چگونه REO به Leo Cancer Care در توسعه سیستم رادیوتراپی عمودی کمک می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

متخصص قطعات الکتریکی REO با آن همکاری کرده است مراقبت از سرطان لئو برای کمک به ارائه سیستم جدید رادیوتراپی قائم خود به بازار، با ارائه این سیستم به شرکت ترانسفورماتورهای ایزوله درجه پزشکی.

هدف سیستم موقعیت یابی بیمار Eve بهبود رویکردهای رادیوتراپی موجود با اجازه دادن به بیمار برای درمان در وضعیت عمودی است که نشان دهنده افزایش ظرفیت ریه و کاهش حرکت اندام است.

مراقبت از سرطان لئو سیستم پرتودرمانی جدیدی ایجاد کرده است که نحوه عملکرد درمان را از چرخش ماشین به پشت بیمار به چرخش بیمار در وضعیت عمودی تغییر می‌دهد.

این دستگاه که حرکت را در شش درجه آزادی فراهم می‌کند، به بیماران اجازه می‌دهد تا از حالت نشسته به حالت نشسته عمیق برده شوند، زیرا می‌توان آن را با تنظیمات زاویه مربوطه پایین و بلند کرد. همچنین دارای پشتیبانی از پاشنه و ساق پا است تا بستری پایدار برای حمایت از بیماران تحت درمان فراهم کند. با این حال، از آنجایی که سیستم Eve افزوده جدیدی به بازار رادیوتراپی خواهد بود، لئو باید از رعایت استانداردهای پزشکی مربوطه اطمینان حاصل می کرد.

راندال بوید، مهندس الکترونیک اصلی در Leo Cancer Care، گفت: “از آنجایی که سیستم ما در بازار جدید است، ما باید مطابقت با قوانین ایمنی صنعت کلیدی مانند EN 60601 را نشان می دادیم. ما REO را به کار گرفتیم تا ترانسفورماتورهای ایزوله پزشکی را برای ما تامین کند. سیستم. ما به سراغ آنها رفتیم زیرا متوجه شدیم که از منظر انطباق با مقررات استفاده از محصولی که قبلاً تأیید شده است ساده تر از توسعه ترانسفورماتور خود و دریافت گواهینامه آن است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چرا medtech انگلستان قرار است روند فعالیت M&A را کاهش دهد

REO مراقبت از سرطان Leo را با ترانسفورماتورهای عایق پزشکی REOMED1000 عرضه کرد که با الزامات EN 60601 مطابقت دارد و به تسریع فرآیند صدور گواهینامه محصول و عرضه آن به بازار کمک می کند.

استیو هیوز، مدیر عامل REO UK، افزود: «در یک سیستم قدرت معمولی، نول و زمین در ترانسفورماتور توزیع به هم متصل می‌شوند که امکان جریان شوک الکتریکی را ایجاد می‌کند. ترانسفورماتورهای ایزولاسیون درجه پزشکی که ما به Leo عرضه کردیم با دستورالعمل دستگاه پزشکی EN 60601 مطابقت دارند. آنها با جدا کردن زمین و خنثی کار می کنند، بنابراین بدون لمس فیزیکی اتصالات زنده و خنثی هیچ شانسی برای ضربه وجود ندارد. حتی لمس کردن زنده به تنهایی باعث شوک نمی شود.”

Boyd نتیجه گرفت: “REO بسیار مفید بود زیرا مشکلات را از دست من دور کرد و توصیه های صادقانه و اولیه ارائه کرد که به تسریع تکمیل پروژه کمک کرد. به عنوان مثال، تیم آن در مورد نصب از نظر انتخاب سیستم قفسه نصب شده توصیه هایی را به اشتراک گذاشته و پشتیبانی مداوم را ارائه می دهد. علاوه بر این، در مورد هر جنبه ای از پروژه گسترده تر که نمی تواند کمکی به آن کند صادقانه بود و ما را در مسیر درست از نظر اینکه با چه کسی صحبت کنیم راهنمایی می کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ابزار تصویربرداری برای تقویت درک التهاب 2 میلیون پوند حمایت دریافت می کند

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CEs
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *