با OBSBOT Tiny 2، عکس های وب کم خود را بالا ببرید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

در سال‌های اخیر، فناوری به سرعت به سمت آینده‌ای پیش می‌رفت که بیشتر و بیشتر زندگی‌های ما به صورت آنلاین زندگی می‌کردند، و این امر با همه‌گیری COVID-19 تسریع شد. برای بسیاری، کار از راه دور و آموزش مجازی تبدیل به یک هنجار شد و نیاز به وب کم افزایش یافت. فناوری وب‌کم کاملاً محدود بوده و مردم اغلب به گرافیک‌های کم کیفیت یا دانه‌دار و وضوح ضعیف و قیمت پایین‌تر رضایت می‌دهند. با این حال، با افزایش کار از راه دور و تحصیل و محبوبیت روزافزون پخش زنده، فشارهایی در بازار برای وب کم های با کیفیت بهتر وجود دارد.

از Gesture Controls 2.0 با جادوی استفاده کنید

در سال 2020، OBSBOT وب‌کم OBSBOT Tiny را منتشر کرد که اولین محصول وب‌کم PTZ با هوش مصنوعی در نوع خود بود که OBSBOT را به خط مقدم بازار دوربین‌های سوق داد. اکنون 3 سال بعد OBSBOT سری Tiny را با Tiny 2 کاملاً جدید گسترش داده است. OBSBOT Tiny 2 از یک الگوریتم شبکه یادگیری عمیق عصبی پیشرفته، توسعه یافته و ثبت شده استفاده می کند.

این الگوریتم شبکه کاملاً جدید و پیشرفته نحوه استفاده Tiny 2 از قابلیت‌های پشتیبانی حرکات و ردیابی خودکار را بهبود می‌بخشد و به کاربر امکان می‌دهد دوربین را با استفاده از حرکات ساده دست کنترل کند. برای مثال، نگه داشتن دست خود به شکل “L”، به دوربین دستور می دهد تا به طور خودکار بزرگنمایی و کوچکنمایی کند. OBSBOT Tiny 2 بر روی یک گیمبال 2 محوره قرار دارد که با همکاری الگوریتم شبکه عصبی عمیق یادگیری، به دوربین اجازه می دهد تا به راحتی سوژه را ردیابی کند و فرد را در طول مدت فیلم در فوکوس نگه دارد. این یک ابزار عالی برای مربیان مجازی است که اغلب در حین ارائه دستورالعمل ها و سخنرانی ها نیاز به حرکت در اتاق دارند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نشت جدید پیکسل 8 پرو نشان می دهد که این سری جهش بزرگی در عملکرد نخواهد داشت

OBSBOT Tiny 2

(اعتبار تصویر: OBSBOT)

با کنترل های صوتی، اپراتور دوربین بدون دست خود باشید

قامت کوچک و وضوح 4K شفاف Tiny 2 آن را به گزینه ای عالی برای سازندگان محتوا تبدیل می کند که ممکن است بخواهند کیفیت دوربین خود را بدون محدود شدن به نشستن پشت میز بهبود بخشند. برای کسانی که در اطراف محل ضبط خود حرکت می کنند اما ممکن است دست خود را برای ژست های حرکتی باز نداشته باشند، Tiny 2 می تواند به کنترل صدا نیز پاسخ دهد. دستورات ساده ای مانند «Hi, Tiny» یا «Sleep, Tiny» می توانند دوربین Tiny 2 را بیدار کنند یا آن را به حالت خواب محافظت از حریم خصوصی خود برگردانند، در حالی که گزینه های از پیش تنظیم شده می توانند به شما اجازه دهند بین گزینه های اختصاصی دوربین جابجا شوید. زوم و ردیابی را می توان از طریق صدا نیز کنترل کرد.

OBSBOT Tiny 2

(اعتبار تصویر: OBSBOT)

زوم خودکار و فوکوس خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی که سریع و دقیق است

همه ویدیوهای یوتیوب یا سازندگان پخش زنده را دیده‌اند که مجبور شده‌اند دست خود را پشت آیتمی بگذارند و سعی دارند به مخاطب نشان دهند تا دوربین را وادار به فوکوس کند، اما Tiny 2 می‌خواهد آن را به گذشته تبدیل کند. Tiny 2 دارای یک سطح سنسور 50 مگاپیکسلی است که با دقت تا 4 برابر سریعتر فوکوس می کند و در عین حال رزولوشن بالاتر و محدوده دینامیکی بالا را حتی در نور ضعیف به دست می آورد. هر تولیدکننده محتوا، همیشه از نور روز بی عیب و نقص برخوردار نیست، و بنابراین ISOهای بومی دوگانه کیفیت دوربین شما را بیشتر بهبود می بخشد زیرا Tiny 2 به طور خودکار به ISO مناسب برای سناریوی نورپردازی شما تغییر می کند. این به لطف CMOS Tiny 2 که 1/1.5 اینچ بزرگتر از CMOS است که Tiny 4K ابتدا با آن 3 سال پیش عرضه شد، قابل دستیابی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 تا از بهترین قاب شفاف برای Samsung Galaxy Z Flip5

به خانواده وب‌کم‌ها و OBSBOT سلام کنید

OBSBOT Tiny 2

(اعتبار تصویر: OBSBOT)

در حالی که وب‌کم هوشمند OBSBOT Tiny 2 یک انتخاب عالی و همه‌کاره برای اکثر تولیدکنندگان محتوا – از جمله پخش‌کننده‌های زنده و جعبه‌گشایی‌ها – و کاربران عمومی است که می‌خواهند فیلم‌های 4K با کیفیت بالا برای جلسات یا کلاس‌های مجازی و جلسات کاری که در آن گوینده ممکن است در اتاق حرکت کند. . OBSBOT دارای مجموعه ای از وب کم های هوشمند است که به طور خاص برای برآوردن طیف گسترده ای از نیازهای دوربین طراحی شده اند. Meet4K و Meet1080 OBSBOT ایده آل هستند و متناسب با نیازهای کاربرانی هستند که در طول جلسات مجازی پشت میز ثابت می نشینند یا در یک اتاق هیئت مدیره مجازی شرکت می کنند، جایی که ممکن است روی تخته سفید یا سایر وسایل کمک بصری متمرکز شوند، اما همچنان فیلم دوربین با کیفیت و روشن را می خواهند. جایی که می توان آنها را با سهولت استفاده مبتدیان به وضوح دید.

خانواده محصولات OBSBOT از جمله سری Tiny، Meet و Me خواهند بود موجود در فروش با تخفیف تا 34٪ تخفیف زمانی که کاربران کوپن را شروع می کنند 10 جولای و به پایان می رسد 16 جولای. OBSBOT Tiny 2 با قیمت 329 دلار به فروش می رسد، در حالی که Tiny 4K با 25 درصد تخفیف در روز Amazon Prime فقط با قیمت 179 دلار و Tiny 1080p با قیمت 129 دلار در دسترس خواهند بود. برای دریافت تخفیف بر روی یک وب کم هوشمند جدید از OBSBOT در 11 و 12 ژوئیه در طول رویداد Amazon Prime Day نیازی به کوپن نیست.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VJC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *