آیا می توانید بازگشت پرایم روز را انجام دهید؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رویداد فروش پرایم روز آمازون در بیشتر مناطق به پایان می رسد، بنابراین یا مشتاقانه منتظر بسته های جدید خود هستید یا احتمالاً از فرصت از دست رفته برای خرید جدی ناراحت هستید.

در هر صورت، میلیون‌ها خریدار آمازون در طول 48 ساعت گذشته به ویترین فروشگاه مجازی خرده‌فروشی آنلاین هجوم آورده‌اند به این امید که دستگاه‌های خانه با تخفیف، ظروف آشپزخانه، لوازم حیوانات خانگی و سایر اقلام محبوب را تضمین کنند – اما هر مشتری Prime Day کاملاً نخواهد بود. از محصولاتی که در نهایت به درب آنها می رسد خوشحال هستند.

بنابراین، ممکن است تعجب کنید که آیا می توانید چیزهایی را که در Prime Day خریداری کرده اید به آمازون برگردانید – اما نگران نباشید! شما در جای مناسب هستید. ما همه چیزهایی را که باید در مورد خط مشی بازگرداندن روز پراید غول خرده فروشی بدانید را به تفصیل بیان می کنیم.

بیایید با مهمترین چیز شروع کنیم: سیاست بازگرداندن پرایم روز آمازون مانند سایر روزهای سال است. به عبارت دیگر، هیچ خط مشی بازدهی خاص برای Prime Day وجود ندارد.

اکثر اقلام خریداری شده از طریق آمازون – از جمله تمام دستگاه های آمازون – معمولاً می توانند ظرف 30 روز پس از خرید برگردانده شوند، و همین امر در مورد محصولات خریداری شده در روز پرایم صدق می کند. گاهی اوقات، آمازون بازپرداخت های درخواستی را بین 30 تا 60 روز پس از خرید پردازش می کند، اما خرده فروش ممکن است در چنین مواردی هزینه ای را برای ذخیره مجدد مطالبه کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 روش برتر برای رفع افزونه Microsoft Teams Meeting که در Outlook برای ویندوز ظاهر نمی شود

روز اول آمازون

(اعتبار تصویر: Shutterstock / Dennizn)

البته با همه اقلام یکسان برخورد نمی شود. نرم‌افزارهای دانلود شده، کارت‌های پیش‌پرداخت، محصولات مراقبت شخصی و غیره را نمی‌توان در هیچ زمانی از سال بازگرداند، و می‌توانید این فهرست را برای تفکیک دقیق‌تر اقلام غیرقابل برگشت آمازون بررسی کنید.

همه خریدهای برگشت‌پذیر نیز واجد شرایط بازگشت رایگان نیستند، اما آن دسته از محصولاتی که شامل بازپرداخت رایگان می‌شوند، یک پیام پررنگ در کنار فهرست قیمت‌هایشان خواهند داشت.

همچنین ناگفته نماند که بازگشتی که پس از پرایم روز پردازش می‌شود، تنها به بازپرداختی معادل قیمت پرداخت شده در زمان خرید (یعنی قیمت معامله) منجر می‌شود – شما نمی‌توانید کالای تخفیف‌خورده را تحویل بگیرید و انتظار قیمت کامل را داشته باشید. بازپرداخت یک هفته بعد

بنابراین اینجاست: Prime Day در آمازون درست مانند هر روز دیگری در آمازون است (به جز هزاران کالای تخفیف خورده) و بر حق شما برای بازگرداندن خریدهایی که از آن ناراضی هستید تأثیری نمی گذارد.

اگر هنوز در جستجوی معاملات لحظه آخری Prime Day هستید، برای دریافت جدیدترین و بهترین پس انداز به مرکز Prime Day 2022 ما بروید.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zgF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *