نحوه اشتراک گذاری پست اینستاگرام در استوری اسنپ چت

زمان مطالعه: 8 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه اشتراک گذاری پست در استوری اسنپ چت
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

آیا به دنبال راهی یکپارچه برای به اشتراک گذاری پست های مورد علاقه خود در پلتفرم های رسانه های اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام و اسنپ چت هستید؟ یا می‌خواهید دسترسی خود را دو برابر کنید و با دوستان و فالوورهای خود عمدتاً با استفاده از اسنپ چت تعامل داشته باشید؟ جلوترش رو نگاه نکن! در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم که چگونه یک پست اینستاگرام را در استوری اسنپ چت خود به اشتراک بگذارید.

پست اینستاگرام را در استوری اسنپ چت به اشتراک بگذارید

هر دو پلتفرم ویژگی ها و مخاطبان منحصر به فرد خود را دارند. با اشتراک گذاری پست های اینستاگرام خود در استوری اسنپ چت، می توانید لحظات مورد علاقه خود را به نمایش بگذارید، خلاقیت خود را به دیگران القا کنید و با کمترین تلاش با دایره وسیع تری از دوستان خود ارتباط برقرار کنید.

بنابراین، اگر می‌خواهید از قدرت پست‌های بین پلتفرمی استفاده کنید، بیایید بررسی کنیم که چگونه می‌توانید پست‌های اینستاگرام خود را به‌طور یکپارچه در استوری Snapchat خود به اشتراک بگذارید. اما اول از همه.

خیر، نمی توانید اینستاگرام را مستقیماً به اسنپ چت متصل کنید. اینستاگرام و اسنپ چت پلتفرم های رسانه های اجتماعی مجزا با ویژگی ها و عملکردهای متمایز هستند. در حالی که هر دو پلتفرم بر اشتراک‌گذاری محتوای بصری تمرکز دارند، به طور مستقل عمل می‌کنند و برخلاف پیوند فیس‌بوک و اینستاگرام، یکپارچگی داخلی ارائه نمی‌دهند.

آیا می توانید اینستاگرام را به اسنپ چت متصل کنید

با این حال، اگر می خواهید محتوایی را از حساب اینستاگرام خود در حساب اسنپ چت خود به اشتراک بگذارید، باید به صورت دستی محتوا را از اینستاگرام ذخیره یا ضبط کنید و سپس آن را در اسنپ چت آپلود کنید، که در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت.

توجه داشته باشید: به حریم خصوصی و حقوق مالکیت محتوای دیگران هنگام به اشتراک گذاری محتوای آنها بین پلتفرم ها احترام بگذارید.

همچنین بخوانید: نحوه حذف حساب ذخیره شده اسنپ چت

پست اینستاگرام خود را به استوری اسنپ چت اضافه کنید

به اشتراک گذاری حلقه یا عکس اینستاگرام در استوری اسنپ چت ساده است. برای نمایش، ما با می رویم. با این حال، اگر در iOS هستید، مراحل مشابه هستند.

مرحله 1: اینستاگرام را در دستگاه اندروید یا iOS خود راه اندازی کنید. از صفحه اصلی، به نمایه خود در گوشه سمت راست پایین بروید.

به پروفایل خود بروید

گام 2: به پستی که می خواهید در اسنپ چت به اشتراک بگذارید بروید و آن را باز کنید.

به پست بروید

مرحله 3: روی دکمه اشتراک گذاری (کنار دکمه نظر) ضربه بزنید و از صفحه پایین، روی Copy link ضربه بزنید.

روی Copy link ضربه بزنید

پیوند در کلیپ بورد کپی می شود.

مرحله 4: اکنون، Snapchat را در دستگاه خود راه اندازی کنید و یک عکس از خود انتخاب کنید. از منوی ویرایش، روی نماد پیوند پیوند (نماد کلیپ) ضربه بزنید تا پیوند را پیوست کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Tinder به‌عنوان بخشی از دستورالعمل‌های به‌روزشده انجمن، دسته‌های اجتماعی را از بایوس حذف می‌کند
برای پیوست کردن پیوند، روی نماد کلیپ ضربه بزنید

مرحله 5: به صفحه ای هدایت می شوید که می توانید URL را تایپ کنید. با توجه به اینکه این اولین باری است که یک پست اینستاگرامی را به اشتراک می گذارید، یک پاپ آپ می بینید که می گوید، “پیوندهایی را که اخیراً کپی کرده ام نشان داده شود؟”، روی Allow ضربه بزنید.

مرحله 6: از بخش «کلیپ‌بورد من»، روی پیوندی که اخیراً کپی کرده‌اید ضربه بزنید.

از بخش

مرحله 7: اسنپ ​​چت لینک را برای شما بارگذاری می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی ‘Attach to Snap' ضربه بزنید. پیوند به تصویری که از Camera Roll گرفته‌اید یا آورده‌اید پیوست شده است. در نهایت روی دکمه Story در کنار Save ضربه بزنید.

روی دکمه Story ضربه بزنید

شما بروید. شما با موفقیت یک پست اینستاگرام را به راحتی در استوری اسنپ چت به اشتراک گذاشتید. توجه داشته باشید که بینندگان باید روی پیوند ضربه بزنند تا آنچه را که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اید ببینند. اگر می‌خواهید پست مانند اینستاگرام در استوری اسنپ چت شما ظاهر شود، به خواندن ادامه دهید.

نحوه به اشتراک گذاری دستی پست اینستاگرام در استوری اسنپ چت

برای اشتراک‌گذاری دستی یک پست اینستاگرام در استوری اسنپ چت، باید پست اینستاگرام را ذخیره کنید و سپس آن را به عنوان یک استوری جدید در اسنپ چت آپلود کنید. تقریباً مانند روش فوق، مراحل در اندروید و iOS یکسان است. با این حال، برای نمایش، ما ترجیح می‌دهیم از اندروید استفاده کنیم. مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: اینستاگرام را راه اندازی کنید و از صفحه اصلی، به نمایه خود در گوشه سمت راست پایین بروید.

به پروفایل خود بروید

گام 2: به پستی که می خواهید در اسنپ چت به اشتراک بگذارید بروید و آن را باز کنید.

به پست بروید

مرحله 3: از پست خود یک اسکرین شات بگیرید، آن را ویرایش کنید تا قسمت های غیر تصویری را حذف کنید و آن را ذخیره کنید.

از پست خود اسکرین شات بگیرید

مرحله 4: اکنون Snapchat را باز کنید و روی دکمه Memories در کنار دکمه شاتر ضربه بزنید.

روی نماد گالری ضربه بزنید

مرحله 5: از صفحه پایین Memories، به Camera Roll بروید و تصویر اسکرین شات ویرایش شده را انتخاب کنید. در نهایت روی دکمه Send To در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.

تصویر اسکرین شات ویرایش شده را انتخاب کنید

مرحله 6: در صفحه بعدی، My Story را انتخاب کنید و روی دکمه پیکان ضربه بزنید تا آن را به عنوان داستان Snapchat پست کنید.

My Story را انتخاب کنید و روی دکمه فلش ضربه بزنید

با این کار شما عکسی را همانطور که در اینستاگرام ظاهر می شود در کنار لینکی ارسال کرده اید که با کلیک بر روی آن، بیننده شما را به پست اینستاگرام می برد. اگر پستی نیست که می خواهید با مخاطبان اسنپ چت خود به اشتراک بگذارید، بلکه استوری اینستاگرام است، به خواندن ادامه دهید.

همچنین بخوانید: چگونه استوری دیگران را در اینستاگرام به اشتراک بگذاریم

نحوه اشتراک گذاری استوری اینستاگرام در استوری اسنپ چت

با اینستاگرام، به اشتراک گذاری استوری شما سریع و آسان است. صرف نظر از اینکه در اندروید یا iOS هستید، می توانید مراحل را دنبال کرده و استوری اینستاگرام خود را در اسنپ چت به اشتراک بگذارید.

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را در دستگاه اندروید یا iOS خود راه اندازی کنید و به استوری که می خواهید در اسنپ چت به اشتراک بگذارید بروید.

به داستانی که می خواهید در اسنپ چت به اشتراک بگذارید بروید

گام 2: روی نماد اشتراک گذاری در پایین ضربه بزنید و از صفحه پایین، اشتراک گذاری را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری را انتخاب کنید

مرحله 3: از صفحه اشتراک گذاری، Snapchat را انتخاب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  باز کردن قفل کد M&A: 5 عاملی که می تواند معامله را ایجاد کند (یا شکست دهد).

به صفحه Snapchat Send To منتقل خواهید شد. از لیست دوستانی که می خواهید به اشتراک بگذارید انتخاب کنید و روی فلش در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید.

مرحله 4: در صفحه بعدی گزینه Your Story را انتخاب کنید و روی Send ضربه بزنید تا آن را به عنوان یک داستان اسنپ چت ارسال کنید.

اسنپ ​​چت را انتخاب کنید

شما بروید. شما یک استوری اینستاگرام را بدون دردسر در استوری اسنپ چت ارسال کرده اید. اگر نمی توانید یک پست اینستاگرام را در Snapchat My Story بازنشر دهید یا به اشتراک بگذارید، به خواندن ادامه دهید.

همچنین بخوانید: نحوه اشتراک گذاری خودکار پست فیسبوک در اینستاگرام

چرا نمی توانم یک پست اینستاگرام را در استوری من به اشتراک بگذارم؟

اگر نمی‌توانید یک پست اینستاگرام را در استوری خود به اشتراک بگذارید، ممکن است به این دلیل باشد که محتوایی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید ممکن است تنظیمات حریم خصوصی آن روی غیرمجاز بودن اشتراک‌گذاری تنظیم شده باشد. اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد تا انتخاب کنند که آیا دیگران می توانند پست های خود را به اشتراک بگذارند یا نه. اگر پستی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید دارای مجوزهای اشتراک‌گذاری محدود است، نمی‌توانید آن را به استوری خود اضافه کنید.

اگر هنگام تلاش برای اشتراک‌گذاری پست اینستاگرام در استوری خود با مشکلاتی مواجه شدید، تنظیمات حریم خصوصی پست را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که امکان اشتراک‌گذاری را می‌دهد. علاوه بر این، تأیید کنید که نوع پست با اشتراک‌گذاری داستان سازگار است. اگر مشکلی حل نشد، با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کنید. گفته شد، اگر سؤالی دارید، بخش سؤالات متداول زیر را بررسی کنید.

سوالات متداول در مورد اشتراک گذاری پست اینستاگرام در اسنپ استوری

1. چرا نمی توانم یک پست اینستاگرام را در استوری خود به اشتراک بگذارم؟

اگر در اشتراک گذاری پست اینستاگرام در استوری خود مشکل دارید، چند دلیل بالقوه برای این وجود دارد. یکی از دلایل احتمالی مربوط به تنظیمات حریم خصوصی است. اگر شخصی که در ابتدا محتوا را پست کرده است حساب کاربری خود را به صورت خصوصی تنظیم کرده باشد، به این معنی است که فقط دنبال کنندگان تأیید شده می توانند پست های آنها را مشاهده کنند.

عامل دیگری که باید در نظر بگیرید این است که اگر یک حساب کاربری جدید دارید یا قبلاً دستورالعمل‌های انجمن را نقض کرده‌اید، برخی از ویژگی‌ها، از جمله اشتراک‌گذاری پست‌ها در استوری شما، ممکن است محدود شوند. علاوه بر این، اگر کاربر گزینه اشتراک‌گذاری استوری خود را غیرفعال کرده باشد، نمی‌توانید آن را با استوری خود به اشتراک بگذارید. همچنین ممکن است بخواهید نحوه رفع مشکل آپلود نشدن استوری اینستاگرام را نیز بخوانید.

2. چگونه استوری های اسنپ چت خود را با اینستاگرام همگام می کنید؟

هیچ روش خودکاری برای همگام‌سازی یا اشتراک‌گذاری استوری‌های اسنپ چت در اینستاگرام وجود ندارد. در حالی که هر دو پلتفرم به شما امکان می دهند عکس ها و ویدیوها را به اشتراک بگذارید، محتوا معمولاً در اکوسیستم پلتفرم مربوطه نگهداری می شود. با این حال، روش های راه حل ساده ای برای به اشتراک گذاری استوری های اسنپ چت و آپلود آنها در اینستاگرام و بالعکس وجود دارد.

حضور خود را دوباره به اشتراک بگذارید

اکنون که می‌دانید چگونه پست‌های اینستاگرام را در استوری‌های اسنپ چت به اشتراک بگذارید، می‌توانید بدون زحمت شکاف بین دو پلتفرم رسانه اجتماعی مورد علاقه خود را پر کنید و لحظات به یاد ماندنی خود را با مخاطبان بیشتری به اشتراک بگذارید. همچنین ممکن است بخواهید نحوه تنظیم مجدد پست های اینستاگرام بدون حذف آنها را بخوانید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PDI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *