چه زمانی Mission Impossible: Dead Reckoning – قسمت اول به پارامونت پلاس می آید؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

کی خواهد شد Mission Impossible: Dead Reckoning قسمت اول در پارامونت پلاس منتشر شود؟ پاسخ کوتاه این است: ما هنوز نمی دانیم. اما، اگر مجبور بودیم یک حدس را به خطر بیندازیم، تا قبل از این اتفاق نخواهد افتاد اواخر سال 2023 در اولین زمان

ماموریت غیرممکن 7 رسماً در سینماهای ایالات متحده و استرالیا به نمایش درآمد (دو روز قبل در بریتانیا اکران شد)، و طرفداران سری فیلم های اکشن جاسوسی مطمئناً از آنچه در جدیدترین قسمت هیجان انگیز این فرنچایز ارائه می شود لذت خواهند برد. پس از یک دوره نه چندان درخشان برای فروش بلیت تئاتر – امثال ایندیانا جونز 5، فلش، و عنصری عملکرد خوبی نداشته اند – فیلمی که تام کروز رهبری می کند ممکن است به خوبی نتیجه دهد تاپ گان: ماوریک و باکس آفیس جهانی را نجات دهد.

ما فکر می کنیم که این نیز خواهد شد. در ما ماموریت غیرممکن 7 بررسی، ما آخرین ماجراجویی اتان هانت را یک «فیلم تابستانی برق‌آمیز که سینماها در حال حاضر به آن نیاز دارند» نامیدیم، که «این مجموعه فیلم را به عنوان یکی از سرگرم‌کننده‌ترین فیلم‌های اخیر تثبیت می‌کند». ستایش بالا، در واقع.

“اما کی به پارامونت پلاس می آید؟”، صدای گریه شما را می شنویم. همانطور که گفتیم، مطمئن نیستیم، اما معتقدیم که می دانیم چه زمانی می تواند. برای یافتن دلایل آن، باید ادامه مطلب را بخوانید.

ماموریت غیرممکن 7 چه زمانی می تواند اولین پخش جریانی خود را در پارامونت پلاس انجام دهد؟

اتان هانت و خدمه اش سوار بر قایق در Mission Impossible: Dead Reckoning - قسمت اول

ماموریت غیرممکن 7 در چند هفته یا ماه آینده روی پلتفرم استریم پارامونت حرکت نخواهد کرد. (اعتبار تصویر: Paramount Pictures)

در ذهن ما، انتظار طولانی خواهد بود Mission Impossible: Dead Reckoning قسمت اول برای اولین بار در پارامونت پلاس. همانطور که در بالا اشاره کردیم، این فیلم به تازگی در سینماهای سراسر جهان اکران شده است. بنابراین، هر کسی که امیدوار است در هفته‌های آینده به سرویس پخش پارامونت جهش کند، باید خود را برای ناامید شدن آماده کند.

البته خیلی به نحوه بستگی دارد ماموریت غیرممکن 7 در گیشه اجرا می کند. اگر پارامونت پیکچرز از دروازه خارج شود و فروش قابل توجهی در باکس آفیس – بیش از 250 میلیون دلار در سطح جهان – به دست آورد، احمقانه است که آن را پس از چهار هفته نمایش معمولی چهار هفته ای از سینماها بیرون بکشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  در اوایل این ماه، اپل بی سر و صدا برخی تغییرات را در برنامه AppleCare+ ارائه کرد

پس از همه، ماموریت غیرممکن فرنچایز یکی از بزرگترین اسپینرهای پول پارامونت است. شش فیلم قبلی مجموعاً 3.57 میلیارد دلار فروش داشته اند و سه فیلم آخر به تنهایی 2.17 میلیارد دلار از این مبلغ را به دست آورده اند. در واقع، این سه نفر در طول اجرای خود بیش از 680 میلیون دلار به دست آوردند ماموریت غیرممکن – Fallout (آخرینی که برای اولین بار در سینماها ظاهر شد) تقریباً 800 میلیون دلار درآمد داشت.

اتان هانت تیم صندوق بین المللی پول خود را در میدانی در ماموریت غیرممکن 7 هدایت می کند

میتوانست Dead Reckoning قسمت اول بیش از 800 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی؟ (اعتبار تصویر: Paramount Pictures)

پس پول هوشمند روشن است ماموریت غیرممکن 7 شکستن سد 800 میلیون دلاری با توجه به اینکه تام کروز یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2022 را بر عهده داشت تاپ گان: ماوریکپارامونت امیدوار است که 1.48 میلیارد دلار درآمد داشته است Dead Reckoning قسمت اول می تواند به راحتی از رقم تخمینی ما پیشی بگیرد.

بنابراین، اگر آخرین ماموریت غیرممکن این فیلم در فروش بلیت خوب عمل می کند، نمایش آن تا زمانی که ممکن است تمدید خواهد شد. این امر تاریخ راه اندازی Paramount Plus آن را به عقب می اندازد، به این معنی که کسانی از شما که منتظر رسیدن آن به یکی از بهترین سرویس های پخش جهانی هستند، انتظار طولانی در دستان شما خواهند داشت.

با این حال، رقبای سینمایی آتی وجود دارند که می توانند شکست بخورند Dead Reckoning قسمت اولشانس تسلط بر باکس آفیس باربی و اوپنهایمر، که هر دو در 21 جولای اکران می شوند، دو مورد از مورد انتظارترین فیلم های جدید سال هستند. اگر یکی، یا هر دو، بخورید ماموریت غیرممکن 7برشی از پای باکس آفیس، پارامونت میتوانست – ما فکر نمی کنیم که این کار را انجام دهد، اما می تواند – ضررهای خود را کاهش دهد و آن را زودتر از حد انتظار بر روی پلتفرم های دیجیتال منتشر کند.

با این حال، حتی در آن زمان نیز بعید است که به کتابخانه فیلم پارامونت پلاس بپیوندد. ما انتظار داریم فیلم با ستاره کروز قبل از اینکه برای پخش «رایگان» در Paramount Plus در دسترس باشد برای خرید و/یا اجاره در فروشگاه‌های دیجیتال مانند فروشگاه آمازون، استور، گوگل پلی و یوتیوب در دسترس قرار گیرد (شما به اشتراک نیاز دارید. برای تماشای برنامه های تلویزیونی و فیلم ها در استریمر). به طور خلاصه: انتظار نداشته باشید ماموریت غیرممکن 7 برای پذیرش یک ماموریت جدید برای پیوستن به کاتالوگ پشتی پلت فرم در آینده نزدیک.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تغییر صدای اعلان تیم های مایکروسافت

تاریخ احتمالی راه اندازی استریم قسمت اول Mission Impossible: Dead Reckoning

بیوه سفید در ماموریت غیرممکن 7 دست هایش را دور اتان هانت حلقه می کند

“به من بگو، ایتان، کی می شود ماموریت غیرممکن 7 به صورت رایگان در دسترس قرار گیرد؟” (اعتبار تصویر: Paramount Pictures)

با وجود همه این عوامل موثر، ما چه زمانی فکر می کنیم ماموریت غیرممکن 7 در پارامونت پلاس راه اندازی می شود؟ ما معتقدیم که حدود نوامبر/دسامبر 2023 خواهد بود – و دو دلیل بزرگ برای آن وجود دارد.

اول، همانطور که قبلاً ذکر شد، میزان محبوبیت آن در بین تماشاگران سینما و اینکه آیا پارامونت برای ادامه نمایش آن در بزرگترین نمایشگرهای ممکن پول کافی به دست می آورد یا خیر.

دوم، زمانی که دیگر فیلم‌های پرفروش پارامونت به پلتفرم استریم آن ملحق شدند. مثلا، تاپ گان: ماوریک تا 22 دسامبر 2022 به پارامونت پلاس نپیوست.

با این حال، جیغ ششمکه در تاریخ 10 مارس در سینماها عرضه شد، تنها شش هفته بعد در پارامونت پلاس در دسترس قرار گرفت. سیاه چال ها و اژدها: افتخار در میان دزدان برای پیوستن نیازی به انتظار طولانی نبود جیغ ششم در آن کاتالوگ پشتی، یا – فیلم ماجراجویی فانتزی دو ماه پس از اولین نمایشش روی استریمر پارامونت قرار گرفت.

اگرچه آنها مورد تحسین منتقدان قرار گرفتند، اما نه جذابیت باکس آفیس فیلمی به رهبری کروز را داشت و نه قدرت کشش فیلم را ماموریت غیرممکن حق امتیاز. اگر Dead Reckoning قسمت اول تبدیل به یک گاو پول نقد دیگر برای پارامونت می شود، به احتمال زیاد تا پایان سال 2023 در سرویس استریم این شرکت عرضه نخواهد شد.

برای بیشتر ماموریت غیرممکن پوشش، اختصاصی ما را با Dead Reckoning قسمت Onگران علاوه بر این، رتبه‌بندی هر کدام را بررسی کنید ماموریت غیرممکنفیلمی تا به امروز، یا ببینید آیا هر یک از آنها به بهترین راهنمای فیلم‌های پارامونت پلاس ما راه یافته است یا خیر.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/isy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *