ما برای مدتی M3 Mac Mini یا MacBook Pro را نخواهیم دید – اما تراشه های M3 ممکن است امسال هم برای اولین بار عرضه شوند.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نسل بعدی تراشه‌های سیلیکون ممکن است زودتر از آنچه قبلاً تصور می‌شد عرضه شود – اما همه محصولات مک فوراً از مزایای آن بهره نمی‌برند. انتظار می‌رود این شرکت تراشه‌های جدید M3 را در ماه‌های آینده معرفی کند و جایگزین تراشه‌های فعلی M2 شود.

انتظار می رود اولین نمایش از سری مک های مجهز به M3 حداقل تا اکتبر سال جاری میلادی عرضه شود که ممکن است شامل مک بوک پرو 13 اینچی، مک بوک ایر 13 اینچی و آی مک 24 اینچی باشد. ما همچنین احتمالاً شاهد ماشین‌های پیشرفته Pro و Mac Mini هستیم که از تراشه M3 استفاده می‌کنند – هرچند خیلی هیجان‌زده نشوید، زیرا این دستگاه‌ها احتمالاً در سال 2023 وارد بازار نخواهند شد.

گیزوچینا مارک گورمن از بلومبرگ را در خبرنامه Power On خود نقل می‌کند، که در آن می‌گوید «این یک چیز مطمئن است که نسخه M3 مک مینی در نهایت عرضه می‌شود»، اما متأسفانه اضافه می‌کند که نباید انتظار داشته باشیم این دستگاه تا اواخر سال 2024 معرفی شود.

آیا مک مینی سلطان دسکتاپ های جمع و جور باقی خواهد ماند؟

دیدن معرفی اپل یک تراشه جدید و قدرتمندتر – به ویژه در iMac 24 اینچی، که دستگاهی است که ناامید از ارتقاء است، هیجان انگیز است. با در نظر گرفتن میزان محبوبیت M1 iMac در زمان عرضه و هنوز هم همچنان به جایگاه خود ادامه می دهد، یک تراشه تقویت شده ممکن است هیجان زیادی را برای موج جدیدی از ایجاد کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هدست واقعیت ترکیبی Apple Reality Pro در رندرهای سه بعدی قبل از عرضه مورد انتظار خود به تصویر کشیده شده است.

مک مینی جدید قطعاً سزاوار افزایش عملکرد است و ما برای امکان نسخه جدیدی از رایانه کوچک امضا شده اپل هیجان زده هستیم، اگرچه من ناراحتم که ممکن است منتظر آن باشیم!

مدل M2 در بررسی ما پنج ستاره کمیاب را دریافت کرد – بیانیه ای که ما به سادگی بیان نمی کنیم – و نسخه M3 احتمالاً حتی بهتر خواهد بود زیرا اطلاعات فعلی M3 حاکی از بهبود عملکرد نسلی در مقایسه با M1-M2 است. نیازی به گفتن نیست، من مشتاقانه منتظر آن هستم – حتی اگر در اولین موج محصولات M3 اپل وجود نداشته باشد.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Wdodzk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *