جستجوی تایگر گلوبال برای نقدینگی نشان می‌دهد که بازار در مرحله آخر تا چه حد دچار رکود شده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم جستجوی تایگر گلوبال برای نقدینگی نشان می‌دهد که بازار در مرحله آخر تا چه حد دچار رکود شده است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

این ببر نیست، این یک تابی است!

بازار مرحله آخر ضربه خورده است فقط باید ببینید که چگونه Tiger Global Management که قبلاً یکی از فعال‌ترین سرمایه‌گذاران در تمام استارت‌آپ‌ها بود، نتوانسته است برای سبدی بزرگ از سهام خود در شرکت‌های فناوری خصوصی خریدار پیدا کند.

این واقعیت که تایگر، همانطور که PitchBook نوشت، خریدار برای «درصدی از سهام خود در حدود 30 شرکت پیدا نکرد. [packaged in a] فروش نواری» به این معنی است که مسئله در اینجا این بود که تایگر خریداری را پیدا نکرد که مایل باشد هر چقدر که می‌خواهد برای آن سهام بپردازد.


صرافی استارتاپ ها، بازارها و پول را بررسی می کند.

آن را هر روز صبح در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


LPs در صندوق های خطرپذیر پول خود را در یک استخر جمع آوری می کنند که سپس توسط شرکت خطرپذیر برای خرید تعدادی از سهام در شرکت های مختلف استفاده می شود. تفاوت بین یک LP در یک صندوق جدید و Tiger که به دنبال فروش بخش وسیعی از سهام است، این است که LP سنتی نمی تواند بداند سرمایه تعهد شده اش به کجا ختم می شود.

از سوی دیگر، طبق گزارش ها، تایگر به دنبال فروش سبدی از سهام خود به چیزی بود که ما فرض می کنیم یک پایگاه مشتری مشابه است. عدم یافتن خریدار برای آن مجموعه به این معنی است که در این مورد، اطلاعات بیشتر به حرکت آن سهام کمکی نمی کند.

PitchBook گزارش می دهد که Tiger اکنون به دنبال فروش سهام فردی در برخی از شرکت های پرتفوی خود برای تولید نقدینگی است. در این گزارش آمده است که سایر سرمایه گذاران نیز برای فروش مجموعه ای از سهام با مشکل مواجه هستند، اما آنها نیز پیشنهاداتی را مشاهده نمی کنند.

اوف

تایگر بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dpe
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *