توییچ در حال راه‌اندازی فید کشف و سایر ویژگی‌های ویدیویی کوتاه است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم توییچ در حال راه‌اندازی فید کشف و سایر ویژگی‌های ویدیویی کوتاه است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

توییچ سرانجام پس از سال‌ها شکایت از سوی سازندگانش در مورد کمبود فرصت‌های رشد برای رهای کوچک‌تر، فید Discovery را منتشر کرد.

این شرکت در مراسم افتتاحیه آخر هفته در TwitchCon پاریس، Discovery Feed را به همراه تعدادی ویژگی جدید دیگر معرفی کرد. ویژگی‌های جدید حول محور پشتیبانی از محتوای ویدیویی کوتاه می‌چرخند — اگرچه نان و کره این پلتفرم به صورت زنده پخش می‌شود، اما بیشتر سازندگان به تبلیغ محتوای خود در یوتیوب Shorts و وابسته هستند تا بینندگان را به کانال Twitch خود سوق دهند.

Discovery Feed یک فید عمودی قابل پیمایش در برنامه Twitch خواهد بود که مانند TikTok، به صورت الگوریتمی کلیپ‌هایی از جریان سازندگان را به کاربران ارائه می‌دهد، حتی زمانی که آنها زنده نیستند. برخلاف TikTok و دیگر پلتفرم‌های یی کوتاه، Twitch به وضوح نشان داد که محتوای با اندازه‌ی بیت را به پخش در اولویت قرار نمی‌دهد.

این شرکت در یک پست وبلاگ گفت: «از آنجایی که Twitch تماماً در مورد کانال‌های زنده و تعاملی است، هدف ما برای بینندگان این نیست که ساعت‌ها را در فید Clips بگذرانند. “سرمایه گذاری ما در Clips این است که به بینندگان کمک کنیم کانال شما را کشف کنند تا هنگام پخش جریانی به شما و جامعه شما بپیوندند.”

توییچ گفت که Discover Feed در پاییز راه اندازی می شود و تا آن زمان، این شرکت “نسخه های محدود” این ویژگی را برای آزمایش الگوریتم های خود اجرا خواهد کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پلتفرم اتوماسیون تست Tricentis Waldo را خریداری کرد

تغییر به سمت ویدیوهای کوتاه همچنین شامل ویژگی‌های ویرایشی جدیدی است که به سازندگان اجازه می‌دهد تا کلیپ‌ها را به‌طور بومی از جریان‌های خود در قالب عمودی ویرایش کنند. Twitch اکنون از صادرات مستقیم به یوتیوب پشتیبانی می کند و از ماه آگوست به کاربران اجازه می دهد تا مستقیماً کلیپ ها را به TikTok صادر کنند. ویرایشگر کلیپ در موبایل نیز در دسترس خواهد بود.

توییچ گفت، توانایی اشتراک‌گذاری محتوا با «حداقل تلاش» یک «برنده برای همه پخش‌کننده‌ها» است.

و مانند تقریباً هر پلتفرم اجتماعی بزرگ دیگری، Twitch داستان‌هایی را در ماه اکتبر راه‌اندازی می‌کند. داستان‌ها در صفحه دنبال‌کننده برنامه تلفن همراه Twitch ظاهر می‌شوند و سازندگان می‌توانند داستان‌های خود را طوری تنظیم کنند که برای عموم قابل مشاهده یا انحصاری برای مشترکین پولی باشد. داستان‌ها باید از دستورالعمل‌های انجمن Twitch پیروی کنند و توسط «فناوری اسکن متن و تصویر» خودکار کنترل می‌شوند.

توییچ گفت: «قالب داستان‌ها به خوبی درک شده است – کلیپ‌های زودگذر، تصاویر، به‌روزرسانی‌های متنی، نظرسنجی‌ها. «آنچه در مورد داستان‌های توییچ هیجان‌انگیز است، توانایی شما برای دسترسی به همه دنبال‌کنندگان توییچ یا اشتراک‌گذاری فقط با مشترکین است.»

این شرکت همچنین رویکرد خود را به وقفه‌های تبلیغاتی تغییر می‌دهد، که محل اختلاف بین پلتفرم و کاربرانش بوده است. اگرچه پخش‌کننده‌ها می‌توانند تایمرهای شمارش معکوس برای وقفه‌های تبلیغاتی را در پایان خود ببینند، بسیاری از آنها شکایت دارند که تبلیغات بدون هشدار کافی محتوای آنها را قطع می‌کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هوش مصنوعی فقط کامپیوتر شخص دیگری است

از این ماه، پخش‌کننده‌ها می‌توانند تایمر شمارش معکوس چت را روشن کنند تا وقفه‌های تبلیغاتی بیشتری داشته باشند. تایمر شمارش معکوس به پخش‌کننده‌ها اجازه می‌دهد «به تعویق بیفتند یا جلوتر باشند» و به آن‌ها این فرصت را می‌دهد که «تماس‌های مناسب» را برای جامعه خود برقرار کنند.

تحت ستاره مهمان، قابلیتی که به پخش‌کنندگان اجازه می‌دهد با یکدیگر همکاری کنند، سازندگان می‌توانند مهمان‌ها را به کانال‌های خود دعوت کرده و به طور همزمان پخش جریانی کنند. ویژگی «جریان‌سازی با هم» که در ماه آگوست برای «تعداد منتخب کانال‌ها» عرضه می‌شود، به حداکثر پنج سازنده اجازه می‌دهد با هم پخش جریانی کنند، در حالی که همه در کانال‌های خود به صورت زنده ظاهر می‌شوند. این ویژگی طی چند ماه آینده برای همه، صرف نظر از وضعیت شریک یا وابسته، در دسترس خواهد بود، به طوری که پخش‌کنندگان در هر سطحی این فرصت را داشته باشند که تعامل داشته باشند.

دن کلنسی، مدیرعامل توییچ در جریان TwitchCon گفت: «تویچ، سرویسی که پنج سال پیش بود، امروز نمی‌تواند از جامعه ما پشتیبانی کند، و Twitch امروزی نیازهای جامعه Twitch را در پنج سال آینده برآورده نخواهد کرد. مراسم افتتاحیه پاریس بنابراین ما باید به ساختن ادامه دهیم.»

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/edq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *