استارتاپ مدیریت دیابت Clivi می خواهد «لیوونگوی آمریکای لاتین» شود

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم استارتاپ مدیریت دیابت Clivi می خواهد «لیوونگوی آمریکای لاتین» شود
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بیش از 422 میلیون نفر در سراسر جهان مبتلا به دیابت هستند و سازمان بهداشت جهانی اشاره کرده است که اکثر مبتلایان به این بیماری در کشورهای کم درآمد و متوسط ​​زندگی می کنند.

طبق آمار Statista، در آمریکای لاتین، بیش از 40 میلیون بزرگسال مبتلا به دیابت وجود دارد. و با توجه به اینکه بازار جهانی سلامت دیجیتال در 7 سال آینده به 1.5 تریلیون دلار می رسد، Clivi، یک استارت آپ مدیریت دیابت در مکزیک، می خواهد از طریق رویکرد جامع، تکنولوژیکی و شخصی خود برای ارائه مراقبت های بهداشتی دیابت به کنترل این بیماری کمک کند.

ریکاردو موگل، بنیانگذار و مدیر عامل کلیوی، به TechCrunch گفت: «در مکزیک، به طور متوسط ​​به ازای هر 10000 بیمار یک متخصص غدد وجود دارد. “شما ممکن است هر سه ماه یک بار به پزشک مراجعه کنید، اما برای شرایط مزمن، بیماران باید هر روز تصمیم بگیرند.”

Clivi با برقراری ارتباط بین بیماران با متخصصان غدد، متخصصان تغذیه و روانشناسان تعادلی بین انسان و فناوری ایجاد می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد از طریق کانال ارتباطی انتخابی خود، به عنوان مثال، واتس‌اپ، به برنامه‌های نظارتی و درمانی دسترسی داشته باشند تا بتوانند بهتر به اهداف درمانی خود دست یابند و به آن پایبند باشند. به تغییرات سبک زندگی

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 ویژگی جالب watchOS 10: Smart Stack، طراحی مجدد و موارد دیگر

این شرکت همچنین تمام لوازم، مانند گلوکومتر، نوارهای آزمایش و آزمایش خون، و همچنین دارو را فراهم می کند. به گفته موگل، اگرچه برنامه های بهداشتی از 790 دلار MX در ماه شروع می شود، متوسط ​​بیمار 40 دلار MX در ماه با بیمه خصوصی پرداخت می کند.

او توضیح داد که افراد مبتلا به دیابت در آمریکای لاتین اغلب دیر درمان بیماری خود را شروع می کنند که می تواند طول عمر آنها را 10 سال کاهش دهد. هدف کلیوی کمک به بیماران برای بازگشت چهار سال از آن سال است.

به گفته موگل، پلتفرم کلیوی از زمان شروع به کار در اکتبر 2021، تاکنون به هزاران بیمار کمک کرده است که 94 درصد از آنها ظرف شش ماه به کنترل دیابت دست یافته اند. این شرکت در حال حاضر هر ماه به طور متوسط ​​شاهد پیوستن 2000 بیمار جدید به پلتفرم است. همچنین طی 15 ماه گذشته به 1 میلیون دلار MX درآمد تکراری رسیده است و Moguel انتظار دارد 10 برابر این رشد در 12 ماه آینده باشد.

موگل گفت، طی پنج سال آینده، این شرکت قصد دارد از طریق کلینیک دیجیتال و خدمات نظارت از راه دور دیابت به 1 میلیون نفر خدمات رسانی کند.

امروز، 10 میلیون دلار بودجه اولیه برای رسیدن به این هدف را اعلام کرد. سرمایه گذاری توسط Dalus Capital و Foundation Capital و مشارکت گروهی از سرمایه گذاران از جمله Cathay Innovation از طریق صندوق C. Entrepreneurs انجام شد. Femsa Ventures; پایتخت آرام؛ 500; سرمایه گذاری میلیارد بعدی; و Conexo. همچنین گروهی از سرمایه گذاران فرشته، از جمله بنیانگذار و مدیرعامل Jüsto، ریکاردو ودر، بنیانگذار و مدیرعامل Kueski، آدالبرتو فلورس، بنیانگذار شبکه Trust Networks، Suresh Batch، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت 99 & Mara، آریل لامبرشت، مدیر اجرایی متا، تارا سید و رینا مادره از جمله شرکت کنندگان بودند. بنیانگذاران ویسنته آریستگی و خوان موکتزوما.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از Find My iPhone و iPad: راهنمای نهایی

موگل گفت که بودجه جدید برای تکمیل محصول، از جمله فناوری آن استفاده خواهد شد تا بیشتر عملکردها خودکار شوند و پزشکان بتوانند ظرفیت خود را برای درمان بیماران افزایش دهند. این شرکت همچنین قصد دارد کار خود را با شرکت ها و سازمان های بهداشت عمومی در مکزیک گسترش دهد. او انتظار دارد که “بر بازار مکزیک تسلط یابد و طی سال آینده به کلینیک شماره 1 دیابت در مکزیک تبدیل شود.”

موگل گفت: «این به ما کمک می‌کند تا قبل از شروع گسترش راه‌حل خود به دیگر مناطق اسپانیایی زبان در سراسر منطقه، زمینه را آماده کنیم». این طرح اصلی برای تبدیل شدن به لیوونگو آمریکای لاتین نیست، بلکه بزرگترین کن از نظر دیابت و بیماری های مزمن در کل آمریکای لاتین است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vdykTM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *