آمازون Prime Day Ring Doorbell 2023: همه چیزهایی که می دانیم

زمان مطالعه: 3 دقیقه

چه در حال ارتقای زنگ در فعلی خود باشید و چه انگشتان پا را در این ابزارهای ورودی فوق العاده فرو ببرید، معاملات زنگ در حلقه حلقه پرایم دی دارای برخی از بهترین تخفیف هایی است که در کل معامله خواهید دید.

قابل انتظار است، و این چیزی است که از زمانی که آمازون رینگ را در سال 2018 خریداری کرد، هر سال در طول معاملات پرایم دی شاهد آن هستیم. احتمالاً شاهد کاهش قیمت‌ها در مدل‌های قدیمی و جدید خواهیم بود و این موارد را به یکی از بهترین گجت‌های مورد توجه تبدیل می‌کند. . سال گذشته چند معامله خارق العاده وجود داشت و امسال نیز انتظار مشابهی را داریم.

اگر در جنون فروش فصلی آمازون تازه کار هستید، مهم است بدانید که برای بهره مندی از معاملات باید عضو آمازون پرایم باشید. اگر نمی‌خواهید در تمام طول سال ثبت‌نام کنید، همیشه می‌توانید برای یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه آمازون پرایم ثبت‌نام کنید – فقط به یاد داشته باشید که پس از تضمین کالا، عضویت را لغو کنید!

ما هنوز زمان زیادی تا شروع فروش داریم که به شما زمان زیادی می دهد تا تصمیم بگیرید کدام دستگاه برای شما بهترین است. پس از شروع فروش، بهترین معاملات را در مورد برخی از بهترین زنگ‌های حلقه‌ای که در TechRadar بررسی کرده‌ایم، و همچنین بسته‌های پیشنهادی و برخی از گزینه‌های جایگزین را به اشتراک خواهیم گذاشت.

معاملات زنگ در حلقه اصلی روز آمازون: ایالات متحده

ما در حال مشاهده چند معامله در ایالات متحده هستیم، به عنوان مثال در مورد جدید Reng Battery Video Doorbell Plus. یک مدل جدیدتر که ما از دیدن آن هیجان زده هستیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تمرکز روی نکات مثبت؟

معاملات زنگ در حلقه اصلی روز آمازون: انگلستان

چند پیشنهاد اولیه زنگ در خانه حلقه ویدیویی Prime Day در بریتانیا نیز کاهش یافته است و ما از این قیمت ها بسیار هیجان زده هستیم.

معاملات زنگ در حلقه اصلی روز آمازون: سوالات متداول

تخفیف‌های آمازون Prime Day Ring Doorbell چه زمانی در دسترس خواهند بود؟

طبق بیانیه مطبوعاتی اخیر آمازون، فروش مناسب امسال پرایم دی از ساعت 00:01 صبح روز 11 جولای آغاز خواهد شد و تا 12 جولای ساعت 11:59 شب ادامه خواهد داشت. با این حال، اغلب معاملات اولیه نیز وجود دارد، به خصوص در مورد محصولات خود آمازون، بنابراین اگر می خواهید پس انداز خود را شروع کنید، مراقب این صفحه باشید.

آیا برای دریافت این معاملات باید عضو Amazon Prime باشم؟

آره؛ Prime Day یک رویداد انحصاری برای اعضای آمازون پرایم است، و در حالی که برخی معاملات غیر پرایم در طول هفته اتفاق می‌افتد، بعید است که این اتفاق برای دستگاه‌های آمازون مانند Ring Doorbell صدق کند.

معاملات زنگ در حلقه اصلی روز آمازون: انتظار چه چیزی را داشته باشید

در حالی که جمعه سیاه و دوشنبه سایبری رویداد فروش قطعی سال هستند، Amazon Prime Day به سرعت در حال تبدیل شدن به دومین رویداد نزدیک است. نه به این دلیل که آمازون به شدت تخفیف بسیاری از دستگاه های برتر خود، از جمله دستگاه های Ring Doorbells و Amazon Echo را می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  عنوان روز دوم Johnson & Johnson MedTech & Barts Health NHS

برخی از بهترین معاملاتی که در سال گذشته دیدیم، بسته‌هایی از جمله زنگ درب حلقه‌ای و نقطه اکو (نسل 3) با تخفیف 55 درصدی بودند، و با توجه به عرضه‌ی زنگ باتری حلقه‌ای جدید Doorbell Plus در سال جاری، هر فرصتی وجود دارد که بتوانیم آن را ببینیم. دوباره برخی از تخفیف ها و بسته های فوق العاده در دستگاه های قدیمی تر.

معاملات Prime Day Rind Doorbell سال گذشته در ایالات متحده

معاملات Prime Day Rind Doorbell سال گذشته در بریتانیا

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tSx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *