چگونه Gear Patrol DPreview را از آمازون به دست آورد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم چگونه Gear Patrol DPreview را از به دست آورد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

در ماه مارس، DPReview اعلام کرد که شرکت مادر آمازون آن را تعطیل می کند و دنیای عکاسی وارد حالت دوگانه شوک و ناباوری شد.

به مدت 25 سال، DPreview به عنوان یک صدای قابل اعتماد و معتبر در تجهیزات عکاسی عمل کرده است. اما علاقه مندان به عکاسی فقط به DPReview مراجعه نکردند تا از جدیدترین لنز کانن غافلگیر شوند یا قابلیت‌های فوکوس خودکار تشخیص چهره سونی و نیکون را مقایسه کنند. این یک انجمن فعال بود که در آن ما (بله، من یکی از آن افراد عکاس هستم) می‌توانستیم با هم بنشینیم و با هم صحبت کنیم.

این که چنین آرشیو گسترده ای از دانش عکاسی و جامعه قدرتمندی که آن را پرورش داده بود، به ورطه رانده شد – برنامه حتی بایگانی کردن آن نبود، بلکه خاموش کردن کامل آن بود – ضربه ای بود برای بسیاری. اعلامیه در DPReview بیش از 5000 نظر به دست آورد و مردم به رسانه های اجتماعی رفتند تا نظرات خود را در مورد تصمیم آمازون به اشتراک بگذارند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پایان The Cloned Tyrone توضیح داد: ستاره ایده پشت صحنه پایانی تکان دهنده خود را آشکار می کند

اما زمانی که Gear Patrol – که توصیه‌ها، روش‌ها و بررسی‌های محصول را ارائه می‌دهد، اما مختص ‌ها نیست – به کمک آمد. در ژوئن 2023، قرارداد خرید DPReview از آمازون به مبلغ نامشخصی را نهایی کرد. من هیجان زده بودم که با اریک یانگ، بنیانگذار و مدیر عامل Gear Patrol صحبت کنم تا بفهمم انگیزه خرید و چه چیزهایی از این فرآیند آموخته است.

اقتدار و جامعه

یانگ به دلایل متعددی مجبور شد DPReview را تحت نظارت Gear Patrol قرار دهد، و در حالی که این کار منطقی بود، انگیزه شخصی نیز در آنجا وجود داشت.

یانگ به من گفت: «این یک تجارت است، بنابراین یک تلاش کاملاً نوع دوستانه نیست. اما DPReview برای من بسیار معنادار است. فکر می‌کنم این برای بسیاری از افرادی که در اینترنت بزرگ شده‌اند، معنادار است.»

DPReview پایگاه دانش فوق‌العاده‌ای است که یانگ تمایلی به مشاهده ناپدید شدن آن نداشت. اما این پایگاه دانش فقط در آرشیو وسیع بررسی‌ها، راهنمای خرید، سرمقاله‌ها و توصیه‌ها قرار ندارد. همچنین در جامعه قوی ای است که این تخصص پرورش داده است. برای بسیاری از افراد، DPReview مکانی امن برای ابراز عقاید، درخواست مشاوره یا صرفاً علاقه مند به عکاسی بود. همه اینها با هم برای یانگ ارزشمند بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین پاور استریپ با پورت USB در سال 2023

یک تناسب طبیعی

یانگ Gear Patrol را مکانی توصیف می‌کند که افراد را قادر می‌سازد تا علایق و علایق خود را با اطمینان دنبال کنند، به همین دلیل است که او معتقد است که Gear Patrol و DPReview یک تناسب طبیعی هستند. یانگ گفت: «ما می‌خواهیم به مردم کمک کنیم دانش لازم را داشته باشند تا علایق خاص خود را به بهترین شکل ممکن دنبال کنند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/FQMusr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *