به Control Center دستگاه‌های MacDirtyCow با رابط کاربری CC تغییر چهره بدهید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

علاقه به یک رابط کنترل مرکز جدید طراحی شده شما را عجیب و غریب نمی کند، بلکه فقط به این معنی است که متوجه می شوید که رابط های کمی قدیمی شده اند و یک افزونه MacDirtyCow به نام CC UI توسط توسعه دهنده iOS PhucDo می تواند به ظاهری تازه تر کمک کند.

CC UI یک ظاهر جدید و تازه برای Control Center برای دستگاه های MacDirtyCow است.

همانطور که در نمونه‌های اسکرین شات بالا مشاهده می‌کنید، CC UI مجموعه جدیدی از نمادها را برای دکمه‌ها و ماژول‌های Control Center ارائه می‌کند که در مقایسه با نمونه‌های موجود کاملاً متفاوت به نظر می‌رسند – اما بیشتر از آن، من استدلال می‌کنم که حتی بهتر به نظر می‌رسند.

از آنجایی که CC UI یک افزونه مبتنی بر اکسپلویت MacDirtyCow است، برای نصب و استفاده از آن نیازی به جیلبریک ندارید. نکته بیشتر این است که از iOS و iPadOS نسخه‌های 15.0-16.1.2، از جمله جدیدترین گوشی‌های اپل پشتیبانی می‌کند، همانطور که از جزیره پویا که در نمونه‌های اسکرین شات بالا مشاهده می‌کنید، می‌بینید.

اگر به دنبال متمایز کردن دستگاه خود در میان انبوهی هستید که همه ‌های دیگر تقریباً یکسان به نظر می‌رسند، CC IU می‌تواند مکان خوبی برای شروع باشد. البته وقتی صحبت از مضامین می شود، ارزش در چشم بیننده است و نظرات از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 روش برتر برای رفع عدم نمایش شبکه Wi-Fi مک

اگر دوست دارید CC UI را امتحان کنید، می توانید آن را به صورت رایگان از برنامه مدیریت بسته Misaka دانلود کنید. هر کسی که در حال حاضر از میساکا استفاده کامل نکرده است، می‌تواند آموزش و پست کامل ما را دنبال کند تا درباره آن و نحوه نصب آن اطلاعات بیشتری کسب کند.

آیا قصد دارید از CC UI استفاده کنید؟ در بخش نظرات پایین به ما بگویید چرا یا چرا نه.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/SIWRKZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *