اتوماسیون یوتیوب چیست؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

وقتی نوبت به تولید محتوا می رسد، بسیاری تعجب می کنند که چگونه می توانند این روند را کوتاه کنند، زیرا اگر در رسانه های اجتماعی کار می کنید، می دانید که این می تواند بخش زیادی از زمان شما را بگیرد.

خودکارسازی رسانه‌های اجتماعی به حذف کارهایی مانند ارسال دستی، گزارش‌دهی و ویرایش کمک می‌کند. این را می توان از طریق برون سپاری یا با استفاده از ابزارهای رسانه های اجتماعی که این وظایف را برای شما انجام می دهند، انجام داد.

اکنون تقریباً در هر پلتفرم رسانه اجتماعی از جمله یوتیوب امکان پذیر است. بنابراین، چگونه می توانید محتوای یوتیوب خود را خودکار کنید؟ به خواندن ادامه دهید!

اتوماسیون یوتیوب چیست؟

اتوماسیون یوتیوب این ایده است که شما می توانید یک کانال یوتیوب راه اندازی کنید و با برون سپاری یا استفاده از ابزارهای خارجی، فرآیندهای تولید و مدیریت محتوا را تسریع کنید. برای سازندگانی که در آستانه فرسودگی هستند، این می‌تواند را کاملاً تغییر دهد و به آن‌ها اجازه دهد زمان را در روزگار خود به دست آورند.

چند فرآیند مختلف وجود دارد که می‌تواند فرآیند تولید محتوای شما را خودکار کند، مانند ویرایش ویدیو، زمان‌بندی محتوا، تحقیق در مورد موضوعات پرطرفدار، و تجزیه و تحلیل عملکرد محتوای شما.

حتی می‌توانید ویدیوها را از طریق ابزارهای هوش مصنوعی کاملاً خودکار کنید، بدون اینکه نیازی به ظاهر شدن روی صفحه باشد.

همه اینها مراحل ضروری است که همه سازندگان هنگام ایجاد محتوا برای یوتیوب انجام می دهند. بنابراین، بیایید ببینیم چگونه می‌توانید محتوای یوتیوب خود را خودکار کنید، و چگونه این کار گردش کار شما را کاهش می‌دهد و در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند.

اتوماسیون یوتیوب کپی و ارسال مجدد محتوای سازندگان دیگر یا استفاده از ربات‌ها برای جعل تعامل یا بازدیدها نیست. اینها نقض می کنند دستورالعمل های انجمن یوتیوب، که می تواند منجر به بودن حساب شما شود shadowbann شده.

نمونه های اتوماسیون یوتیوب

چند فرآیند مختلف وجود دارد که سازندگان برای بهینه سازی محتوایی که مخاطبان خود را درگیر می کند، انجام می دهند. بدون کمک، این مراحل ممکن است بسیار بیشتر از حد مطلوب طول بکشد و منجر به عدم ثبات یا تمرکز بر سایر بخش‌های کسب‌وکار شما شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تسطیح زمین بازی در بازی های ویدیویی آنلاین و فراتر از آن از طریق بازی ترکیبی

در زیر مراحل متداول در ایجاد محتوای یوتیوب و نحوه خودکارسازی هر کدام آورده شده است:

تحقیقات سئو

سئوبهینه سازی موتورهای جستجو نیز به فرآیند بهبود محتوا برای رتبه بالاتر در نتایج جستجو گفته می شود. همانطور که در سال جاری شاهد بودیم، کاربران بیشتری به سایت هایی مانند یوتیوب، و اینستاگرام روی می آورند تا به سوالات خود پاسخ دهند.

ابزارهایی مانند VidIQ و Keywordtool.io، به شما امکان می دهد کلمات کلیدی خاص یوتیوب را جستجو کنید و نتایج جستجو، روند و رقابت آنها را تجزیه و تحلیل کنید.

فیلمنامه نویسی

یکی دیگر از جنبه های اصلی ایجاد ویدیوهای یوتیوب برنامه ریزی و نوشتن پیامی است که می خواهید در ویدیو به دست آورید. خوشبختانه، ابزارهایی وجود دارند که می توانند به این روند کمک کنند.

شما می توانید نویسندگان آزاد را از طریق بازارهایی مانند Fiverr و Upwork. چه بخواهید یک اسکریپت یکباره داشته باشید و چه محتوای هفتگی، می توانید با کپی رایترهای حرفه ای ارتباط برقرار کنید تا محتوایی خاص برای برند خود ایجاد کنید.

یا می توانید از ابزارهایی مانند ، جاسپر، و تولید کننده متن هوش مصنوعی Metricoolبرای ایجاد ایده های اسکریپت، یا حتی از آن بخواهید که کل اسکریپت را برای شما بنویسد. بهترین بخش این است که می توانید لحن، طول و پلت فرم را برای ایجاد محتوای بهینه تنظیم کنید.

ویراش ویدیو

اگر تولید کننده محتوا، ویرایشگر ویدیو یا کار در رسانه های اجتماعی هستید، می دانید که ویرایش فیلم ها بسیار وقت گیر است. با این حال، اگر به شما بگویم راه هایی وجود دارد که می توانید این روند را تسریع کنید، چه؟

شما می توانید از طریق سایت هایی مانند یک ویرایشگر ویدیوی مستقل استخدام کنید Fiverr و Upwork. این سایت ها به شما این امکان را می دهند که در چند ثانیه با افراد حرفه ای ارتباط برقرار کنید و ویدیوهای خود را دقیقاً به روشی که می خواهید ویرایش کنید.

همچنین می‌توانید از پلتفرم‌های نرم‌افزار ویرایش ویدیو مانند VidIQ، مووی، و Vimeo که دارای ویژگی‌هایی مانند مولد تصاویر کوچک، انتقال خودکار، درخواست‌های هوش مصنوعی، قالب‌های ویدیویی و غیره هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مایکروسافت ابزار طراح مبتنی بر هوش مصنوعی خود را در پیش نمایش در دسترس قرار می دهد

این نه تنها می تواند به سرعت بخشیدن به ویرایش فیلم ها کمک کند، بلکه به ساختار آنها برای ایجاد محتوای ویدیویی جذاب کمک می کند.

مدیریت کانال و تجزیه و تحلیل

هنگامی که محتوای شما منتشر شد، بخش بعدی تقریباً به همان اندازه مهم است، تجزیه و تحلیل و مدیریت محتوا. همانطور که اشاره کردم، بدون داشتن این ابزارها، ثبات می تواند کاهش یابد که می تواند به معنای کاهش دید برای برند شما باشد.

ثابت ماندن امری کلیدی است، به همین دلیل است که مدیریت و تجزیه و تحلیل خودکار به شما کمک می کند تا با پست کردن مطالب همراه باشید.

یوتیوب Studio یک منبع عالی برای یوتیوبrs است که می خواهند کانال خود را بدون ترک سایت مدیریت و تجزیه و تحلیل کنند.

در Metricool، می‌توانید حساب یوتیوب خود را متصل کنید و تمام جنبه‌های کانال خود را بدون نیاز به ترک پلتفرم مدیریت کنید.

با Metricool می توانید:

  • فیلم‌ها و Shorts یوتیوب را برنامه‌ریزی کنید و به این ابزار اجازه دهید محتوا را به‌طور خودکار برای شما منتشر کند.
  • عملکرد ویدیوهای خود را با استفاده از یوتیوب Analytics Metricool تجزیه و تحلیل کنید.
  • تجزیه و تحلیل رقبا را انجام دهید تا ببینید رقبای شما چه می کنند.
  • محتوا را تغییر دهید و به طور همزمان در چندین پلتفرم به اشتراک بگذارید.
یوتیوب Analytics در Metricool

آیا می‌خواهید درباره کارهایی که Metricool می‌تواند برای کانال یوتیوب شما انجام دهد بیشتر بدانید؟ این راهنمای زیر را بخوانید تا بیشترین بهره را از مدیریت کانال خود ببرید.

اتوماسیون یوتیوب در دنیای پرشتاب امروزی که محتوا به چپ و راست منتشر می شود، ضروری است. حجم کار خود را کاهش دهید و روی این ابزارها حساب کنید تا به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنند.

اگر می‌خواهید درباره اینکه چگونه Metricool می‌تواند تمام محتوای رسانه‌های اجتماعی شما را خودکار کند، اطلاعات بیشتری کسب کنید، این مگا راهنمای زیر را با اطلاعاتی درباره همه ویژگی‌های ما بخوانید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/kOxuzz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *