پلتفرم تأیید شناسه، دفتر سنگاپور، سری C خود را به 12 میلیون دلار افزایش داد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم پلتفرم تأیید شناسه، دفتر سنگاپور، سری C خود را به 12 میلیون دلار افزایش داد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

پلتفرم تأیید هویت برای مشاغل، Bureau، 4.5 میلیون دلار به سری C خود اضافه کرده است و مجموع آن را به 12 میلیون دلار می رساند. بودجه از GMO Venture Partners و GMO Payment Gateway جمع آوری شد. سایر سرمایه گذاران در این دور عبارتند از Quona Capital، Commerce Ventures و Okta Ventures.

اکنون دفتر تا به امروز 20.5 میلیون دلار جمع آوری کرده است. علاوه بر بودجه جدید خود، همچنین اعلام کرد که inVOID، یک استارتاپ تأیید هویت با پشتیبانی Y Combinator، و وارد یک مشارکت استراتژیک با GMO Payment Gateway شد.

دفتر مرکزی Bureau که در سال 2020 تأسیس شد، در سنگاپور و کالیفرنیا و تیم هایی در دبی و هند قرار دارد. این شرکت ادعا می کند که در 12 ماه گذشته، تعداد مشتریان و درآمد خود را 6 برابر افزایش داده است و 300 میلیون هویت از طریق پلتفرم خود تأیید شده است. دفتر به شرکت ها کمک می کند تا از تقلب جلوگیری کنند و با مقررات انطباق همگام باشند. بخش هایی که توسط دفتر خدمات ارائه می شود عبارتند از بانکداری، فین تک، بیمه، اقتصاد گیگ و با پول واقعی.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 نکته برای نوشتن دستورات ChatGPT موثر برای بهترین نتایج

قبل از تاسیس Bureau، رانجان ردی، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت، جمع‌آوری صورت‌حساب تلفن همراه Qubecell را راه‌اندازی کرد که در سال 2013 به شرکت پرداخت ی Boku فروخته شد. سپس ردی به عنوان مدیر ارشد تجاری در Boku Identity که توسط Twilio خریداری شد، خدمت کرد.

بنیانگذار دفتر رانجان ردی

بنیانگذار دفتر رانجان ردی

ردی گفت که رویکرد دفتر این است که منبعی از حقیقت را بسازد، با شبکه‌ای از هویت‌های تایید شده، که همگی پشت یک شماره موبایل نشانه‌گذاری شده‌اند. ردی توضیح داد که دفتر نقشه‌برداری از یک شخص دیجیتالی شامل شماره تلفن همراه، ، دستگاه‌ها و IP و همچنین هویت فیزیکی مبتنی بر تأیید اسناد، OCR، Facematch، بیومتریک، اطلاعات پایگاه‌های داده دولتی یا چک‌های پایگاه داده/AML را ترسیم می‌کند. هنگامی که شخصی یک حساب باز می کند، مطابقت را برای تأیید انجام می دهد، به برنامه وارد می شود یا تراکنش انجام می دهد، بینش های متنی و توکن شده ایجاد می کند.

یک شبکه هویت در طول زمان با ترکیب افراد دیجیتال، هویت فیزیکی و رفتار با استفاده از تجزیه و تحلیل پیوند ایجاد می شود. سپس عامل خطر یک هویت بر اساس تعداد پیوندها و نوع آن، از جمله نشانه هایی از فعالیت های تقلبی گذشته، ارزیابی می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اشتراک های توییتر: از محتوای توییتر خود کسب درآمد کنید

برخی از نمونه‌هایی از نحوه استفاده از Bureau توسط بانک‌ها و نئوبانک‌ها برای جلوگیری از حساب‌های قاطر و شناسایی مصنوعی مصنوعی در هنگام ورود است. چندین شرکت وام دهنده از بینش دفتر برای وام دادن به پایگاه بزرگتری از مشتریان تازه به اعتبار با ارزیابی دقیق تر پروفایل ریسک آنها استفاده می کنند. برخی از سازمان‌های فین‌تک از نرم‌افزار ضد کلاهبرداری Bureau برای شناسایی تصاحب حساب‌ها استفاده می‌کنند.

ردی گفت یکی از راه‌هایی که Bureau از دیگر پلتفرم‌های مدیریت هویت متمایز می‌کند این است که یک کارگزار داده نیست. تصمیمات را به اشتراک می گذارد و نه داده های مصرف کننده. او افزود که هویت های توکن شده بخشی از معماری حریم خصوصی داده های دفتر است.

بودجه جدید دفتر در سرمایه‌گذاری‌های اضافی در داده‌ها و قابلیت‌های هوش مصنوعی برای خودکارسازی تصمیم‌گیری‌ها، بهبود کارایی و پوشش آنها استفاده خواهد شد. همچنین می خواهد پوشش فعلی خود را در 20 بازار آسیایی به بیش از 100 بازار در سراسر جهان گسترش دهد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yddfLy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *