چگونه آیفون خود را از پخش تصادفی موسیقی جلوگیری کنیم؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

 

آیا آیفون شما به طور خودکار شروع به پخش آهنگ می کند؟ در این راهنما، به بررسی برخی از علل بالقوه می پردازیم و همه راه حل های ممکن برای جلوگیری از تکرار این اتفاق را بررسی می کنیم.

صفحه قفل آیفون پخش موسیقی را نشان می دهدصفحه قفل آیفون پخش موسیقی را نشان می دهد

شاید متوجه شده باشید که آیفون شما عمدتاً در Apple Music شروع به پخش آهنگ می کند، حتی زمانی که در جیب، کیف، بیرون روی میز، ماشین و غیره باشد.

در حالی که مکث فقط یک ضربه یا یک فرمان صوتی Siri طول می‌کشد، اما همچنان یک ناراحتی است. اگر آیفون شما به طور خودکار شروع به پخش آهنگ یا پادکست با صدای بلند در هنگام حضور در یک جلسه، کتابخانه و غیره کند، حتی می تواند باعث ناراحتی یا خجالت شود.

اجازه دهید بینش های بیشتری در این مورد به اشتراک بگذارم و به شما کمک کنم تا به آن پایان دهید.

برنامه موسیقی یا پادکست را به اجبار ببندید

حتی پس از توقف موقت آهنگ پخش در Apple Music، Spotify، یوتیوب Music، Apple Podcasts، یوتیوب، یا برنامه رسانه دیگری، ویجت Lock Screen و کاشی Now Playing در مرکز کنترل iOS همچنان ممکن است پخش کننده رسانه را نشان دهند. در این مواقع، تنها یک لمس تصادفی برای از سرگیری موسیقی لازم است.

بنابراین، حتی اگر بستن اجباری برنامه‌ها توصیه نمی‌شود، باید قبل از ورود به یک جلسه مهم، برنامه رسانه را به اجبار ترک کنید. این به ویژه در صورت استفاده از Apple Music صادق است، زیرا متوجه شده ام که ویجت آن به عنوان یک پیشنهاد در صفحه قفل ظاهر می شود، حتی زمانی که شما فقط AirPods یا بلوتوث ماشین خود را به آیفون متصل می کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه مشاهده پست ها و نظرات ذخیره شده در Reddit (رایانه شخصی و موبایل)

بستن اجباری برنامه Music در آیفونبستن اجباری برنامه Music در آیفون

Safari و سایر برنامه ها را بررسی کنید

این سناریو را تصور کنید: شما مشتاق پخش صدا یا تصویر در سافاری، یا هر برنامه دیگری هستید، اما به دلیل اتصال ضعیف اینترنت، بی‌وقفه بافر می‌شود. از سر ناامیدی، آیفون خود را قفل می کنید و ادامه می دهید. با این حال، به طور غیر منتظره، محتوا در نهایت بارگیری می شود و شروع به پخش می کند.

بنابراین، این مورد را در مرورگر وب خود یا سایر برنامه‌هایی که امکان پخش پس‌زمینه را دارند بررسی کنید.

دکمه Action را برای عملکرد دیگری پیکربندی مجدد کنید

آیا دکمه اکشن یا 15 پرو مکس خود را برای پخش آهنگ تنظیم کرده اید؟ در این صورت، ممکن است دکمه Action به طور تصادفی در جیب یا کیف شما فشار داده شود و باعث پخش موسیقی شود.

دکمه اکشن آیفون برای پخش موسیقی تنظیم شده استدکمه اکشن آیفون برای پخش موسیقی تنظیم شده است

به آیفون بروید تنظیمات > دکمه اکشن و آن را روی یک کار متفاوت تنظیم کنید. اگر می خواهید ایده هایی داشته باشید، در اینجا لیستی از 29 کاری است که می توانید با دکمه Action انجام دهید.

مطمئن شوید که Back Tap برای پخش موسیقی تنظیم نشده است

با ترکیب میانبرهای Siri و Back Tap، می توانید آیفون خود را طوری تنظیم کنید که با دو یا سه ضربه زدن به پشت آن، موسیقی پخش کند. هنگامی که دستگاه خود را در دستان خود می گیرید، می توان این را به راحتی فراخوانی کرد.

بنابراین، به آیفون بروید تنظیمات > دسترسی > دست زدن به > برگشت ضربه بزنید و مطمئن شوید که دوبار و سه ضربه زدن روی None یا هر عمل دیگری تنظیم شده است.

هنگام بیرون آوردن AirPods از کیس مراقب باشید

در برخی مواقع، وقتی ایرپادهای خود را از جعبه بیرون می‌آورم یا آنها را برمی‌دارم، به‌طور تصادفی روی بالای ایرپاد دوبار ضربه می‌زنم و موسیقی در آیفون من شروع به پخش می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین کابل شارژ آیفون لایتنینگ برای ماشین شما

این به این دلیل اتفاق می افتد که به نظر می رسد AirPods فرمان پخش را در آیفون متصل اجرا می کند. با اطمینان از عدم ضربه زدن تصادفی روی AirPods می توانید از این امر جلوگیری کنید. اگر AirPods Pro یا نسل سوم و جدیدتر دارید، از فشار دادن پایه خودداری کنید.

پیچیدگی موسیقی را از صفحه ساعت خود حذف کنید

اگر پیچیدگی Music را به صفحه Apple Watch خود اضافه کرده باشید، در صورت لمس تصادفی، می تواند پخش را در آیفون شما فعال کند. می توانید عارضه را حذف کرده و چیز دیگری جایگزین آن کنید.

پیچیدگی موسیقی در صفحه Apple Watch که موسیقی را در آیفون پخش می کندپیچیدگی موسیقی در صفحه Apple Watch که موسیقی را در آیفون پخش می کند

Hey Siri را خاموش کنید

در موارد نادر، آیفون شما ممکن است با یک مثبت کاذب فعال شود، و فرض کنید که از آن می‌خواهید موسیقی پخش کند. همچنین ممکن است اتفاق بیفتد که از سیری در هوم پاد خود بخواهید موسیقی پخش کند، اما آیفون شما آن را اشتباه تفسیر می کند و به جای آن آهنگ ها را روی بلندگوهای خود پخش می کند.

با خاموش کردن هندزفری سیری می توانید این مشکل را حل کنید. اما به یاد داشته باشید که به این معنی است که اکنون یک راه کمتر برای فراخوانی Siri خواهید داشت.

آیا صدای زنگ شما روی آهنگ تنظیم شده است؟

می توانید صدای زنگ آیفون خود را روی آهنگ Apple Music تنظیم کنید. و اگر این کار را انجام دادید، آهنگ یا لیست پخش انتخابی با به صدا درآمدن زنگ شما شروع به پخش می کند. بنابراین، آلارم های فعال را در برنامه ساعت ویرایش کنید و مطمئن شوید که صدای آن روی آهنگ تنظیم نشده است.

اتوماسیون ها را بررسی کنید

من یک اتوماسیون در برنامه Apple Shortcuts ایجاد کرده‌ام که وقتی آیفون من از طریق بلوتوث به ماشینم متصل می‌شود، به‌طور خودکار پخش لیست پخش انتخابی من را شروع می‌کند – که تقریباً هر بار که سوار ماشینم می‌شوم.

اگر اتوماسیون‌های مشابهی را تنظیم کرده‌اید، مانند پخش خودکار آهنگ‌ها هنگام توقف زنگ صبح یا در زمان دلخواه، به برنامه میانبرها > اتوماسیون و روی اتوماسیون مربوطه به سمت چپ بکشید تا آن را حذف کنید.

اتوماسیون برای پخش موسیقی هنگام اتصال آیفون به ماشین مناتوماسیون برای پخش موسیقی هنگام اتصال آیفون به ماشین من

آیا هنگام تماس های FaceTime موسیقی شروع به پخش می کند؟

SharePlay می تواند به طور خودکار بر اساس استفاده قبلی شما وارد شود. اگر در حین تماس FaceTime با شخص خاصی متوجه شدید که موسیقی یا ویدیو پخش می شود، SharePlay را در iPhone یا خود خاموش کنید.

 

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/eNuZRB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *