پایان The Cloned Tyrone توضیح داد: ستاره ایده پشت صحنه پایانی تکان دهنده خود را آشکار می کند

زمان مطالعه: 4 دقیقه

یادداشت ویراستار: این مصاحبه قبل از اعتصاب گران که از 14 جولای آغاز شد، انجام شد.

آنها تایرون را شبیه سازی کردند ستاره جان بویگا فاش کرد که پایان فیلم عمداً برای تفسیر تماشاگران باز گذاشته شده است.

بویگا در گفتگوی انحصاری با TechRadar پیش از اکران فیلم در 21 ژوئیه، توضیح داد که صحنه پایانی فیلم جذاب ژانر به منظور ایجاد یک بحث بین بینندگان در مورد واقعی و چه چیزی غیرواقعی است.

اسپویلرهای کاملی برای They Cloned Tyrone در نتفلیکس دنبال می شود. به توهشدارداده شده است.

یو یو، اسلیک چارلز و فونتین تپانچه های خود را در آزمایشگاهی در آنها کلوند تایرون می زنند.

آنها تایرون را شبیه سازی کردندقرار است پایان دادن به شما باعث شود دوباره همه چیز را زیر سوال ببرید. (اعتبار تصویر: پریش لوئیس/نتفلیکس)

در آخرین لحظات فیلم جدید نتفلیکس، به نظر می رسد که با آن روبرو می شویم یکی دیگر کلون فونتین، شخصیت بویگا. فونتین از خواب بیدار می شود و به هم اتاقی هایش در سالنشان می پیوندد، جایی که گزارش خبری مربوط به رویدادهای گلن در تلویزیون پخش می شود.

گروه شروع به جوک و اظهار نظر در مورد آنچه در حال وقوع است می کند. اما، هنگامی که دوربین به اطراف می چرخد ​​تا یکی از کلون های فونتین را آشکار کند – در حالی که او در خیابان پرسه می زند – گیج به نظر می رسد – سکوت مرگباری در سراسر گروه حاکم می شود. آنها به سمت شخصیتی که بویگا در این صحنه بازی می کند رو می کنند قبل از اینکه یکی از آنها بپرسد: “این تویی، تایرون؟”. قبل از اینکه صفحه به سیاهی برود، دوربین به آرامی روی تایرون شوکه شده تمرکز می کند.

جای تعجب نیست که بینندگان در مورد معنای این صحنه سؤالاتی خواهند داشت. آیا تمام نسخه های فونتین که توسط دانشمندان دولتی در آزمایشگاه های خود در زیر گلن ایجاد شده است، در واقع شبیه سازی های تایرون هستند؟ اگر چنین است، چرا تایرون به یاد نمی آورد که روی او آزمایش شده باشد؟ یا در واقع، تایرون فقط یک کلون کالیفرنیا از فونتین اصلی است؟ اگر مورد دوم درست باشد، وقتی فونتین متوجه شود که آزمایش‌های شبیه‌سازی دولت گسترده‌تر از آن چیزی است که او فکر می‌کرد، چه واکنشی نشان خواهد داد؟

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  TuSimple از حذف Nasdaq از فهرست مهلت موقت دریافت می کند

البته هیچ یک از این سوالات قبل از انتشار اعتبار پاسخ داده نمی شود. بنابراین، من مستقیماً به منبع – Boyega – برای توضیح رفتم.

یو یو، اسلیک و فونتین در یک آسانسور نقره‌ای در فیلم They Cloned Tyrone در نتفلیکس ایستاده‌اند.

دلیلی برای نامگذاری این فیلم وجود دارد آنها تایرون را شبیه سازی کردند، میدونی… (اعتبار تصویر: پریش لوئیس/نتفلیکس)

پرسیده شد که آیا آنها تایرون را شبیه سازی کردندبویگا به من گفت: «تا حدی، بله. این به شما این فرصت را می‌دهد که درباره جهانی که اخیراً تماشا کرده‌اید و سپس پتانسیل گسترش به سایر ایالت‌های ایالات متحده صحبت کنید، پایان‌بندی عمدا مبهم باشد.

“برای من، همچنین نشان‌دهنده بزرگی کل سیستم در جهان منحصربه‌فرد ما بود. چند آزمایشگاه دیگر در آنجا وجود دارد؟ این عملیات چقدر گسترده است؟ آن را برای من مجسم می‌کند. همچنین، پتانسیل هنری برای من برای کشف تعداد فونتین یا تایرون در آنجا واقعا جالب و خنده‌دار است.”

بویگا فقط فونتین و تایرون را در فیلم بازی نمی‌کند، که به نظر ما یکی از بهترین فیلم‌های اخیر نتفلیکس است. را جنگ ستارگان این بازیگر همچنین نسخه قدیمی فونتین را به تصویر می کشد – که ما فکر می کنیم همان است واقعی فونتین تا پایان – و همچنین یک کلون قوی تر از فونتین به نام چستر که به عنوان امنیت فونتین واقعی عمل می کند. اوه، و بیایید تکرار پنجم فونتین را فراموش نکنیم، یعنی نسخه ای که از آزمایشگاه آزاد شده و تایرون و گروهش در پایان فیلم در تلویزیون می بینند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 راه حل برتر برای عدم ارسال نظر در ویدیوها و شورت های YouTube

پتانسیل هنری برای من برای کشف تعداد فونتین یا تایرون در آنجا واقعا عالی است

جان بویگا

برای بویگا، بدست آوردن شانس بازی در پنج تکرار متفاوت از یک شخصیت به طرز خلاقانه ای رضایت بخش بود – و چیزی که او هرگز انتظار نداشت در طول حرفه اش اتفاق بیفتد.

او به من گفت: “احساس این بود که یک بچه بزرگ در یک فروشگاه شیرینی فروشی هستم.” ارائه این همه در یک فیلم سرگرم کننده و لذت بخش بود. تمام نسخه های مختلف – چه فونتین، چه تایرون یا چستر – همگی با روایت ها، دیدگاه ها، و زبان بدن منحصر به فرد خود بودند. [and] زبان عامیانه برای متمایز ساختن آنها. این از قبل در فیلمنامه گنجانده شده بود، بنابراین من هیجان زده بودم که در پنج نقش در همان فیلم شیرجه بزنم.

“داشتن همه آنها در یک فضا واقعاً چالش برانگیز بود، اما قطعاً از آن لذت می برید. شما فقط در حال بررسی تطبیق پذیری خود از این نظر هستید. من بسیار خوش شانس بودم که توسط جوئل، که دیدگاه خود را برای هر یک از شخصیت ها داشت، حمایت شدم. از طریق آن همکاری بود که ما تفاوت های ظریف و ویژگی های شخصیتی را برای بازی کردن با یکدیگر پیدا کردیم.”

برای پوشش منحصر به فرد بیشتر اطراف آنها تایرون را شبیه سازی کردند، اختصاصی من با بویگا را در مورد چگونگی بخوانید آنها تایرون را شبیه سازی کردند هر قانون ژانری را به بهترین شکل ممکن می شکند. علاوه بر این، بخوانید که چرا بویگا در را به طور کامل در زمان حضور خود در خانه نمی بندد جنگ ستارگان کائنات.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TBhdgQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *