آی مک 32 اینچی در سال 2024، مدل 42 اینچی عرضه در سال 2027

زمان مطالعه: 2 دقیقه

می تواند یک آی مک 32 اینچی را در سال 2024 عرضه کند و ظاهراً در حال کار بر روی یک رایانه رومیزی همه در یک حتی بزرگتر برای نسخه آزمایشی 2027 است.

iMac در حال پخش محافظ صفحه نمایش هوایی از macOS Sonoma
آی‌مک‌های بزرگ‌تر با های 6K ممکن است در دست تولید باشند | تصویر: کریستین زیبرگ/iDB

مارک گورمن، مدیر بلومبرگ، جزئیاتی در مورد آی‌مک‌های با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر به دست آورده است و می‌گوید یک مدل 32 اینچی می‌تواند قبل از پایان سال 2024 وارد بازار شود.

در همین حال، مشتریانی که به صفحه نمایش بزرگتر نیاز ندارند، باید خود را برای مدل های 24 اینچی با تراشه های M3 اپل در اواخر سال 2023 یا اوایل سال 2024 آماده کنند.

اپل روی آی‌مک‌های ۳۲ و ۴۲ اینچی کار می‌کند

همانطور که تنها نسخه مشترک خبرنامه Gurman's Power On برای بلومبرگ آمده است، یک iMac با صفحه نمایش بزرگتر در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه است و این شرکت در حال آزمایش با اندازه های مختلف صفحه نمایش است، بنابراین خیلی چیزها می توانند تغییر کنند.

او در خبرنامه قبلی خاطرنشان کرد: «این شرکت همچنین در حال انجام کارهای اولیه روی یک iMac با صفحه نمایش بیش از 30 اینچ است. گورمن توصیه می کند که به زودی انتظار یک آی مک 32 اینچی را نداشته باشید و می گوید اپل به دنبال عرضه آن قبل از پایان سال 2024 یا برخی از نقاط در سال 2025 است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Marvis Pro برای iOS با Metadata Builder جدید به روز شد

ساخت یک آی مک عظیم

اپل در حال حاضر آی‌مک‌های 24 اینچی مجهز به تراشه M1 را می‌فروشد که در آوریل 2021 عرضه شد. قبلاً مدل‌های 27 اینچی مبتنی بر اینتل و iMac Pro را که دارای یک پنل LCD 27 اینچی نیز بود، متوقف کرده بود.

اما آیا یک آی مک 32 اینچی زیاده روی نخواهد کرد؟ نه، مردم صفحه نمایش های بزرگ خود را ترجیح می دهند. این روند را ابتدا با تلویزیون ها و سپس گوشی های هوشمند، تبلت ها و مانیتورهای کامپیوتر مشاهده کردیم.

اگر اپل مانند مدل 24 اینچی M1 iMac حاشیه‌ها را کوچک کند، اندازه کل آن می‌تواند شبیه به مدل 27 اینچی متوقف شده باشد. یک iMac 32 اینچی برای افراد خلاق طراحی خواهد شد زیرا این اندازه صفحه نمایش برای رزولوشن 6K رتینا عالی است.

در مقایسه، 27 اینچی متوقف شده دارای صفحه نمایش 5K بود. Pro Display XDR، مانیتور خارجی اپل، دارای یک پنل 32 اینچی با وضوح 6K است. صفحه نمایش استودیو به صورت مورب 27 اینچ است و پنل رتینا 5K دارد.

‌ها و آی‌پدهای بزرگ‌تر نیز در دست ساخت هستند

آی‌مک 32 اینچی تنها دستگاهی نیست که به‌طور بالقوه صفحه‌نمایش بزرگ‌تری دارد—گرمن خاطرنشان می‌کند که اپل می‌تواند یک آی‌مک 42 اینچی را در سال 2027 عرضه کند. علاوه بر این، شایعه شده است که اپل صفحه نمایش آیفون 16 پرو را به 6.9 اینچ افزایش می‌دهد و ظاهراً در حال آزمایش آیپد پرو با صفحه نمایش 15 اینچی و بالاتر است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سازمان‌دهنده MWC به دلیل بررسی‌های شناسایی بیومتریک با جریمه GDPR محکوم شد
امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/auc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *