از آنجایی که یکی دیگر از شرکای بانک استارت آپی از بین می رود، فناوری شکاف را احساس می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم از آنجایی که یکی دیگر از شرکای بانک استارت آپی از بین می رود، فناوری شکاف را احساس می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

وقتی اولین جمهوری بانک در آخرین لحظات خود بود، سیلیکون ولی با شوک دچار تشنج نشد و در رسانه های اجتماعی کف نکرد.

به جای وحشت، که در ماه مارس، زمانی که بانک سیلیکون ولی مشکلی را نشان داد، در سراسر جامعه استارت‌آپ‌ها موج زد، بی‌حالی گسترده وجود داشت. بخشی از دلیل آن ممکن است این باشد که قبلاً اینجا بوده‌ایم، و بخشی از دلیل ممکن است این باشد که FRB وضوح سریع‌تری نسبت به SVB داشت: در اوایل این هفته، FRB رسماً تحت کنترل FDIC قرار گرفت تا دارایی‌های آن به فروش برسد. یک مناقصه گزار

در حالی که استارتاپ‌ها برنامه‌های مدیریت پول جدید را کنار می‌گذارند، خسته از بانکداری و تحت فشار رکود اقتصادی، متوجه می‌شوند که با فروپاشی این موسسات سرمایه‌دار، شکافی ایجاد شده است.

Marisa Ricciardi، بنیانگذار و مدیر عامل آژانس بازاریابی The Ricciardi Group، این سوال را مطرح کرد که آیا این دو ورشکستگی بانکی منجر به “مرگ بانکداری رابطه برای مشاغل کوچک” می شود.

اکنون که FR Chase است و SVB اساسا وجود ندارد، چه گزینه های خوبی برای بنیانگذاران وجود دارد؟ ریکاردی پرسید. «کدام بانک این کار را خواهد کرد [let me] در واقع تلفن همراه بانکدارانی را دارید که شبانه روز پاسخگو هستند؟ کدام بانک به یک مؤسس وام می دهد تا فرزندانش را در مدرسه بگذراند یا خانه بخرد و ارزش سهام و اختیارات و غیره را درک کند؟ این فقط در مورد این دو بانک نیست: بلکه در مورد یک حفره جدید در اکوسیستم کلی بنیانگذار و کسب و کار کوچک است که در حال حاضر هیچکس قادر به پر کردن آن نیست. کارآفرینی برای مدتی با این امر به شیوه ای معنادار خفه خواهد شد. جالب است که ببینیم چه کسی به عنوان یک بانک تجاری کوچک و رشد می ایستد.”

اریک بان، بنیانگذار و شریک عمومی Hustle Fund، در شش سال گذشته از First Republic Bank به عنوان بانک این شرکت استفاده کرده است. او آن را به عنوان «یکی از آن مؤسسات متعارف وقتی که یک مدیر نوظهور هستید» توصیف می‌کند.

او گفت: «تنها چند ماه پیش، فقط دو گزینه از بانک‌ها برای همکاری وجود داشت: بانک سیلیکون ولی یا بانک فرست ریپابلیک.

در حالی که او خوشحال است که جی پی مورگان برای خرید First Republic وارد عمل شده است، اما از اینکه یکی از بزرگترین بانک های جهان در نهایت خریدار شد، خوشحال نیست. “من فکر می کنم ما چیز بزرگی را در اینجا از دست دادیم، و تنها امید من این است که JPMorgan به برند و خدمات مشتری احترام بگذارد. [FRB] دهه‌ها را صرف ساختن کرده است.»

بان با اشاره به بانک مستقر در پیتسبورگ که گفته می شد در میان پیشنهاد دهندگان برای FRB بود، گفت: “امیدوار بودم که این PNC باشد.” فکر می‌کردم خوب است که شاهد پیروزی یک بانک کوچک‌تر دیگر برای تثبیت و شاید تقویت این موقعیت برای خود برای رقابت با بانک‌های بزرگتر باشیم.»

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/AxwTMV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *