شاید اکتیویژن به طور تصادفی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 را امسال تایید کرده باشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شواهد جدید به Call of Duty با عنوان آینده اشاره دارد جنگ مدرن 3.

طبق گزارشات، اکتیویژن روی توسعه قابل توجهی کار می کرد جنگ مدرن 2 اوایل سال جاری، اما طبق گزارش بلومبرگ، DLC به یک بازی کامل تبدیل شده بود.

تا این لحظه این ایده فقط یک شایعه محسوب می شد. با این حال، مختلف کاربران توییتر اخیراً تصاویری از بازی اعلام نشده مذکور را به اشتراک گذاشته اند و در نتیجه با حملات DMCA مواجه شده اند. در این اعتصابات، اولین شواهد محکم برای جنگ مدرن 3 آشکار شد.

این تصاویر از یک آزمایش داخلی برای عنوان آینده که توسط Sledgehammer Games ساخته شده است، نشأت گرفته اند. در اطلاعیه DMCA ادعا شده است که این تصاویر شبیه “محتوای لو رفته از بازی های یی منتشر نشده است. Call of Duty: Modern Warfare 3“.

در نهایت، اکتیویژن تایید کرد که عنوان بعدی داستان عرضه سال گذشته را ادامه خواهد داد. در یک پست توییترجیسون شرایر از بلومبرگ توضیح داد که محتوای خاصی به MW3 منتقل خواهد شد. بنابراین، بازیکنان احتمالاً شاهد بازگشت اپراتورها، سلاح‌ها و باندل‌ها در نسخه بعدی خواهند بود.

گزارش بلومبرگ ادعا می‌کند که عنوان جدید قصد دارد تا احساس کند «یک نسخه مستقل و با قیمت تمام شده و همچنین توسعه‌ای از Modern Warfare 2». گزارش شده است که دنباله‌ی آتی بازگرداندن مینی مپ نمادین و امتیاز نینجا را نشان می‌دهد، زیرا امتیازات به تجهیزات مختلفی از جمله کلاه ایمنی، چکمه و دستکش دسته‌بندی می‌شوند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چه زمانی Mission Impossible: Dead Reckoning – قسمت اول به پارامونت پلاس می آید؟

به طور سنتی، Activision هر سال یک بازی جدید Call of Duty منتشر می‌کند، اما حتی با این ثبات، به ندرت می‌توان شاهد این نوع تداوم بود. با این حال، علی‌رغم جنجال‌های طبیعی Modern Warfare، محتوای عالی کافی برای اطمینان از موفقیت این دنباله وجود دارد.

TRG با Activision تماس گرفت، اما متأسفانه، ناشر در حال حاضر نتوانست نظری بدهد.

با تشکر از قرارداد الزام آور و سونی، این عنوان آینده به احتمال زیاد در دسترس خواهد بود PS5 و Xbox Series X|S و PC.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OtttnO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *