ظاهراً Spotify صدای HiFi را از طریق اشتراک پریمیوم گران‌تر راه‌اندازی می‌کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ظاهراً Spotify صدای HiFi را از طریق اشتراک پریمیوم گران‌تر راه‌اندازی می‌کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

چند سال پس از معرفی اولیه، Spotify بالاخره سطح HiFi خود را با پخش موسیقی بدون ضرر از طریق یک طرح “Supremium” در اواخر امسال راه اندازی خواهد کرد، که ممکن است بیش از طرح حق بیمه فعلی 9.99 دلار در ماه هزینه داشته باشد.

گزارش بلومبرگ اشاره کرد که این شرکت این طرح جدید را برای تقویت درآمد خود و همچنین راضی کردن سرمایه‌گذارانی که درخواست افزایش قیمت دارند، اجرا می‌کند. این طرح همچنین شامل دسترسی به کتاب‌های صوتی می‌شود و ابتدا در بازارهای غیرآمریکایی عرضه خواهد شد. بلومبرگ خاطرنشان کرد که اگر اوضاع در سایر بازارها خوب پیش برود، این شرکت در حال بحث در مورد راه اندازی این طرح “Supremium” در ماه اکتبر در ایالات متحده است.

اکتبر گذشته، یکی از کاربران Reddit اشاره کرد که از آنها در مورد اشتراک “Platinum Tier” به قیمت 19.99 دلار در ماه که شامل دسترسی به موسیقی HiFi، تیونر و گوش دادن به پادکست تبلیغاتی محدود به همراه برخی از ویژگی های اضافی برای مدیریت لیست پخش و کتابخانه ها بود، نظرسنجی شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  SureScreen Diagnostics اندرو ویلچر را به عنوان مدیرعامل منصوب می کند

این شرکت برای اولین بار سطح HiFi را در سال 2021 معرفی کرد. اما عرضه آن به تعویق افتاده است. سال گذشته، دانیل اک، مدیر عامل شرکت، اشاره کرد که راه اندازی به دلیل مسائل مربوط به مجوز متوقف شده است.

بلافاصله پس از اعلام اسپاتیفای، در می 2021 پشتیبانی از موسیقی بدون افت را بدون هزینه اضافی به اپل موزیک ارائه کرد. در همان زمان، همچنین اقدام به ارتقای اشتراک Amazon Prime Music خود کرد تا دسترسی به موسیقی HiFi را نیز شامل شود.

سال گذشته، Apple Music هزینه اشتراک خود را از 9.99 دلار به 10.99 دلار در ماه افزایش داد. در اوایل سال جاری، آمازون نیز تغییری مشابه در برنامه شخصی Amazon Music Unlimited خود ایجاد کرد. از سوی دیگر، Spotify همچنان برنامه پریمیوم خود را با 9.99 دلار در ماه ارائه می‌کند – اما این شرکت قیمت اشتراک پایه خود را در برخی از بازارهای بین‌المللی افزایش داد.

اسپاتیفای در جریان تماس درآمد سه ماهه اول 2023 خود اعلام کرد که بیش از 500 میلیون کاربر فعال ماهانه و بیش از 210 میلیون مشترک پریمیوم دارد. طرح پرهزینه‌تر ممکن است لزوماً تعداد مشترکین را زیاد افزایش ندهد، اما باید میانگین درآمد هر کاربر را افزایش دهد و برای افرادی که می‌خواهند به موسیقی بدون ضرر از Spotify دسترسی داشته باشند، ارزش بیشتری ایجاد کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تنظیم و استفاده از تشخیص سقوط در اپل واچ

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fyQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *