استارت آپ ها به دنبال تماس های تجاری به MEDICA بازگشته اند

زمان مطالعه: 5 دقیقه

برای سال‌ها، نمایشگاه پزشکی MEDICA در دوسلدورف رویدادی برای استارت‌آپ‌هایی است که به دنبال ورود به بخش سلامت هستند. در میان بیش از 5000 شرکت غرفه‌دار در MEDICA 2023 و نمایشگاه تجاری حرفه‌ای عرضه‌کنندگان موازی COMPAMED 2023، چند صد تیم توسعه‌دهنده جوان به دنبال تماس‌های تجاری برای همکاری در زمینه تأمین مالی، تولید، تأیید محصول، بازاریابی یا فروش ایده‌های محصول خود هستند.

نکات برجسته برنامه های متعدد تمرکز هدفمندی بر صحنه استارت آپ دارد و به استارت آپ ها بستری ایده آل برای ارائه راه حل های خود و انجام تجارت با دنیای بین المللی مراقبت های بهداشتی حرفه ای ارائه می دهد. از جمله مواردی که قابل ذکر است دوازدهمین مسابقه استارت آپ MEDICA، پانزدهمین جام جهانی نوآوری مراقبت های بهداشتی، MEDICA START-UP PARK و بسیاری از نمایشگاه های نوپا دیگر در MEDICA CONNECTED HEALTHCARE FORUM هستند.

هم برای دوازدهمین مسابقه استارت‌آپ MEDICA و هم برای پانزدهمین جام جهانی نوآوری مراقبت‌های بهداشتی، شروع فرآیند ثبت نام قبلاً انجام شده است. استارت‌آپ‌های علاقه‌مند اطلاعات مربوط به قوانین و گزینه‌های شرکت در مسابقه را در صفحه برنامه انجمن مراقبت‌های بهداشتی متصل MEDICA (https://www.medica.de/mchf2) پیدا خواهند کرد.

در مسابقه استارت‌آپ MEDICA، تمرکز بر کل طیف نوآوری‌های بخش مراقبت‌های بهداشتی است: از هوش مصنوعی (AI) گرفته تا اپلیکیشن‌های سلامت، راه‌حل‌هایی برای تشخیص‌های آزمایشگاهی و روباتیک پزشکی. برای اولین بار در سال جاری، “پایداری” به عنوان یک مقوله جدید معرفی می شود.

تیم برنده سال قبل همچنان از دیده شدن جهانی سود می برد

استارت آپ اسپانیایی Idoven تیم برنده رقابت سال 2022 بود و متعاقباً از شرکت در این رویداد سود بسیار زیادی برده است. این شرکت جوان، به قول خودشان، یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی برای «قلب‌شناسی به‌عنوان خدمات» توسعه داده است. این هوش مصنوعی اختصاصی از الکتروکاردیوگراف (ECG) با هر طول و با هر ابزار تشخیصی برای بهبود دقت و سازگاری تفسیر استفاده می‌کند.

Rika Christanto، مدیر ارشد اجرایی در Idoven، از تأثیر شرکت در MEDICA و فینال مسابقات در صحنه انجمن مراقبت های بهداشتی متصل MEDICA خوشحال است: “من از جهانی بودن این نمایشگاه تجاری بسیار شگفت زده شدم!”

به گفته ریکا کریستانتو، به اشتراک گذاشتن تجربیات با دیگر استارت آپ ها در طول MEDICA، به عنوان مثال در مورد چگونگی غلبه بر موانع قانونی برای ورود به بازار نیز مفید بود. در حال حاضر، Idoven در حال تقویت مشارکت هایی است که از MEDICA 2022 بیرون آمدند، به عنوان مثال با شرکت GE Healthcare در مورد پروژه ای برای کاهش تلاش های لازم برای تفسیر ECG در یک محیط بالینی. ریکا کریستانتو می‌گوید: «ما همچنین قراردادی با AstraZeneca در مورد پروژه نارسایی قلبی امضا کردیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ایجاد رمز عبور پلی استیشن برای احراز هویت بدون رمز عبور

این در درجه اول به جلوگیری از بستری شدن افراد مبتلا در بیمارستان مربوط می شود. بنابراین، این استارت‌آپ همراه با شرکت داروسازی روی راه‌حل‌هایی برای بهبود درمان‌های فردی کار می‌کند. برای انجام این کار، پلتفرم تحلیلی Idoven از داده های اولیه از سوابق بیماران برای تخمین اثربخشی درمان های برنامه ریزی شده و لزوم تغییرات استفاده می کند.

برای ادامه این دوره رشد، Idoven به دنبال مشارکت های بیشتر است و به شدت روی عملکرد ابزارهای هوش مصنوعی اختصاصی خود و ارزیابی سودمندی راه حل های آنها در عمل بالینی کار می کند. اهمیت دید جهانی برای استارت‌آپ‌ها و بنابراین شرکت در رویدادهای نمایشگاهی مانند MEDICA، برای مثال، با این رقم نشان داده می‌شود: Idoven قبلاً موفق به کسب حمایت مالی به مبلغ تقریباً 20 میلیون دلار آمریکا (تقریباً 18.1 میلیون یورو) شده است. برای تحقق پروژه های آتی و پیشرفت های بعدی.

جام جهانی نوآوری مراقبت های بهداشتی: نسل بعدی دستگاه های پزشکی

برای استارت‌آپ‌ها، بزرگ‌آپ‌ها و شرکت‌های کوچک‌تر در سطح متوسط، شرکت در پانزدهمین جام جهانی نوآوری مراقبت‌های بهداشتی (و برنامه رایگان برای) می‌تواند جالب باشد. تمرکز در اینجا بر راه حل های هوشمند “اینترنت چیزهای پزشکی” (IoMT) است، به عنوان مثال، نشانگرهای زیستی دیجیتال، چسب های هوشمند یا پوشیدنی های با اتصال شبکه. 12 فینالیست، که توسط یک هیئت داوران حرفه‌ای مشهور انتخاب شده‌اند، دعوت می‌شوند تا کسب‌وکار خود را در طول MEDICA 2023 در مرحله برنامه انجمن مراقبت‌های بهداشتی متصل MEDICA (در سالن 12) ارائه دهند.

برنده سال قبل ViewMind بود، یک شرکت متخصص در مدیریت بیماری های عصبی مانند مولتیپل اسکلروزیس یا آلزایمر. مارک ادواردز، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران ViewMind، می‌گوید که اگرچه نمی‌توان تأثیرات برنده شدن را اندازه‌گیری کرد، «می‌توانم بگویم که برنده شدن برای شناخته شدن شرکت و محصولاتش بسیار مفید بود». این استارت آپ نیز دور دیگری از تامین مالی را به پایان رسانده است. محصول ViewMind که قبلاً گواهینامه CE را دریافت کرده بود، که در حال حاضر در بازار موجود است، تقریباً اعتبارسنجی شد. 30 کارآزمایی بالینی در چهار قاره با هزاران بیمار. تایید FDA در حال حاضر ادامه دارد.

مارک ادواردز می گوید ViewMind در ابتدا به صنعت داروسازی می پردازد، اما به طور کلی بخش مراقبت های بهداشتی را نیز مورد توجه قرار می دهد. ما در حال کار بر روی آزمایش‌های بالینی با چندین شرکت داروسازی هستیم تا ابزاری را در اختیار آنها قرار دهیم تا شرکت‌کنندگان مناسب را پیدا کنند، گروه‌هایی را دقیقاً تنظیم کنند و اثرات درمان را با حساسیت مربوطه اندازه‌گیری کنند.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه پاک کردن کش در Opera و Opera GX

ادواردز اغلب از MEDICA در دوسلدورف بازدید کرده است. از دیدگاه او، اندازه رویداد یک مزیت است. او قبلاً با بسیاری از مخاطبین بخش فروش در اینجا ملاقات کرده است تا مشارکت های فروش احتمالی را ارزیابی کند. همانطور که مارک ادواردز می‌گوید ViewMind چشم خود را به این جایزه نگاه می‌کند، همانطور که مارک ادواردز می‌گوید: «ما می‌خواهیم یک نشانگر حساس برای بیماری‌های عصبی و شناختی ایجاد کنیم که کارکرد آن آسان باشد و به اندازه دستگاهی برای اندازه‌گیری فشار خون یا قند خون مفید باشد.»

نقطه ملاقات در MEDICA Start-up Pack

بسته استارت آپی MEDICA (در سالن 12) نیز بر شبکه سازی تاکید دارد و خود را به عنوان نقطه ملاقات مرکزی برای صحنه استارت آپ تثبیت کرده است. در حال حاضر 40 استارت آپ خوب در مرحله بسیار اولیه برای امسال ثبت نام کرده اند – یک رکورد جدید.

ابتکار استارت آپ “تا آینده” از اوکراین برای دومین بار در آنجا حضور خواهد داشت. در سال 2022، ثبت نام فقط کمی قبل از نمایشگاه تجاری انجام شد. در میان استارت‌آپ‌های اوکراینی که توسط این ابتکار تبلیغ شد، HandyUsound با ایده محصول خود برای سیستم اولتراسوند قابل حمل بود. این محصول با چنان استقبال چشمگیری از سوی مخاطبان نمایشگاه روبرو شد که تیم موسس می خواهد امسال دوباره از این فرصت برای برقراری تماس های تجاری بیشتر استفاده کند.

Megnosis از کره نیز امسال در بسته استارت آپی MEDICA شرکت می کند. این شرکت کلاه های EEG ساخته است که برای تشخیص زوال عقل در مراحل اولیه و بهبود اثرات از طریق تحریک سلول های مغزی و نورون ها طراحی شده است.

آلمان نیز در غرفه مشترک حضور دارد. یک مثال AssistMe است. برای MEDICA 2023، آنها یک سیستم حسگر هوشمند را برای استفاده در لباس زیر برای بی اختیاری ارائه خواهند کرد. این سیستم به عنوان نوعی نشانگر برای مایعات عمل می کند. از طریق یک گیره متصل به کمک بی اختیاری، داده های ابی شده به یک سیستم ابری نرم افزاری منتقل می شود. به این ترتیب، پرسنل پرستاری در یک محیط سازمانی می توانند با توجه به نیازهای خود از ساکنین مراقبت کنند، زیرا با یک نگاه به یک مکان مرکزی، کارکنان می توانند تشخیص دهند که چه زمانی تغییر کمک بی اختیاری کدام فرد ضروری به نظر می رسد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PpS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *