اعتصاب کارگران انبار آمازون در بریتانیا در روز نخست

زمان مطالعه: 2 دقیقه

برخی از تحویل‌های Amazon Prime Day ممکن است پس از اعلام اعتصاب برخی از کارکنان این شرکت تحت تأثیر قرار گیرند.

اتحادیه کارگری GMB فاش کرده است که نزدیک به هزار کارگر در یکی از انبارهای این شرکت در بریتانیا قرار است متوالی به دلیل دستمزد اعتصاب کنند.

اعتصاب سه روزه در انبار کاونتری (تصویر بالا نیست) قرار است از 11 تا 13 ژوئیه برگزار شود، به این معنی که همزمان با کل رویداد پرایم روز آمازون خواهد بود – هر چند بسیاری از خریداران تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت.

اعتصاب آمازون پرایم روز

آمازون در بیانیه ای ی به رویترز گفت که سایت کاونتری مستقیماً سفارشات مشتریان را ارائه نمی دهد، به این معنی که نباید اختلالی برای مشتریان ایجاد شود.

خود این اعتصاب قرار است کوتاه باشد و در هر سه روز به مدت دو ساعت در صبح و دو ساعت در عصر برگزار شود.

راشل فاگان، سازمان‌دهنده ارشد GMB، گفت: «اعضای GMB در کاونتری بارها و بارها نشان داده‌اند که این مبارزه تنها با 15 پوند در ساعت و حقوق اتحادیه به پایان می‌رسد.

کارکنان سایت کاونتری در اولین انصراف کارمندان آمازون انگلستان در ژانویه 2023 شرکت کردند و این خبر ضربه دیگری به تصویر آمازون در نبرد با تعدادی از جبهه ها در بریتانیا و خارج از کشور است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه رمز وای فای خود را در هر دستگاهی به اشتراک بگذارید

در اوایل سال جاری، کاهش شغلی بزرگ در کل کسب و کار را آشکار کرد زیرا به نظر می رسید هزینه ها را مهار کند. حدود 27000 کارمند آمازون شاهد کاهش نقش خود در این اقدام بودند که شامل هزاران شغل در بازوی خدمات ابری AWS بود.

TechRadar Pro برای نظر دادن با آمازون تماس گرفته است.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MuRfMz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *