گروه اولکس 800 شغل را به دلیل تعطیلی برخی بازارها کاهش می دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم گروه اولکس 800 شغل را به دلیل تعطیلی برخی بازارها کاهش می دهد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Olx Group، بازار آنلاین و بازوی کسب و کار طبقه بندی شده Prosus، حدود 800 شغل را در سراسر جهان کاهش داده است. TechCrunch دریافت و همانطور که توسط شرکت تأیید شد، حرکت امروز در حالی صورت می‌گیرد که این شرکت پس از بررسی طولانی مدت خریداران و سرمایه‌گذاران بالقوه، شروع به تعطیلی عملیات واحد تجاری خودروی خود Olx Autos در برخی بازارها کرده است.

این شرکت که مقر آن در آمستردام است، که در بیش از 30 کشور در سراسر جهان فعالیت می کند، اخیراً شروع به اطلاع رسانی به کارکنان آسیب دیده در مورد اخراج کرده است. افرادی که با این موضوع آشنا هستند به TechCrunch گفتند که آنها محدود به یک بازار یا بخش خاصی نیستند.

یکی از سخنگویان Olx این کاهش مشاغل را به TechCrunch تأیید کرد و گفت که این کاهش شغل ناشی از تصمیم خروج Olx Autos است که در ماه مارس اعلام شد.

این شرکت در بیانیه ای که به TechCrunch ارسال شده است، گفت: «اوایل سال جاری، ما تصمیم استراتژیک برای خروج از کسب و کار Olx Autos را گرفتیم و از آن زمان خریداران یا سرمایه گذاران بالقوه مورد بررسی قرار گرفتند. “در نتیجه این فرآیند، مشخص شد که با توجه به ارزش قابل توجهی که در بازارهای محلی وجود دارد، دنبال کردن فروش فردی در کشور بهترین گزینه است. این شامل شیلی، تجارت تامین مالی در آمریکای لاتین، و پلتفرم‌های طبقه‌بندی Olx و تجارت‌های معاملاتی Autos در هند، اندونزی و ترکیه می‌شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بازار سازندگان TikTok

اما Olx Group نتوانست خریداران یا سرمایه گذاران بالقوه ای در بازارهای دیگر پیدا کند، به این معنی که این شرکت فعالیت خود را در آرژانتین، مکزیک و کلمبیا تعطیل کرده است. اگرچه Olx Autos به فروش خودرو در این بازارها ادامه خواهد داد، اما همانطور که در Olx آرژانتین آمده است، این شرکت هیچ معامله جدیدی را نمی پذیرد. در مورد سایر بازارها، مشخص نیست که در آینده چه اتفاقی قرار است بیفتد.

این شرکت گفت: “ما متعهد به حمایت از همه افراد آسیب دیده در طول این انتقال هستیم.”

Olx تایید نکرد که آیا هیچ افسر سطح C تحت تأثیر این حرکت قرار گرفته است یا خیر. همچنین بلافاصله پس از آخرین دور اخراج‌ها به پرسشی درباره تعداد کارمندان خود پاسخ نداد.

کاهش مشاغل جدید به ویژه تنها چند ماه پس از تأیید برنامه Olx برای کاهش 15 درصدی نیروی کار جهانی خود (1500 شغل) در ژانویه انجام شد.

در ماه نوامبر، Prosus گزارش داد که Olx Autos شاهد رشد 84 درصدی درآمد بوده و در نیمه اول سال مالی 2022 به نقطه عطف قابل توجهی از 1 میلیارد دلار رسیده است. با این حال، تجارت خودرو هنوز به سوددهی دست نیافته است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rSw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *