بهترین بازی های Roblox | TechRadar

زمان مطالعه: 9 دقیقه

بهترین بازی‌های Roblox خلاقانه، جذاب و معمولاً غیرمنتظره هستند. اما مهمتر از همه، آنها از پتانسیل لایه ای نرم افزار استفاده کامل می کنند.

میلیون‌ها بازیکن و سازنده از این پلتفرم برای انجام بازی‌ها، ملاقات با بازیکنان دیگر و ایجاد بازی‌های جدید استفاده می‌کنند. در حالی که مخاطبان Roblox از بازیکنان جوان‌تر تشکیل می‌شوند، برخی از بازی‌های موجود در این پلتفرم می‌توانند برای همه سنین سرگرم‌کننده باشند.

علاوه بر این، همه بازی های Roblox چند نفره هستند. این بدان معناست که می‌توانید در محیطی آرام‌تر، تقریباً مانند Discord، اما با بازی‌های ویدیویی داخلی، با دوستان خود و پاتوق کنید.

بیایید بهترین بازی های Roblox را که در حال حاضر برای بازی در دسترس هستند بررسی کنیم!

بهترین بازی های Roblox

بهترین بازی های Roblox: شخصیت های Roblox در یک رستوران نشسته اند

(اعتبار تصویر: Roblox Corp.)

سرمایه دار کارخانه پیتزا

سفارش کردن

آیا تا به حال می خواهید یک پیتزا فروشی معتبر داشته باشید و در آن کار کنید؟ اگر پاسخ مثبت است، پس پسر، این است روبلوکس بازی برای شما؟ Pizza Factory Tycoon مشاغل و امکانات زیادی را ارائه می دهد، اما هشدار دهید. می تواند بسیار شدید شود.

هر شغلی در رستوران پیتزا در اینجا قابل قبول است. شما می توانید سفارش دهید، پیتزا درست کنید، تحویل بگیرید یا حتی مدیر باشید (با این حال، رسیدن به این نقطه می تواند بسیار دشوار باشد). این یکی از جذاب ترین عناوین در لیست بهترین بازی های Roblox ما است.

خودتان یا با دوستان خود بازی کنید و ببینید آیا برای راه اندازی یک کسب و کار و کسب مقداری پول نقد نیاز دارید یا خیر. فقط هشدار داده شود؛ هر نقطه باید پر شود اگر در فرماندهی شما خراب شد و نانوایی پیتزا را خالی گذاشتید، ممکن است در رستوران خود آتش سوزی جدی ایجاد کنید یا نه.

سکو برای مد مشهور

(اعتبار تصویر: مد معروف)

مد معروف

همه چیز را در باند فرودگاه رها کنید

Fashion Famous یک راه عالی برای آزمایش سبک لباس و دوستی های شما است که برای مقام اول در این بازی سبک و هوشمندانه مبارزه می کنید.

در Fashion Famous، شما به یک بازی حداکثر هشت نفره می‌پیوندید و برای نفرات اول، دوم و سوم رقابت می‌کنید. در ابتدای هر دور، همه یک موضوع را دریافت می کنند. این می تواند یک سرزمین عجایب زمستانی، تعطیلات در خارج از کشور، یا ابرقهرمان باشد. امکانات بی پایان هستند پس از این، چند دقیقه فرصت دارید تا در یک انبار غول پیکر پر از لباس، و مدل مو بدوید و با اینها می توانید لباس خود را برای باند فرودگاه بسازید.

هنگامی که همه لباس خود را آماده کردند، به باند فرودگاهی که مطابق با موضوع دور تزیین شده است، بروید. هر بازیکن یکی یکی وسایل خود را در باند فرود می‌آورد تا از بازیکنان دیگر امتیاز بگیرد. فردی که بالاترین امتیاز را داشته باشد برنده است و غیره. در حالی که نمی‌توانید به خودتان رای دهید، مهم است که به یاد داشته باشید که همیشه می‌توان در این بهترین بازی Roblox متحد ایجاد کرد.

روبلکس تایتانیک

(اعتبار تصویر: Roblox)

Roblox Titanic Simulator

بیا داخل، آب یخ می زند

شبیه ساز واقعی Roblox Titanic یک راه عالی برای انتقال خود به گذشته و درک اینکه سوار شدن بر کشتی بدنام تایتانیک چگونه بود.

واقع گرایی در این بازی شبیه ساز بسیار مهم است، به این معنی که به هر بازیکن نقشی اختصاص داده می شود که انتظار می رود قبل از برخورد کوه یخ ایفا کند. هنگامی که تایتانیک تماس اولیه برقرار کرد، بازیکنان هر لحظه از سرنوشت کشتی در حال غرق شدن را دوباره به تصویر می کشند. همه چیز در زمان واقعی اتفاق می افتد زیرا بازیکنان باید در راهروهای دلپذیر و محفظه های سیلابی حرکت کنند تا بلند شوند و به سمت قایق های نجات بروند.

در حالی که Roblox Titanic یکی از بهترین بازی های Roblox ما است، اما یکی از بهترین بازی های شبیه سازی ما نیست. با این حال، هنوز هم یک قصیده چشمگیر برای این تراژدی است زیرا تکمیل آن 2 ساعت و 40 دقیقه کامل طول می کشد، مدت زمانی که طول کشید تا تایتانیک غرق شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه آیفون خود را از پخش تصادفی موسیقی جلوگیری کنیم؟

بلوکسی یکنوع بازی شبیه لوتو

(اعتبار تصویر: Roblox)

بلوکسی یکنوع بازی شبیه لوتو

همه چیز برای بازی کردن است

Bloxy Bingo یک رقیب واضح برای بهترین بازی های Roblox ما به لطف سرگرم کننده ساده آن است. هنگامی که به یک سرور ملحق می شوید، وارد سالن غول پیکر بینگو با صدها بازیکن می شوید. تنها یا با دوستان خود بنشینید و آماده شوید تا یکی از شدیدترین بازی های یکنوع بازی شبیه لوتو را انجام دهید.

هرگز لحظه ای کسل کننده با چندین نوع یکنوع بازی شبیه لوتو در دسترس نیست، مانند بریتانیا، آمریکایی، Loteria، و Arcade. بازیکنان همچنین می توانند انتخاب کنند که به جای یک کارت، با چند کارت بازی کنند. اولین مورد به یک خط، یک مربع است و در نهایت، یکنوع بازی شبیه لوتو امتیاز کسب می کند تا در رقابت برای برنده دور باشد.

Bloxy Bingo یک انتخاب محکم در لیست بهترین بازی های Roblox ما است که بدون هیچ هزینه ای برای استحکام ذهنی سرگرم کننده است. حتی اگر طرفدار یکنوع بازی شبیه لوتو نیستید، سخت است که در عجله یکنوع بازی شبیه لوتو غرق نشوید، وقتی که در نهایت اولین برد را به دست آوردید جشن بگیرید و زمانی که یک بینگو از شما دزدیده شد گریه کنید.

بهترین بازی های Roblox: چندین زامبی قرمز و سوزان Roblox به سمت بازیکن اجرا می شوند

(اعتبار تصویر: Roblox Corp./PANDEMIC)

پروژه زامبی لازاروس

جانشین معنوی Call of Duty Zombies

Zombies Project Lazarus یکی از شدیدترین بازی‌هایی است که می‌توانید در Roblox بازی کنید، و آن را به یک پیروزی مطمئن در لیست بهترین بازی‌های Roblox تبدیل می‌کند.

با وجود اینکه هنوز در آلفا قرار دارد، این بازی زامبی FPS بسیار سرگرم کننده است. یادآور زامبی های کال آف دیوتی، بازیکنان باید موج پس از موج حمله هیولاهای ارواح زنده بمانند. دو نقشه در دسترس است، مدرسه یا آزمایشگاه علمی، هر کدام بر اساس یک زامبی های CoD نقشه

با هم کار کنید تا انبوهی از زامبی ها را از بین ببرید، پنجره ها و درها را مسدود کنید، قفل مناطق جدید را باز کنید، امتیازات را به دست آورید، و اسلحه های جدیدی را با جعبه رمز و راز پیدا کنید و آنها را با دستگاه pack-a-punch ارتقا دهید. این واقعاً آزمونی از استراتژی و هوش است که با برخی از عناوین موجود در لیست بهترین بازی های FPS ما رقابت می کند.

بهترین بازی های Roblox: یکی از شخصیت های Roblox که دیگری را از یک تانک نجات می دهد

(اعتبار تصویر: Roblox Corp./AW Apps)

از تسهیلات فرار کنید

نسخه Roblox از Dead by Daylight

Flee the Facility یکی از تجربیات تپنده قلب را در لیست بهترین بازی های Roblox ما ارائه می دهد. کار با هم به صورت تیمی، هدف دقیقاً همان چیزی است که روی جعبه ذکر شده است: فرار از مرکز.

شما باید با سایر بازیکنان – بازماندگان – کار کنید تا با هک کردن های پر از ساختمان، قفل خروجی را باز کنید. در همین حال، یک بازیکن، هیولای تعیین‌شده بازی است، که سعی می‌کند با ناک اوت کردن بازماندگان و کشیدن آن‌ها به داخل یک محفظه برودتی، بازماندگان را دستگیر کند. هیچ ترسی بزرگتر از این نیست که وارد یک اتاق شوید و ببینید که هیولا در حال پوزخند – و مسابقه به سمت شما – با یک چکش عظیم در دست است.

این یک بازی درخشان برای بازی با دوستان است، به طوری که می تواند به لیست بهترین بازی های همکاری ما راه پیدا کند تا شما و دوستانتان از آن لذت ببرید.

بهترین بازی های Roblox: شخصیتی که در جایی نزدیک میزی پنهان شده است که یک هواپیمای اسباب بازی روی آن قرار دارد

(اعتبار تصویر: Tim7775)

پنهان و به دنبال افراطی

فوق العاده سرگرم کننده

بازی‌های ویدیویی راه‌های زیادی برای انطباق با مخفی کاری کلاسیک بچه‌ها پیدا کرده‌اند، و خیلی از آنها لزوماً بچه‌پسند نیستند. Hide and Seek Extreme در حال حاضر کمی قدیمی است، اما با یک پیچ و تاب سرگرم کننده به اصول اولیه بازمی گردد – شخصیت ها کوچک هستند در حالی که محیط ها، اتاق های مختلف در یک خانه، بزرگ هستند. با توجه به اینکه همه در فروشگاه اسباب بازی به اندازه یک اسباب بازی هستند، مکان های بیشتری وجود دارد که می توانید پنهان کنید.

در حالی که چندین بازی که رویکرد کمی درگیرتر برای مخفی کردن و جستجو دارند، مانند Among Us VR، در بین بازیکنان جوان‌تر نیز به موفقیت‌های بزرگی تبدیل شده‌اند، این نسخه همچنان سرگرم‌کننده است زیرا مخفی کردن و جست‌وجو سرگرم‌کننده است. جستجوگر چهار دقیقه فرصت خواهد داشت تا گروهی از بازیکنان را روی نقشه پیدا کند و برای عادلانه بودن آن، مهارت خاصی به دست می آورد و حداقل می تواند مخفی شدن دیگران را تماشا کند. اجتناب از پیدا شدن در این بازی کمتر از زندگی واقعی هیجان انگیز نیست.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تغییر نام عکس ها، فیلم ها و فایل ها در آیفون و آیپد

بقای بلایای طبیعی

(اعتبار تصویر: Roblox)

بقای بلایای طبیعی

خود را آماده کن

Natural Disaster Survival یک بازی خنده دار Roblox است که فیزیک و هر حسی را نادیده می گیرد.

بازیکنان به جزیره ای که با مواد، ساختمان ها و وسایل نقلیه مختلف پوشیده شده است منتقل می شوند. این تنظیمات می تواند عادی به نظر برسد، چه در یک ساختمان اداری و چه در پمپ بنزین – با این حال، آب و هوا چیزی جز معمولی نیست.

بلایای طبیعی بلافاصله اعلام می شود. این می تواند یک سیل ناگهانی، طوفان، زلزله یا حتی بارش شهابی باشد. شما می توانید برای چند دقیقه محل بقا یا مخفی شدن خود را پیدا کنید و سپس زمانی که تایمر تمام شد، فاجعه آغاز می شود. آنچه در پی می‌آید، آشفتگی بی‌معنا، بی‌معنا و خنده‌دار ساختمان‌ها و بلوک‌ها است که در اطراف پرواز می‌کنند، فیزیک را نادیده می‌گیرند، و بازیکنان را از چپ، راست و مرکز بیرون می‌کشند. آخرین کسی که زنده می ماند برنده دور می شود. ساده است.

بهترین بازی های Roblox: گروهی از چهره ها با موهای چندین شخصیت معروف انیمه بدون چهره، آماده مبارزه

(اعتبار تصویر: بازی های Top Down)

All Star Tower Defense

آن را انیمه بسازید

All-Star Tower Defense شما را مجبور می‌کند در تیم‌هایی کار کنید تا از نفوذ امواج بدها به قلمرو خود جلوگیری کنید. تا اینجا، بسیار معمولی است، اما شما به سادگی از برج ها و بالیستاها استفاده نمی کنید. در عوض، می‌توانید از میان قهرمانان انیمه‌های درجه یک خود را انتخاب کنید تا از آنچه متعلق به شماست دفاع کنید.

All-Star Tower Defense یکی از بهترین بازی‌های Roblox است زیرا یک ایده عالی را به یک ژانر ثابت می‌برد و از بازیکنان می‌خواهد که با هم همکاری کنند. چه کسی نمی خواهد از قدرت فوق العاده شخصیت مورد علاقه خود برای شکست دادن هیولاها استفاده کند؟ رویکرد All-Star به علامت تجاری ممکن است 100 درصد خوشایند نباشد، اما ورود به یک عرصه با دوستان و بازیکنان دیگر، قرار دادن شخصیت های خود و تماشای رفتن آنها بسیار سرگرم کننده است.

تعداد زیادی شخصیت برای به دست آوردن، وظایف برای تکمیل و یک حالت داستانی برای مبارزه وجود دارد، به طوری که فرصت های زیادی برای دیدن همه چیزهایی که All-Star Tower Defense ارائه می دهد به دست آورید.

آسانسور ترسناک

(اعتبار تصویر: Roblox)

Horror Elevator برای افراد ضعیف مناسب نیست، زیرا این رقیب برای بهترین بازی‌های Roblox در بازی‌های معمولی مناسب برای کودکان، حالت ترسناکی به خود می‌گیرد.

بازیکنان باید از سطوح مختلف محتوای وحشتناک و قتل جان سالم به در ببرند. برای مدت معینی از آسانسور خارج می‌شوید، از وحشت جان سالم به در می‌برید و پس از خاموش شدن تایمر، قبل از بسته شدن درها، به آسانسور برگردید.

این یک بازی ترسناک سرگرم‌کننده و سریع است که می‌توانید خودتان یا با دوستان خود بازی کنید، اگر به دنبال چیزی هستید که شب‌ها شما را ترساند.

سوالات متداول بهترین بازی های Roblox

آیا Roblox برای یک کودک 7 ساله مناسب است؟

در حالی که هیچ محدودیت سنی رسمی برای Roblox وجود ندارد عقل سلیم در اینجا بسیار مهم است زیرا برخی از بازی ها در سایت برای مخاطبان مسن تر وجود دارد.

هنگام حوصله چه چیزی در Roblox بازی کنیم؟

یک بازی کلاسیک Bloxy Bingo برای پرکردن زمانی که حوصله‌تان سر می‌رود، عالی است، زیرا آتش سریع است و می‌توانید هر زمان که بخواهید به داخل و خارج بپرید.

چگونه بهترین بازی های Roblox را انتخاب کردیم

نویسندگان در TRG طیف وسیعی از علایق در مورد بازی دارند و اتفاقاً من مدت زیادی است که از طرفداران پلتفرم بازی هستم. در حالی که من آن را به اندازه زمانی که جوان‌تر بودم بازی نمی‌کردم و بیشتر شب‌ها را در پینت‌بال Roblox می‌گذراندم، هنوز هم دوست دارم هر از چند گاهی به یک یا دو بازی بپرم.

تماشای تغییر شکل Roblox در 17 سال گذشته سفر بسیار سرگرم کننده ای بوده است. من آن را در مراحل اولیه و محبوب ترین آن تماشا کرده ام. همیشه جایی در قلب من و تاریخچه بازی من باقی خواهد ماند.

چه بازی های Roblox در حال حاضر بازی می کنم

من در حال حاضر به داخل و خارج از Bloxy Bingo می پرم. بازی Quickfire یکنوع بازی شبیه لوتو چیزی است که بعد از یک روز طولانی کار می‌توان از آن منصرف شد.

در حالی که در حال حاضر این بازی انتخابی من است، زیبایی Roblox تنوع بازی های مختلف آن است که همه آنها فقط با یک کلیک فاصله دارند. پرش از یک عنوان به عنوان دیگر فوق العاده آسان است و بنابراین وقتی وارد Roblox می شوم به ندرت فقط یک بازی را انجام می دهم.

Roblox چیزی شبیه به انحصار بهترین بازی‌های رایگان برای بچه‌ها دارد، با این حال، اینها را بررسی کنید گزینه های دیگر برای محتوای درخشان تر

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OHw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *