بهترین راه برای جلوگیری از سقوط، ایجاد یک استارتاپ هوش مصنوعی است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم بهترین راه برای جلوگیری از سقوط، ایجاد یک استارتاپ است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

همانطور که می بینیم تک‌شاخ‌ها کارکنان را بریده می‌کنند و شیوع دورهای پایین افزایش می‌یابد، ممکن است به نظر برسد که اکوسیستم استارت‌آپ مملو از اخبار بد و چیزهای دیگر است. دقیقاً اینطور نیست.

در حالی که هوش مصنوعی، و به ویژه زیر شاخه هوش مصنوعی مولد، به اندازه خورشید داغ است، تمام توجه افراد به تعداد انگشت شماری از نام‌هایی که قبلاً می‌شناسید معطوف نمی‌شود. مطمئنا، OpenAI می‌تواند 9 و 10 راند از ردیف سرمایه‌گذاران فناوری و شرکت‌های بزرگ قاتل دریافت کند. و شرکت‌های رو به رشدی مانند Hugging Face و Anthropic نمی‌توانند از اخبار دور بمانند، و ثابت می‌کنند که استارت‌آپ‌های کوچک‌تر متمرکز بر هوش مصنوعی عملکرد بهتری دارند.

در حقیقت، داده های جدید از Carta، که مدیریت جدول سرپوش و سایر خدمات را ارائه می دهد، نشان می دهد که استارت آپ های متمرکز بر هوش مصنوعی در هر دو مرحله اولیه و سری A از گروه همتایان بزرگتر خود بهتر عمل می کنند.

این مجموعه داده که اشاره می‌کند که استارت‌آپ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در مقایسه با سایر استارت‌آپ‌ها در حال افزایش بیشتر و با ارزش‌های بالاتر هستند، نشان می‌دهد که شاید بهترین راه برای جلوگیری از سقوط امروز، ایجاد فضای هوش مصنوعی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بانک رقیب آفریقای جنوبی تایم بانک 77.8 میلیون دلار از Norrsken22 و Blue Earth Capital جمع آوری کرده است.

آنچه داده ها می گویند

بر اساس داده های مربوط به سه ماهه اول سال، سرمایه اولیه به استارت آپ های غیر هوش مصنوعی در بازار ایالات متحده که از خدمات آن استفاده می کنند از 1.64 میلیارد دلار به 1.08 میلیارد دلار کاهش یافته است یا حدود 34 درصد کاهش. این نتیجه با سایر داده‌هایی که در مورد مجموع سرمایه‌های خطرپذیر سه‌ماهه اول سال 2023 دیده‌ایم، به‌طور جهت‌گیری همسو می‌شود. نقاط داده پایین.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ibectG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *