بازار سازندگان TikTok

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازار سازندگان با در دست گرفتن بازاریابی در برنامه، یک پلت فرم همکاری رسمی است که شکاف بین سازندگان و مارک‌ها را در کمپین‌ها پر می‌کند. این پلتفرم هم برای برند و هم برای خالق یک برد برد است، با توجه به اینکه در کمپین ها هم پول می گیرند و هم پاداش می گیرند.

فراتر از درآمدزایی، سازندگان همچنین می‌توانند از TikTok در مورد کمپین‌های برند از جمله ابزارها و نکاتی برای کمک به ادامه رشد با ویدیوهای خود، پشتیبانی دریافت کنند. از خرید تا تبلیغات، تا پخش زنده، سازندگان گزینه‌های مختلفی برای تبدیل کردن سرگرمی‌های خود به یک حرفه دارند.

چه کسی می تواند شرکت کند؟

برای درخواست برای بازار سازندگان TikTok، سازندگان قبل از اضافه شدن به پلتفرم باید چند الزام را رعایت کنند:

  • حداقل 10000 فالوور
  • حداقل 100000 بازدید در 30 روز گذشته
  • محتوا باید برای مالک اصلی باشد
  • حداقل 18 سال سن داشته باشید

پس از برآورده کردن این شرایط، از سازندگان خواسته می‌شود که بپیوندند یا می‌توانند درخواست دهند، جایی که برنامه‌ها بررسی می‌شوند و نتیجه به متقاضی اعلام می‌شود. کسانی که در ابتدا قبول نمی شوند می توانند پس از 30 روز مجددا درخواست دهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ارسال خودکار پیام های متنی به تلفن یا رایانه شخصی دیگر در اندروید

چگونه TikTok Creator Marketplace کار می کند

هنگامی که سازندگان به پلتفرم اضافه می شوند، می توانند به داشبورد Creator Marketplace خود دسترسی داشته باشند و صفحه خود را ویرایش کنند. برای مدیریت حساب کافی است به تنظیمات بروید، ” را انتخاب کنیدحساب سازندگانو روی «TikTok Creator Marketplace» ضربه بزنید.

برندها دعوتنامه هایی را برای سازندگان ارسال می کنند که به عنوان اعلان از طریق برنامه، پیامک و ایمیل ارسال می شود. این اعلان‌ها را می‌توانید در صندوق ورودی، در «کسب درآمد از سازندگان بخش.

اگر سازندگان تصمیم بگیرند که با پیشنهاد پیش بروند، می توانند آن را بپذیرند و شروع به ایجاد محتوای برند کنند. هنگامی که سازندگان ویدیوهای خود را آپلود کردند، برای اطمینان از رعایت دستورالعمل‌های انجمن TikTok بررسی می‌شوند. اگر ویدیوها رد شوند، سازندگان باید نسخه جدیدی را فیلمبرداری کنند. و قبل از انتشار رسمی، برند باید محتوا را نیز تایید کند.

نحوه پیوستن برندها به Creator Marketplace

مارک‌ها می‌توانند به بازار سازندگان TikTok دسترسی داشته باشند، تا زمانی که یک حساب مدیر تبلیغات فیس‌بوک داشته باشند.

درون جستجوی سازنده در برگه، برندها قادر خواهند بود برای اینفلوئنسرها جستجو کنند. در نگاه اول، مارک‌ها می‌توانند معیارهای سازندگان از جمله دسترسی، میانگین بازدیدهای ویدیو، صنعت و جمعیت‌شناسی را ببینند.

ایجاد یک کمپین جدید

در داخل داشبورد، یک دکمه قرمز در بالای صفحه وجود خواهد داشت با عنوانکمپین جدیدهنگامی که برندها آماده دعوت از اینفلوئنسرها به کمپین های خود هستند، می توانند روی این دکمه کلیک کنند و یک پنجره بازشو جدید از آنها می خواهد جزئیات زیر را اضافه کنند:

  • نام کمپین
  • نام تجاری
  • برند
  • توضیحات برند
  • نام محصول (اختیاری)
  • صنعت
  • هدف اصلی کار با سازندگان است
  • پیام سفارشی
  • زمان انتشار مورد انتظار
  • هزینه استعدادهای پیشنهادی (اختیاری)
  • اطلاعات تماس
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 روش برتر برای رفع عدم نمایش چاپگر در مک

هنگام جستجو، برندها می توانند جستجوها را با عواملی مانند مکان، موضوع، دسترسی، میانگین بازدیدها، جنسیت مخاطب، سن مخاطب و دستگاه مخاطب فیلتر کنند.

هنگامی که آنها موارد مورد علاقه خود را پیدا کردند، می توانند انتخاب کنند که یا با استفاده از برنامه کمپین با آنها تماس بگیرند یا آنها را به لیست خود اضافه کنند. فهرست کوتاه برای بعد. اگر سازندگان قبول کردند، تماس بگیرید و گردش کار این کمپین را سازماندهی کنید.

هنگامی که محتوا ایجاد شد و تاریخ نزدیک است، می توانید کمپین را برنامه ریزی کنید و منتظر نتایج باشید!

بعد از کمپین

پس از پایان همکاری، سازنده و برند می توانند بر عملکرد کمپین نظارت کنند. اگر برندها تبلیغات خود را از طریق مدیر تبلیغات تنظیم کنند، می توانند تجزیه و تحلیل های بیشتری را ببینند. اندازه گیری کمپین ضروری است تا ببینیم چه چیزی موثر بوده و چه چیزی می تواند برای همکاری بعدی بهبود یابد.

همانطور که می بینید، فرصت های زیادی هم برای برندها و هم برای سازندگان با TikTok Creator Marketplace وجود دارد. این شبکه همچنان به افزودن راه های جدید برای کسب درآمد و گسترش ثروت بین سازندگان و برندها ادامه می دهد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Ecn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *