اسپاتیفای افزایش قیمت را تأیید می کند زیرا برنامه پریمیوم به 10.99 دلار در ماه در ایالات متحده افزایش می یابد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اسپاتیفای افزایش قیمت را تأیید می کند زیرا برنامه پریمیوم به 10.99 دلار در ماه در ایالات متحده افزایش می یابد.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Spotify اعلام کرده است که قیمت های طرح پریمیوم خود را افزایش می دهد و گزارش هایی را تأیید می کند که برای اولین بار در آخر هفته منتشر شدند.

این غول پخش موسیقی، که ادعا می کند حدود 500 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد که 40 درصد آنها مشترکین ممتاز هستند، فاش کرد که طرح اصلی اشتراک بدون آگهی ممتاز آن از 9.99 دلار در ماه به 10.99 دلار در ایالات متحده افزایش می یابد، در حالی که طرح Duo آن با 2 دلار به 14.99 دلار افزایش می یابد. در همین حال، طرح خانواده با 1 دلار به 16.99 دلار افزایش می یابد و طرح دانشجویی نیز هر ماه با دلار افزایش می یابد و به 5.99 دلار می رسد.

افزایش اشتراک به بازار ایالات متحده محدود نمی شود و Spotify تأیید می کند که قیمت های خود را در ده ها بازار از جمله اتحادیه اروپا (EU)، بریتانیا و بخش هایی از آمریکای جنوبی و مرکزی، آسیا و اقیانوسیه افزایش خواهد داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هوشیار باشید - کلاهبرداری های تبلیغاتی میان دوره ای

این شرکت هنوز قیمت‌های این بازارها را تأیید نکرده است و گفته است که افراد تحت تأثیر از امروز ایمیل‌هایی مبنی بر تأیید نرخ‌های جدید خود دریافت خواهند کرد. با این حال، این احتمال وجود دارد که مشتریان در اتحادیه اروپا شاهد افزایش قیمت‌هایشان برای طرح اصلی پریمیوم با یک یورو به 11.99 یورو در ماه باشند، در حالی که شنوندگان بریتانیایی احتمالاً شاهد افزایش 1 پوندی تا 10.99 پوندی در ماه خواهند بود.

درآمد

افزایش قیمت قابل توجه است، زیرا تقریباً اولین بار است که Spotify برنامه قیمت گذاری پریمیوم خود را از روزهای اولیه خود تغییر می دهد، در حالی که همتایان مانند مرتباً سطوح قیمت خود را به روز می کنند.

همچنین شایان ذکر است که اطلاعیه امروز یک روز قبل از اینکه Spotify درآمد سه ماهه دوم سال 2023 خود را گزارش کند منتشر می شود، با افزایش قیمت یک مجرای آشکار برای شرکت سوئدی برای افزایش درآمدهای خود در جهت افزایش سودآوری پایدار – و در نهایت، راضی نگه داشتن سهامدارانش.

همچنین اشتراک پریمیوم خود را از 9.99 دلار به 10.99 دلار در اکتبر گذشته افزایش داد، بنابراین اخبار امروز اساساً Spotify را با رقیب اصلی پخش موسیقی خود هماهنگ می کند.

گزارش‌هایی در اوایل سال جاری منتشر شد مبنی بر اینکه Spotify در حال کار بر روی یک طرح اشتراک جدید است که به کاربران امکان دسترسی به موسیقی‌های بدون ضرر با کیفیت بالاتر را می‌دهد و طبق گزارش‌ها قرار است اواخر امسال با قیمت آزمایشی 19.99 دلار در ماه در ایالات متحده عرضه شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  HDR10 در مقابل Dolby Vision: تفاوت چیست

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mlXSmz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *