پیشنهاد VinFast برای جذب خریداران آمریکایی شامل 4 SUV تمام الکتریکی و شاید یک خودروی اسپرت است •

زمان مطالعه: 4 دقیقه

VinFast چهار SUV الکتریکی با باتری را در نمایشگاه خودروی لس آنجلس این هفته به نمایش گذاشت و حتی در حالی که این خودروساز مستقر در ویتنام برنامه خود را برای ورود به بازار ایالات متحده پیش می برد، به یک خودروی اسپورت اشاره کرد.

چهار خودروی برقی، که از کراس اوورهای کوچک پنج سرنشین تا شاسی بلندهای بزرگ 7 سرنشین متغیر بودند، بخشی از تلاش این شرکت برای ایجاد طنین انداز در بین مصرف کنندگان آمریکایی است. در بازار خودروهای برقی که اکنون تقریباً همه خودروسازان وارد بازار شده‌اند، ممکن است چیزی فراتر از ارائه ساده خودروهای شاسی‌بلند نیاز داشته باشد. به گفته کریگ وستبروک، مدیر ارشد خدمات VinFast US، اگرچه انتخاب بخشی از برنامه است.

وستبروک به گفت: برنامه VinFast این است که فضا را با گزینه های زیادی پر کند تا آمریکایی ها با برند جدید آشنا شوند. مدیر اجرایی همچنین اشاره کرد که در این زمان سال آینده، VinFast ممکن است یک خودروی اسپرت را برای بازار ایالات متحده به نمایش بگذارد.

وستبروک در مصاحبه ای در نمایشگاه خودروی لس آنجلس گفت: ما به یک محصول تهاجمی نیاز داریم. ما باید قوی وارد بازار شویم. ما نیازی نداریم که مدل‌ها و فرصت‌های خرید را برای افراد معدودی از دست بدهیم یا آسان کنیم. بنابراین احتمالاً در یک دوره زمانی کمتر از 12 ماه، شما هر چهار مدل، همه SUVها را در این چهار بخش بزرگ اندازه و قیمت خواهید داشت.

VinFast انتظار دارد دو SUV VF6 و VF7 را تا اوایل سال 2023 وارد بازار کند.

شاسی بلندهای VinFast

vinfast vf6

Vinfast VF6

VinFast VF6، VF7، VF8 و VF9 را در نمایشگاه خودروی لس آنجلس به نمایش گذاشت و سواری با VF8 پنج سرنشین را در خارج از مرکز همایش ارائه کرد. برخلاف نمایشگاه خودروی سال گذشته، که شرکت خودروهای جهانی VFe36 و VFe35 را بدون فضای داخلی به نمایش گذاشت، VF6 و VF7 دارای فضای داخلی بودند که مشتریان و رسانه‌ها می‌توانستند آن‌ها را بررسی کنند تا احساسی نسبت به آنچه که شرکت آمریکایی تازه وارد ممکن است داشته باشد را درک کنند. ارائه.

در دو دور کوتاه در اطراف مسیر آزمایشی کوچک در مقابل مرکز کنوانسیون لس‌آنجلس، VF8 مانند هر کراس اوور EV دیگری احساس می‌شود – وزن بسته باتری که VinFast تخمین می‌زند تا 292 مایل برد، مشخص است، به خصوص بیش از حد ناهموار. برآمدگی ها فضای داخلی چرم گیاهی و صفحه‌نمایش مرکزی بزرگ، فضای داخلی را مجلل و شگفت‌آور می‌سازد. سقف دو جداره بزرگ باعث می شود صندلی عقب جادار و باز باشد و سواری در عقب نیز به همان اندازه جذاب است.

وستبروک گفت که خودروهای VF8 و VF9 در حال حاضر در راه آمریکا هستند و باید در اوایل سال 2023 به خریداران تحویل داده شوند. در سطح جهانی، VinFast می گوید که 65000 رزرو برای VF8 و VF9 انجام داده است، اما این شرکت خرابی خاصی نداشته است. برای آمریکای شمالی در زمان مصاحبه ما.

به گفته وستبروک، اکثر این سفارش‌ها به کالیفرنیا می‌آیند، و مشتریان، طبق مشاهدات وستبروک، اکثراً کسانی هستند که اولین بار EV-leap را انجام می‌دهند.

کالیفرنیا متمرکز شد

«بیشتر پیش‌سفارش‌ها در اینجا انجام شده است، [California]وستبروک گفت. کالیفرنیا آسان است. این جایی است که دفتر مرکزی و جایی که یک بندر است، و بنابراین، ما ابتدا به این مشتریان خدمات خواهیم داد. بدیهی است که ما می‌خواهیم به همه مشتریان خود نگاه کنیم، اما این اولین راهی است که می‌توانیم سعی کنیم به طور مؤثر وارد بازار شویم.»

VinFast در حال حاضر شش شعبه خرده‌فروشی در کالیفرنیا دارد که همگی در مراکز خرید قرار دارند که مردم می‌توانند از آنجا وارد شده و وسایل نقلیه را بررسی کنند، دقیقاً مانند یک فروشگاه تسلا. وستبروک می گوید که برخی از اولین وسایل نقلیه ای که از ویتنام از قایق خارج می شوند به فروشگاه ها می روند تا مشتریان بالقوه بیشتری بتوانند سوار وسایل نقلیه شده و آنها را آزمایش کنند.

وستبروک گفت که بسیاری از دارندگان رزرو در سفر خرید به نقطه‌ای نرسیده‌اند که بین انتخاب برنامه اجاره باتری تا حدودی بحث‌برانگیز شرکت یا خرید کامل وسیله نقلیه خود تصمیم بگیرند. وقتی از وستبروک در مورد استقبالی که دارندگان رزرو از گزینه اجاره باتری پرسیدند، گفت: “ما شاهد استقبال و علاقه فزاینده ای به این گزینه بوده ایم.”

در طول ارائه در نمایشگاه خودروی لس آنجلس، Westrbook اشاره کرد که VinFast اخیراً سفارش ۲۵۰۰ وسیله نقلیه را از شرکت اشتراک خودرو Autonomy دریافت کرده است که معمولاً فقط در تسلاس معامله می‌کند.

گزینه های گارانتی و خدمات جدید

هدف VinFast این است که انتقال به باتری الکتریکی را تا حد امکان بدون مانع برای مشتریان جدید انجام دهد. وستبروک گفت، و به همین منظور، این شرکت جزئیات بیشتری از ضمانت سپر به سپر خود را اعلام کرد و پوشش ده ساله و 125000 مایلی پیشرو در صنعت و 10 سال ضمانت باتری مایل نامحدود را ارائه کرد که شرکت می گوید. طراحی شده است تا به مشتریان خودروهای برقی آرامش خاطر را هنگام انتقال به رانندگی الکتریکی ارائه دهد.

این شرکت همچنین یک سرویس تلفن همراه را اعلام کرد که به مشتریان ارائه می شود یا در صورت سرگردانی مشتریان، گزینه های اشتراک سواری را ارائه می دهد.

وستبروک گفت: «من می‌توانم بگویم که وقتی صحبت از کیفیت به میان می‌آید، مردم انتظاراتی دارند و ما باید آنها را برآورده کنیم.» برای آمدن به ما بنابراین ما می توانیم به شما کمک کنیم، درست است؟ و این بخشی از مدل ماست. مجبور شدن به چیزی نیست. ما متوجه شدیم که این همان چیزی است که شما به عنوان یک مشتری می خواهید.»

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yDO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *