ارتقاء محصولات مسافرتی مبتنی بر هوش مصنوعی به درجه یک

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ارتقاء محصولات مسافرتی مبتنی بر به درجه یک
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

در مسابقه برای تسلط در صنعت سفر با هوش مصنوعی، حتی یک سرنخ کوچک در حال حاضر اهمیت دارد.

هر کنی در فضا که سعی می‌کند از نوید فناوری‌های جدید AI/LLM استفاده کند، با این واقعیت دست و پنجه نرم می‌کند که پلتفرم‌های اصلی مانند با داده‌های قدیمی یا غیرمستقیم محدود شده‌اند. در صنعتی مانند سفر، که در آن برنامه‌ها و برنامه‌های سفر به معنای واقعی کلمه با آب و هوا تغییر می‌کنند، این امر به ویژه مشکل‌ساز است.

از آنجایی که هم سرمایه گذاران در سفرهای هوش مصنوعی و هم مشاورانی که معاملات استارت آپ ها در این فضا را با سایر سرمایه گذاران هماهنگ می کنند، ما دوست داریم شرکت هایی را ببینیم که مرزها را جابجا می کنند و ارزشی را برای کاربران به روش های جدید و ملموس فراهم می کنند.

به عنوان مثال، Kayak و Expedia افزونه‌های ChatGPT را راه‌اندازی کرده‌اند، اما GuideGeek از ناشر سفر Matador Network داده‌های پرواز را در زمان واقعی ارائه می‌کند (GP Bullhound خدمات مشاوره مالی را به شبکه Matador ارائه کرده است). در همین حال، Roam Around یک عنصر بصری قوی در رابط کاربری خود دارد.

اما اطلاعات سفر پیچیده است و اطلاعات نادرست – یا “توهمات” هوش مصنوعی – یک چالش است. Roam Around گاهی اوقات یک سایت را توصیه می کند در حالی که عکس دیگری را نشان می دهد (و احتمالاً به سایت سومی پیوند می دهد)، و در یکی از جستارهای ما، GuideGeek یک میخانه با نام هوشمندانه را ایجاد کرد که به سادگی وجود ندارد.

به غیر از Airbnb، واقعاً طی دهه‌ها تغییر عمده‌ای در نحوه برنامه‌ریزی و رزرو سفر آنلاین صورت نگرفته است.

در این مرحله اولیه، شرکت ما و سایر سرمایه گذاران در فضایی که با آن کار می کنیم، انتظاری از کمال ندارند. پیشرفت های بین ChatGPT-3 و ChatGPT-4 به قدری آشکار است که به اندازه کافی آسان است که به فناوری زیربنایی نگاه کنید و بگویید: “اوه، آنها متوجه خواهند شد.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ابوظبی 738.5 میلیون دلار به رقیب چینی تسلا، Nio می پردازد

ما بیشتر بر روی نحوه شکل‌دهی و تقویت این فناوری برای مسافران و بخش‌های بازار در صنعت سفر که قرار است آنها را جذب کنند، متمرکز شده‌ایم.

تمایز کلیدی است – برای ChatGPT به چیزی بیش از یک پوسته نیاز دارید

به نظر می رسد اکثر محصولات هوش مصنوعی بر روی ChatGPT ساخته شده اند. در حالی که هر شرکت مسافرتی ممکن است با یک خط پایه شروع به کار کند، ما واقعاً دوست داریم داده های اختصاصی را ببینیم که می تواند هوش مصنوعی را برای تولید خروجی های برتر آموزش دهد. OTA ها (آژانس های مسافرتی آنلاین مانند Expedia و Booking.com) در اینجا با اطلاعات انبوهی در مورد مشتریان خود و نحوه برنامه ریزی و رزرو سفرها توسط مردم مزیت دارند.

تیم‌های چابک کوچک این فرصت را دارند تا از این فناوری استفاده کنند و قبل از اینکه بزرگان بتوانند به طور مؤثری کار خود را اجرا کنند یا خطر ایجاد اختلال در کسب‌وکار موجود خود را به‌سرعت افزایش دهند. اگر مصرف‌کنندگان می‌توانند از ابزار هوش مصنوعی برای جستجوی فوری همه خطوط هوایی استفاده کنند، چرا باید یک OTA در حلقه باشد؟

OTAها بر اساس توصیه هایی ساخته شده اند که توده ها می خواهند، اما نکته اصلی هوش مصنوعی این است که اکنون پاسخ برای افراد سفارشی شده است. میانگین رتبه 8 برای یک هتل برای شخص خاصی که اولویت اصلی او نزدیک شدن به یک نقطه محلی کمتر شناخته شده است که هوش مصنوعی برای آنها ظاهر شده است، صدق نمی کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه اشتراک گذاری پست اینستاگرام در استوری اسنپ چت

برای تلاش برای افزایش استفاده، بازیکنان استارتاپ باید خلاقیت بیشتری در طراحی محصول داشته باشند. Getaiway و Roam Around به طور خاص روی برنامه‌های سفر متمرکز شده‌اند، و دومی ورودی کاربر را تا یک کلمه ساده می‌کند — یک مکان را تایپ کنید و یک برنامه سفر دریافت کنید، سپس از آنجا اصلاح کنید. Matador می‌گوید که قصد دارد ویدیوهای تأثیرگذار از طیف گسترده‌ای از تولیدکنندگان محتوا را در رابط پیام‌رسان GuideGeek قرار دهد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/kUF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *