اینها اولین هدفون Nura با برند Denon هستند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اینها اولین Nura با برند Denon هستند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

نورا همان سرنوشت آرامی را داشت که استارتاپ‌های بی‌شماری قبلاً داشتند. این شرکت نوآور استرالیایی عملاً توسط Masimo که در حال جمع آوری بازوی برندهای صوتی خود است، استخدام شد. شرکت تجهیزات پزشکی کالیفرنیای جنوبی قبلاً نام‌های آشنای متعددی از جمله Bowers and Wilkins، Polk Audio و Denon خریداری کرده بود.

با این حال، برخلاف آن شرکت‌ها، برند Nura در نتیجه از بین رفته است. مدیر ارشد اجرایی بلر تریپودی در ماه آوریل به من گفت: “Nura یک استعداد مهندسی برای پشتیبانی از پلت فرم Masimo Adaptive Acoustic Technology (AAT) بود که فناوری را جذب کرد و استخدام کرد.”

این معامله در ابتدا به عنوان یک مشارکت خارجی با بیانیه مطبوعاتی تحت عنوان “Nura Joins Forces with Denon” قرار گرفت. بینش زیادی در مورد خرید ارائه نکرد، اما «محصول Denon با ویژگی Masimo AAT که در اواسط سال 2023 انتظار می‌رود» را برجسته کرد. AAT در واقع نام جدید پلتفرم Nura است.

اعتبار تصویر: دنون

اولین محصول در همین حال، اوایل امروز معرفی شد. Denon PerL و PerL Pro بیش از یک شباهت گذرا به Nura True دارند، که ممکن است برای طرفداران نورا آرامش بخش باشد. در همین حال، نام عجیب و غریب ترکیبی است از کلمه “مطابقسونالیزه شده” و “Listening، یک اشاره آشکار به پروفایل های صدای سفارشی سازی شده Nura (در حال حاضر Denon) است که محصولات را در دریایی از هدفون های مشابه برجسته می کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از Google Duo در Android TV

هر دو جوانه کاملاً هستند و برای ایجاد پروفایل های سفارشی به برنامه هدفون Denon PerL تکیه می کنند. هر دو دارای قابلیت حذف نویز فعال هستند، از طریق ویژگی Pro هشت میکروفون تا چهار میکروفون PerL، که می‌تواند مسدود کردن صدا را بهبود بخشد. Masimo همچنین در مورد Pro می گوید:

در حالی که فناوری استاندارد صدا را در حین انتقال بی سیم فشرده و از حالت فشرده خارج می کند، هدفون های Denon PerL Pro تجربه پخش جریانی مشابه گوش دادن به CD را ارائه می دهند. این بدان معناست که کاربران می توانند از منابع پخش با کیفیت بالا با وفاداری صوتی عالی لذت ببرند. PerL Pro همچنین یک جلوه صدای فراگیر ایجاد می کند که تجربه کلی صوتی را در طراحی هدفون بی سیم جمع و جور و راحت افزایش می دهد.

اعتبار تصویر: دنون

شما می توانید PerL و PerL Pro را به ترتیب با قیمت 199 و 349 دلار از طریق سایت Denon خریداری کنید.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OZZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *