آیفون 15 پرو با رنگ آبی تیره عرضه خواهد شد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اپل به مخفی نگه داشتن اطلاعات مربوط به محصولاتش معروف است. با این حال، بازار شایعات پر شده است از آنچه می‌توانیم از سری 15 آینده انتظار داشته باشیم. طبق شایعات اخیر، انتظار می رود و ​​آیفون 15 پرو مکس در سایه جدیدی از آبی تیره وارد بازار شوند.

اطلاعات از یک حساب کاربری توییتر با نام کاربری به دست آمده است ناشناخته21. افشاگر خاص به دلیل افشای اطلاعات دقیق در گذشته شناخته شده است. او قبلاً اطلاعاتی در مورد سری آیفون 14 و اپل ویژن پرو منتشر کرده بود که در زمان معرفی رسمی این محصولات صحت داشت.

با الهام از آیفون 12 پرو

همانطور که توسط MacRumors گزارش شده است، Unknownz21 فاش کرده است که اپل در حال برنامه ریزی رنگ آبی تیره برای مدل های آیفون 15 پرو است. همانطور که شایعات زیادی وجود دارد، آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس با قاب تیتانیومی جدید وارد بازار خواهند شد. رنگ آبی مدل‌های حرفه‌ای دارای روکش برس‌شده خواهد بود و با روکش فولادی ضد زنگ که اپل در حال حاضر در آیفون‌ها ارائه می‌کند متفاوت خواهد بود.

این سایه آبی تیره مدل‌های آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس مشابه آنچه اپل در آیفون 12 پرو و ​​پرو مکس ارائه کرده است. با این حال، این بار، سایه آبی تیره بسیار تیره تر خواهد بود و به جای رنگ آبی، آیفون دارای ته رنگ خاکستری برای تطبیق با پوشش تیتانیومی خواهد بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 راه برای رفع عدم نمایش یا کار نکردن هوش مصنوعی اسنپ چت

MacRumors با Unknownz21 همکاری کرده است تا مجموعه‌ای از ماکاپ‌ها را ایجاد کند که رنگ و پرداخت دقیقی را که ممکن است در مدل‌های آینده آیفون 15 پرو ببینیم را نشان می‌دهد.

این نشریه در توصیف سایه آبی تیره آیفون 15 پرو می نویسد:

رنگ آبی که در مواد تیتانیوم جدید موجود است، روکشی برس دار دارد که برخلاف فولاد ضد زنگی که اپل در گذشته داشته است. رنگ آن شبیه آبی است که اپل برای مدل‌های آیفون 12 پرو استفاده کرد، اما به نظر می‌رسد تیره‌تر و خاکستری‌تر است تا پوشش تیتانیومی را تکمیل کند. ما مجموعه‌ای از تصاویر را ایجاد کرده‌ایم که سایه آبی مورد انتظار را نشان می‌دهند.»

علاوه بر آبی تیره، انتظار می‌رود آیفون 15 در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری فضایی/مشکی فضایی و خاکستری تیتانیوم نیز عرضه شود.

در حالی که بسیاری از اپل انتظار دارند آیفون 15 پرو را با رنگ قرمز تیره عرضه کند، Unknownz21 می گوید احتمال آن بسیار کم است. از سوی دیگر، افشاگر نمونه اولیه دستگاهی را در سایه آبی تیره دیده است. بنابراین، تا حدودی تایید می کنیم که آیفون 15 پرو دارای سایه آبی تیره خواهد بود.

MacRumor همچنین می‌گوید که آنها شواهد زیادی برای تأیید این موضوع دارند که اپل از آیفون 15 پرو در سایه آبی تیره برای نمونه‌سازی استفاده کرده است.


جیبین جوزف ویرایشگر محتوا در iGeeksBlog است و توجه بسیار خوبی به جزئیات دارد. او خواننده ای مشتاق است، با علایق مختلف از فلسفه و تاریخ گرفته تا ژئوپلیتیک و فناوری. وقتی گرامر را نمی خواند یا تصحیح نمی کند، متوجه می شوید که او در حال بحث درباره فوتبال است. می توانید او را در توییتر و به آدرس 4ibin@ دنبال کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کسب و کار تبلیغات متا در فرانسه به دلیل سوء استفاده مشکوک ضد انحصار با اقدامات موقت مواجه شد

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/SFy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *