اخبار اینستاگرام: ویژگی ها در طول سال ها

زمان مطالعه: دقیقه

متا تایید شده:
اشتراک پولی

ویژگی های پولی به رسیده است. از طریق این برنامه با قیمتی بین 10 تا 20 دلار، نظرات شما در اولویت هستند و نشان تایید در صفحه حساب یا شرکت خود را دریافت خواهید کرد.

داستان های صادقانه

آیا به BeReal وابسته شدید؟ با این کار، برنامه زمانی که زمان آپلود یک پست فرا می‌رسد، به شما اطلاع می‌دهد و برای انجام آن ۲ دقیقه به شما فرصت می‌دهد. خوب، اکنون استوری های صادقانه به اینستاگرام رسیده اند تا استوری هایی از کارهایی که در آن لحظه انجام می دهید به اشتراک بگذارند.

یادداشت های اینستاگرام

اینستاگرام اکنون امکان ایجاد یادداشت‌هایی مشابه وضعیت در واتس‌اپ را می‌دهد که در آن می‌توانید ایده‌ها یا افکار خود را با گروه خاصی از کاربران از طریق پیام‌رسانی مستقیم به اشتراک بگذارید.

گروه های اینستاگرام

اینستاگرام قابلیتی را که از قبل در وجود دارد، گنجانده است: گروه ها. با استفاده از این ویژگی، می توانید محتوا را با کاربران خاصی به اشتراک بگذارید و بحث در مورد یک موضوع ایجاد کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  استراتژی های رسانه های اجتماعی برای بازاریابی: نکات و مثال ها

معیارهای قابل مشاهده

اینستاگرام مهمترین معیارهای هر پست را در همه حساب ها و پست ها نمایش می دهد. بنابراین، شما می توانید با یک نگاه به تعداد لایک ها، نظرات و اشتراک گذاری ها پی ببرید.

کانال های پخش اینستاگرام

اینستاگرام همچنین قابلیت «Broadcast Channels» را اضافه کرده است، فضایی خصوصی که می‌توانید از طریق پیام‌های مستقیم، تصاویر یا نظرسنجی‌ها با فالوورها ارتباط برقرار کنید، که در آن فقط سازندگان می‌توانند محتوا بنویسند و ارسال کنند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wGvQhU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *