری را انتخاب می‌کنند که در امنیت آنلاین تجربه دارند. تعداد کمتری از اروپایی‌ها نسبت به امنیت سایبری خود اطمینان دارند، با این حال گزارش Ionos در توضیح متداول‌ترین روش‌های اعمال شده در کشورهای مورد بحث: بریتانیا، آلمان، اسپانیا و فرانسه ناکام است.

به این ترتیب، مشخص نیست که آیا آمریکا پیشتاز است یا سطوح بالاتر اعتماد به دلیل انبوهی از ساده لوحی است.

مطالعات دیگر نشان داده‌اند که در دوره‌ای که تهدیدها در حال افزایش است و پیامدهای آن بیشتر می‌شود، ارتباط واضحی بین کارکنان فناوری اطلاعات، ITDM و مدیران C-Suite در استفاده از یک رویکرد یکسان برای امنیت سایبری وجود دارد.

ویس در خصوص شرکت‌های کوچک و متوسط ​​که در زمینه دیجیتالی‌سازی عقب مانده‌اند (بخوانید: SMB‌های آمریکایی)، می‌گوید: «دستاوردهایی که آنها از دیجیتالی‌سازی متوجه می‌شوند، از جمله بهبود دید، رشد، مدل‌های تجاری جدید و انعطاف‌پذیری بیشتر در برابر بحران‌ها، بسیار بیشتر از دستاوردهای اولیه است. مخارج.»

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pECZsU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *