استارت‌آپ‌ها هنوز هم می‌توانند سرمایه را افزایش دهند – حتی اگر برای یک هدف خوب باشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم استارت‌آپ‌ها هنوز هم می‌توانند سرمایه را افزایش دهند – حتی اگر برای یک هدف خوب باشد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

وقتی سرمایه گذاری خطرپذیر در سال 2022 شروع به کندی کرد، بسیاری می ترسیدند که سرمایه گذاران به جایی که راحت هستند عقب نشینی کنند: شرکت های SaaS که توسط افراد در شبکه خود تأسیس شده اند. و هر شرکتی که معیارهای رشد برتر را منتشر نمی‌کرد، برای تامین بودجه مشکل داشت. در حالی که این تا حد زیادی درست بوده است، نقاط روشنی نیز وجود داشته است. دور اخیر Everytable یکی از آنهاست.

به نظر می رسد این استارتاپ فناوری مواد غذایی مبتنی بر ماموریت، غذاهای آماده سالم از جمله بسته بندی و سالاد را به اندازه زنجیره های فست فود در دسترس و مقرون به صرفه بسازد. این استارت‌آپ منوی خود را بر اساس محل قرارگیری هر فروشگاه و همچنین توزیع از طریق کانال‌های مختلف دیگر، از جمله ماشین‌های فروش برند و تحویل، قیمت گذاری می‌کند.

در 27 ژوئن، این استارت‌آپ یک دور سری C-2 25 میلیون دلاری به رهبری صندوق سرمایه‌گذاری Dohmen Impact را اعلام کرد که از شرکت‌های انتفاعی که علاوه بر سرمایه‌گذاران موجود، راه‌حل‌های غذایی برای بهبود سلامت انسان می‌سازند، حمایت می‌کند. این دور به شرکت کمک می کند تا جای پای خرده فروشی خود را گسترش دهد. Everytable امیدوار است در نیمه دوم سال 2023 25 فروشگاه افتتاح کند.

این معامله به چند دلیل قابل توجه است – هیچ یک از آنها این نیست که در میان خروج گسترده تابستان VC در پایان ژوئن اعلام شد. یک نفر هنوز کار می کند!

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JlU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *