شرکت امنیت سایبری نت کرافت 100 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم شرکت امنیت سایبری نت کرافت 100 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

پس از سال‌ها رشد، سرمایه‌گذاری برای استارت‌آپ‌های امنیت سایبری شروع به کند شدن کرده است، که نشانه‌ای از ضعف اقتصادی گسترده‌تر و – شاید – اشباع بیش از حد بازار است. طبق یادداشت اخیر گروه جستجوی Pinpoint، بودجه امنیت سایبری در سه ماهه دوم 2023 در مقایسه با سه ماهه دوم 2022، 55 درصد کاهش یافته است – کاهش شدیدی با هر معیاری.

در عین حال، بازار امنیت سایبری همچنان از بازار فناوری گسترده‌تر پیشی می‌گیرد. همان یادداشت Pinpoint نشان داد که بخش امنیت سایبری در سه ماهه اول 2023 نسبت به سال قبل 12.5 درصد رشد داشته است.

به عنوان مثال، نت کرافت، یک شرکت تشخیص جرایم سایبری که مقر آن در بریتانیا است، امروز اعلام کرد که ۱۰۰ میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری توسط Spectrum Equity، سرمایه‌گذار سهام خصوصی مستقر در بوستون و سانفرانسیسکو با تمرکز بر مشاغل خدمات جمع‌آوری کرده است. . این بخش اولین ترانشه نت کرافت از زمان تأسیس آن در سال 1995 است و برای افزایش دامنه خدمات شرکت، جذب استعدادها و تلاش های موفقیت مشتری اختصاص داده خواهد شد.

رایان وودلی، مدیر عامل تازه منصوب شده نت کرافت، از طریق به TechCrunch گفت: «انواع جدید جرایم سایبری دائما در حال ظهور هستند و پیچیده تر می شوند. ما در حال سرمایه‌گذاری هم روی محصول و هم روی افراد هستیم تا پیشرفت به سمت مأموریت خود در شناسایی و مختل کردن جرایم سایبری در مقیاس بزرگ را برای ایجاد یک تجربه آنلاین امن‌تر برای همه کاربران اینترنت تسریع کنیم.»

نت کرافت که در سال 1995 توسط مایک پرتژون راه اندازی شد، طیف وسیعی از خدمات تشخیص، اختلال و حذف جرایم سایبری مبتنی بر اشتراک را ارائه می دهد. این شرکت از برای شناسایی، اعتبارسنجی و مبارزه با تهدیدات آنلاین مانند نقض نام تجاری، فیشینگ، جعل هویت مدیران و سایت‌های تجارت الکترونیک جعلی استفاده می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه کش توییتر را از اندروید، iOS یا وب پاک کنیم

به عنوان مثال، وودلی می‌گوید، نت‌کرافت از هوش مصنوعی برای تعامل با بازیگران بد «در مقیاس»، به‌ویژه عاملان کلاهبرداری‌های سرمایه‌گذاری، ارزهای دیجیتال و انتقال پول استفاده می‌کند و اطلاعاتی را جمع‌آوری می‌کند که سپس می‌تواند برای کمک به حذف آن بازیگران مورد استفاده قرار گیرد. مشتریان نت کرافت می توانند از طریق پورتال شرکت یا API هایی که با سیستم های داخلی آنها ادغام می شوند به گزارش ها دسترسی داشته باشند.

وودلی توضیح داد: «Netcraft از یادگیری ماشینی برای آموزش مدل‌های طبقه‌بندی ما که برای شناسایی انواع حمله استفاده می‌شود، استفاده می‌کند. روش‌های حمله‌ای که توسط بازیگران بد استفاده می‌شود در ترکیب و پیچیدگی در طول زمان متفاوت است، و یادگیری ماشینی به ما کمک می‌کند از مدل‌های بهینه‌سازی دائمی برای شناسایی دقیق این حملات در زمان واقعی و اجتناب از مثبت‌های کاذب استفاده کنیم.

فراتر از ارائه خدمات اتوماسیون، یک “فید اطلاعاتی تهدیدات” را حفظ می کند که جرایم سایبری را که موسسات اصلی را هدف قرار می دهد پوشش می دهد و یک نظرسنجی وب انجام می دهد که داده ها را در حدود 1 میلیارد وب سایت نگهداری می کند. وودلی می‌گوید داده‌های فید و نظرسنجی به Netcraft اجازه می‌دهد تا بینشی از روندهای تاریخی به دست آورد و آن را با داده‌های بی‌درنگ جمع‌آوری‌شده از طیف وسیعی از منابع شخص ثالث و شخص اول مرتبط کند.

او افزود: «نتکرافت از طریق اتوماسیون گسترده با پشتوانه بینش انسانی و تخصص فنی که طی دهه‌ها کار در فضا جمع‌آوری شده است، می‌تواند به مقیاس و پوششی دست یابد که تکرار آن توسط یک تیم امنیت اطلاعات داخلی دشوار است». به سادگی ساعات کافی در روز برای مدیریت موثر حجم تهدیدات موجود برای امنیت اطلاعات وجود ندارد، چه رسد به اینکه یک قدم جلوتر از تهدیدات نوظهور بمانیم.»

آیا این همه هذل بازاریابی است؟ شاید اینطور باشد – حداقل تا حدی. اما وودلی در مورد چالش رو به رشد در کاهش تهدیدات امنیت سایبری اشتباه نمی کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین بازوها و پایه های بوم برای Hyperx QuadCast

بر اساس اطلاعات امنیتی، حملات فیشینگ به تنهایی در نیمه اول سال 2022 48 درصد افزایش یافته است. با نرخ فعلی، خسارت حملات سایبری تا سال 2025 به 10.5 تریلیون دلار در سال خواهد رسید که 300 درصد نسبت به سطوح سال 2015 افزایش یافته است.

وودلی ادعا می کند که شاید به دلیل این امر، مشتریان از نت کرافت استقبال می کنند. این شرکت می گوید که به صدها برند از جمله 10 بانک از 20 بانک بزرگ اروپا، سه مورد از چهار شرکت بزرگ در سراسر جهان و هشت مورد از بزرگترین دولت های جهان خدمات ارائه می دهد.

به گفته پاراگ کهندلوال، مدیر عامل شرکت سهامی خاص، اندازه پایگاه مشتری یکی از عوامل تصمیم Spectrum Equity برای سرمایه گذاری در Netcraft بود.

نت کرافت چشمگیرترین کسب و کار امنیت سایبری است که تا به حال در مورد آن نشنیده اید. این چیزی است که ما را در مورد این شرکت هیجان زده کرد. “آنها توانسته اند زیر رادار پرواز کنند تا محصولی واقعا متمایز بسازند که یک مشکل سخت را حل می کند. آنها یک راه حل خودکار پیشرفته دارند که سالانه میلیون ها حمله را فلج می کند. سطح اثربخشی، سرعت، و مقیاس بهترین چیزی است که ما در این صنعت از آن آگاه هستیم، که از صدها مشتری دائمی تراشه آبی صحبت می کند.

وودلی گفت: برای تطبیق بهتر پایگاه مشتری در حال گسترش، نت کرافت قصد دارد در سال جاری تیم بیش از 100 نفر خود را 30 درصد افزایش دهد.

او ادامه داد: «همانطور که اشاره کردیم، جرم سایبری همچنان در ابعاد و پیچیدگی رشد می‌کند و این مشکلی نیست که از بین برود. نت کرافت یک جزء حیاتی ماموریت استراتژی دفاع سایبری است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/amdyoW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *