نسخه بتای اصلی WhatsApp برای macOS اکنون در دسترس است: گزارش

زمان مطالعه: 2 دقیقه






بر اساس گزارش‌های اخیر، واتس‌اپ اکنون یک اپلیکیشن بتا برای macOS عرضه می‌کند. این بدان معناست که کاربران این اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب، از این پس می‌توانند علاوه بر دستگاه‌های تلفن همراه خود، از آن در ‌های مک خود نیز استفاده کنند.

طبق گزارش‌ها، برنامه بتا بومی برای macOS شبیه نسخه واتس‌اپ وب است، اما ویژگی‌های اضافی مانند اعلان‌های و امکان ارسال و دریافت پیام‌ها بدون نیاز به باز کردن مرورگر را ارائه می‌دهد. این برنامه همچنین می‌تواند در پس‌زمینه اجرا شود و به کاربران امکان می‌دهد حتی زمانی که به طور فعال از برنامه استفاده نمی‌کنند، اعلان‌ها را دریافت کنند.

عرضه برنامه بتا بومی برای macOS یک توسعه قابل توجه برای کاربران است، زیرا به آنها اجازه می دهد به طور یکپارچه بین دستگاه ها جابجا شوند و بدون وقفه به مکالمات خود ادامه دهند. همچنین تجربه کلی کاربر را بهبود می بخشد، زیرا برنامه برای پلتفرم macOS بهینه شده است و تجربه یکپارچه تر و کارآمدتری را ارائه می دهد.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که این هنوز یک نسخه بتا است، به این معنی که ممکن است دارای اشکالات و سایر مشکلات باشد. واتس اپ کاربران را تشویق می کند تا بازخورد خود را ارائه دهند و مشکلاتی را که در حین استفاده از برنامه با آن مواجه می شوند گزارش دهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین راه حل برای کار نکردن پوسترهای تماس در آیفون

در پایان، واتس اپ اکنون در حال ارائه یک برنامه بتا بومی برای macOS است که به کاربران اجازه می دهد از برنامه پیام رسانی محبوب در رایانه های مک خود استفاده کنند. این توسعه تجربه کلی کاربر را بهبود می بخشد و تجربه یکپارچه تر و کارآمدتر را ارائه می دهد. با این حال، از آنجایی که این یک نسخه بتا است، انتظار می‌رود که برخی از باگ‌ها و مشکلات دیگر داشته باشد، بنابراین کاربران تشویق می‌شوند تا بازخورد خود را ارائه کنند و مشکلاتی را که در حین استفاده از برنامه با آن مواجه می‌شوند گزارش دهند.




همچنین بررسی کنید



واتس‌اپ، اپلیکیشن پیام‌رسانی فوری متعلق به متا، بر روی وضعیت گزارش جدیدی کار می‌کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lXOUtG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *