آهنگ های TikTok 2023

زمان مطالعه: 6 دقیقه

وقتی نوبت به انتخاب صدا برای تکمیل ویدیوهای می‌رسد، می‌دانیم که همیشه آسان‌ترین تصمیم نیست. با این حال، افزودن این صداهای صوتی پرطرفدار می تواند به شما کمک کند تا به جوامع جدید برسید و تعامل ویدیویی را افزایش دهید.

اما، این صداهای صوتی پرطرفدار چیست و چگونه می توانیم به آنها دسترسی داشته باشیم؟ برای اطلاعات در مورد نحوه افزودن صدا به ویدیوهای خود، نحوه یافتن بهترین آهنگ‌های TikTok در سال 2023، و اینکه چگونه می‌توانند به تقویت حساب شما کمک کنند، به خواندن ادامه دهید.

صداهای TikTok چیست؟

صداهای TikTok می‌توانند از چند منبع مختلف، یا از کتابخانه درون‌برنامه‌ای TikTok یا با آپلود صدای خود شما، بیایند. مانند بسیاری از پلتفرم های دیگر، مشکلات کپی رایت وجود دارد که کاربران می توانند با آن مواجه شوند.

با این حال، خوشبختانه، کتابخانه موسیقی تجاری TikTok بیش از 500000 آهنگ از پیش پاک شده و بدون حق امتیاز را در دسترس کاربران قرار می دهد. صوتی که از کتابخانه TikTok نمی آید یا پولی برای آن پرداخت نشده است، قانون حق نسخه برداری را نقض می کند. کاربران همچنین می توانند صداهای اصلی را از طریق شخص ثالث آپلود کنند یا آنها را مستقیماً در برنامه ضبط کنند، بدون اینکه دچار مشکل حق چاپ شوند.

اکنون، حقوق استفاده به نوع حساب TikTok شما نیز بستگی دارد. حساب‌های تجاری می‌توانند از هر صدای اصلی در ویدیوهای خود استفاده کنند، به شرطی که صدای تجاری از قبل پاک شده باشند. اگر اخطار «این صدا برای استفاده تجاری مجوز ندارد» دریافت کردید، به این معنی که از آهنگی رایج استفاده می‌کنید که حقوقی برای آن ندارید. حساب های شخصی می توانند از هر صدایی که می خواهند استفاده کنند، از جمله آن آهنگ های رایج.

چگونه صداهای TikTok را به ویدیوهای خود اضافه کنید

اگر تصمیم دارید از میان کتابخانه گسترده TikTok انتخاب کنید، در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است:

  1. پس از ورود به برنامه TikTok، را باز کرده و ضربه بزنید اضافه کردن صدا.
  2. یک پنجره جدید ظاهر می شود، با صدا یا صداهای تجاری، برای حساب های تجاری.
  3. آهنگ مورد نظر خود را برای استفاده انتخاب کنید و بر روی علامت قرمز کلیک کنید تا آن را به ویدیوی خود اضافه کنید.

افزودن آهنگ از کتابخانه تجاری آسان و ساده است. پس از اضافه شدن آهنگ، می توانید صدا، کلیپ یا بخشی از آهنگ را تغییر دهید و میزان صدا را تنظیم کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Huion Kamvas Pro یک همراه عالی برای عکاسان است - در اینجا دلیل آن است

چگونه صدای اصلی را به ویدیوهای TikTok اضافه کنیم

اگر تصمیم دارید که می خواهید صدای اصلی ایجاد و آپلود کنید، چند راه مختلف برای این کار وجود دارد. شما می توانید این کار را از طریق صداگذاری یا با استفاده از یک برنامه شخص ثالث انجام دهید.

برای ایجاد صدا با استفاده از صداگذاری:

  1. برنامه TikTok را باز کنید و روی آن کلیک کنید دکمه (+). در پایین صفحه نمایش
  2. رکورد یا بارگذاری محتوای ویدیوی شما
  3. وقتی کارتان تمام شد، روی آن کلیک کنید علامت چک قرمز.
  4. در صفحه ویرایش، روی فلش رو به پایین ضربه بزنید تا ببینید ویرایش صدا.
  5. صدای خود را ضبط کنید و انتخاب کنید صدای اصلی را با یک ضبط جایگزین کنید، اگر می خواهید فقط صدای خود را بشنوید.
  6. پس از افزودن صدای خود، می‌توانید با انتخاب فیلتر در کنار دکمه ضبط صدا، جلوه‌های صوتی اضافه کنید.
  7. ضربه زدن صرفه جویی و سپس بعدی قبل از در نهایت ضربه زدن پست برای آپلود TikTok خود

هنگامی که TikTok شما آپلود شد، می توانید روی نماد ضبط چرخان در سمت راست پایین ویدیو ضربه بزنید، جایی که می توانید انتخاب کنید اضافه کردن به علاقه مندی ها یا ضربه بزنید از این صدا استفاده کنید برای ایجاد یک TikTok جدید با صدای اصلی خود.

اطمینان حاصل کنید که صدای شما با کیفیت بالا، واضح است و خلاقیت شما را نشان می دهد. هر کسی با استفاده از صدای خودش می تواند ویروسی شود، بنابراین از این فرصت استفاده کنید و ویژگی منحصر به فرد خود را به آن اضافه کنید.

چگونه آهنگ های TikTok 2023 را پیدا کنیم

اولین نبرد آشنایی با استفاده از آهنگ های TikTok است و اکنون بخش بعدی انتخاب بهترین صدا برای ویدیوها و برند شما است. با این حال، خوشبختانه راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید برای یافتن موسیقی مناسب برای ویدیوهای خود و آنهایی که تصویر برند شما را منعکس می‌کنند، پیمایش کنید.

در اینجا چهار روش مختلف وجود دارد که می توانید آهنگ های TikTok را برای ویدیوهای خود در سال 2023 بیابید:

شماره 1: صفحه برای شما

به طور کلی، صفحه برای شما (FYP) ممکن است جایی باشد که صداها و صداهای پرطرفداری را پیدا کنید که برای محتوای شما بهترین کار را دارند. خوشبختانه، الگوریتم TikTok در تنظیم محتوا برای کاربران خاص، با در نظر گرفتن آهنگ ها و صدا، عالی است.

هنگامی که صدایی را پیدا می کنید که دوست دارید، به سادگی روی صدا ضربه بزنید تا صفحه صوتی آن را پیش نمایش کنید. شما می توانید ضربه بزنید از این صدا استفاده کنید یا اضافه کردن به علاقه مندی ها برای استفاده در ویدیوهای خود

اگر می بینید که از یک صدا یا آهنگ چندین بار استفاده شده است، این می تواند نشان دهنده صدای ویروسی یا پرطرفدار باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین تشک صندلی عقب خودرو که می توانید بخرید

به جای اینکه منتظر بمانید تا صدای پرطرفدار شما را پیدا کند، از منحنی جلوتر باشید و آهنگ های مورد علاقه خود را از طریق نوار جستجوی TikTok پیدا کنید. جستجوی شما به چیزی که به دنبال آن هستید بستگی دارد.

برای یافتن صدای پرطرفدار هفته، «صداهای پرطرفدار» را جستجو کنید و برای نمایش محتوای اخیر روی «این هفته» فیلتر کنید. شما همچنین می توانید از طریق هشتگ جستجو کنید تا ببینید چه کلمات کلیدی ترند هستند.

شماره 3: کتابخانه موسیقی TikTok را مرور کنید

کتابخانه موسیقی TikTok قطعاً ساده‌ترین برای پیمایش، فیلتر کردن بر اساس دسته‌بندی و حتی نگاه کردن به صداهای پرطرفدار است. حتی آهنگ‌های توصیه‌شده برای شما وجود خواهد داشت که یافتن بهترین صدای مناسب برای شما را آسان می‌کند.

برای آن آهنگ‌های پرطرفدار، به لیست‌های پخش «ویژگی» و «TikTok Viral» نگاه کنید تا آنچه را که در حال حاضر محبوب است درک کنید.

شماره 4: مرکز خلاقیت TikTok

آخرین اما نه کم اهمیت تر، TikTok است مرکز خلاقیت این برای سازندگان و کسانی که می‌خواهند ویدیوهای خود را به سطح بعدی ببرند عالی است. در این صفحه می‌توانید هشتگ‌ها، آهنگ‌ها، سازندگان و ویدیوهای پرطرفدار را مشاهده کنید.

حتی می‌توانید تجزیه و تحلیل عمیق این داده‌ها از جمله تعداد پست‌های استفاده شده، بازدیدها، علاقه در طول زمان، جمعیت‌شناسی، علایق مرتبط و محبوبیت منطقه‌ای را مشاهده کنید. این یک منبع عالی برای کسانی است که می خواهند عمیقاً در موضوعات پرطرفدار غوطه ور شوند یا مخاطب خاصی را هدف قرار دهند.

برای مشاهده Creative Center نیازی به ورود به سیستم نیستید یا می توانید یک حساب تجاری رایگان ایجاد کنید و تجزیه و تحلیل های بیشتری را مشاهده کنید.

اهمیت آهنگ های TikTok

بیایید صادق باشیم، هیچ چیز بهتر از تماشای یک ویدیوی TikTok و یافتن صدای خنده دار یا کشف یک آهنگ جدید نیست. اما، به عنوان بازاریاب و متخصص در رسانه های اجتماعی، آیا این افزودنی های صوتی می توانند به ویدیوها و حساب های ما کمک کنند؟

در صورت استفاده صحیح پاسخ مثبت است. پیشی گرفتن از صداهای پرطرفدار و ایجاد صداهای خود می تواند به تقویت ویدیوهای شما و یافتن افراد دیگر از طریق برنامه کمک کند. و البته، می‌تواند حس مرتبط بودن را در ویدیوهای شما ایجاد کند، که کاربران را تشویق می‌کند به شما اعتماد کنند و شما را بیشتر به عنوان یک برند دوست داشته باشند.

در حالی که ممکن است افزودن آهنگ‌های TikTok عنصر پیشگامانه‌ای نباشد که کل برند شما را تغییر می‌دهد، اما راهی آسان برای تقویت محتوای خود، یافتن کاربران جدید و چه کسی می‌داند، شاید حتی ویروسی شود.

با Metricool، می توانید از ما استفاده کنید تجزیه و تحلیل TikTok این ویژگی برای برداشتن یک گام بیشتر و مشاهده افرادی که ویدیوهای شما را بر اساس منابع برداشت از جمله صداها مشاهده می کنند.

حساب رایگان خود را در Metricool.com.

اکنون همه چیز را در مورد آهنگ های TikTok در سال 2023 می دانید و چرا باید آنها را امسال به ویدیوهای خود اضافه کنید تا حساب خود را توسعه دهید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zoTnvo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *