یوتیوب آزمون های تولید شده توسط هوش مصنوعی را روی ویدیوهای آموزشی آزمایش می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم یوتیوب آزمون های تولید شده توسط را روی ویدیوهای آموزشی آزمایش می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

یوتیوب در حال آزمایش آزمون‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی در برنامه تلفن همراه خود برای دستگاه‌های iOS و است که برای کمک به بینندگان طراحی شده‌اند تا درباره موضوعی که در یک ویدیوی آموزشی نشان داده شده است اطلاعات بیشتری کسب کنند. این ویژگی همچنین به پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو کمک می‌کند تا درک بهتری از چگونگی پوشش هر ویدیو یک موضوع خاص داشته باشد.

این شرکت نوشت، آزمون‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی، که یوتیوب دیروز در صفحه آزمایش‌های خود به آن اشاره کرد، در سطح جهانی برای درصد کمی از کاربرانی که «چند» ویدیوی آموزشی را تماشا می‌کنند، منتشر می‌شود. ویژگی مسابقه فقط برای بخش منتخبی از محتوای انگلیسی زبان در دسترس است که در فید اصلی به عنوان پیوندهایی در زیر ویدیوهای اخیراً تماشا شده ظاهر می شود.

همه آزمایش‌های یوتیوب به این پلتفرم نمی‌رسند، بنابراین جالب خواهد بود که ببینیم آیا این آزمایش در اطراف خود باقی می‌ماند یا خیر. ما مطمئن نیستیم که چند نفر – به خصوص اگر دیگر در مدرسه نیستند – می‌خواهند در حالی که در میان ویدیوها پیمایش می‌کنند، یک مسابقه شرکت کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  راه اندازی GPT-4 - مدل زبان بعدی

با این حال، یوتیوب مدت‌هاست که خود را به عنوان مقصدی برای یادگیری چیزهای جدید برای کاربران تثبیت کرده است، چه نحوه تعویض لاستیک ماشین یا حتی انجام یک چرخش به عقب. حساب‌های «Edutainment» مانند TED-Ed و HowToBasic به ترتیب با 18.8 میلیون و 17.3 میلیون مشترک، از محبوب‌ترین کانال‌های آموزشی یوتیوب هستند.

علاوه بر این، بسیاری از معلمان برای ایجاد محتوای آموزشی یا کشف و به اشتراک گذاری ویدیوها با دانش آموزان خود به یوتیوب مراجعه می کنند. بنابراین، برای کسانی که واقعاً می‌خواهند درباره یک موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنند، ویژگی جدید آزمون می‌تواند راهی مؤثر برای به دست آوردن درک عمیق‌تر از مطالب باشد.

در اوایل سال جاری، یوتیوب با Crash Course و دانشگاه ایالتی آریزونا برای راه‌اندازی طرح «سالن مطالعه» خود همکاری کرد، که به دانشجویان امکان دسترسی رایگان به چهار دوره آموزشی مختلف از جمله ریاضیات کالج، تاریخ ایالات متحده، ترکیب انگلیسی و موارد دیگر را می‌دهد. Crash Course، کانالی که توسط جان و هنک گرین اداره می شود، 14.8 میلیون مشترک و تقریباً 1.6 میلیارد بازدید دارد.

به طور جداگانه، یوتیوب همچنین در حال آزمایش ویژگی هایی مانند سیاست مسدود کردن تبلیغات با سه ضربه و ویژگی جدید صفحه قفل برای مشترکین Premium است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 بهترین راه حل برای کار نکردن استیکرها در تلگرام در آیفون و اندروید

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BPvBpF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *