الیمپوس قصد دارد مراکز تعالی دیجیتال ایجاد کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Olympus پس از خرید Odin Vision مستقر در لندن، یک شرکت آندوسکوپی ابری هوش مصنوعی با مجموعه‌ای از راه‌حل‌های تشخیص/تشخیص به کمک و خط لوله نوآوری ابری، برنامه‌ای برای ایجاد مجموعه‌ای از مراکز تعالی دیجیتال (DECs) اعلام کرده است. -برنامه های فعال

این اکتساب استراتژی و ابتکارات اخیر Olympus را در سلامت دیجیتال تقویت کرده است و نوید تشخیص بلادرنگ مبتنی بر هوش مصنوعی و درمان کم تهاجمی بیماری‌های مزمن را به واقعیت نزدیک‌تر می‌کند و در نهایت استاندارد مراقبت را در چندین تخصص پزشکی بالا می‌برد و بیمار را بهبود می‌بخشد. عواقب.

Odin Vision به چشم انداز Olympus از آینده آندوسکوپی کمک می کند. Olympus با ترکیب قدرت مجموعه اصلی آندوسکوپی خود با راه‌حل‌های دیجیتالی نوآورانه، قصد دارد داده‌های رویه‌ای، بالینی و تجهیزات پزشکی را در زمان واقعی جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کند و سپس با استفاده از یک پلت‌فرم دیجیتال جدید با بهره‌گیری از آخرین الگوریتم‌ها و نرم‌افزارهای هوش مصنوعی، متخصصان مراقبت‌های بهداشتی را ارائه دهد. با راه حل های بالینی و عملیاتی طراحی شده برای کاهش بار اداری و شناختی و همچنین بهبود کارایی عملیاتی. این پیشرفت‌ها از مؤسسات مراقبت‌های بهداشتی حمایت می‌کند، زیرا در تلاش برای ارتقای سطح مراقبت خود هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 ویژگی جالب watchOS 10: Smart Stack، طراحی مجدد و موارد دیگر

Shawn LaRocco، معاون جهانی راه حل های مشتری، مسئول کسب و کار سلامت دیجیتال در Olympus، گفت: “Olympus به عنوان یک پیشرو در آندوسکوپی و مبتکر در فضا، مشتاق ارائه نسل بعدی راه حل ها و بینش های یکپارچه هوشمند به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی است. ما به تنهایی نمی توانیم این کار را انجام دهیم و به طور مداوم به دنبال مشارکت با پیشگامان دیگری مانند Odin Vision هستیم که در این علاقه مشترک هستند.”

برای فعال کردن این استراتژی تجاری، Olympus قصد دارد تا DEC هایی را برای توسعه راه حل های دیجیتال در سرتاسر جهان توسعه دهد و تأسیس کند، که از لندن شروع می شود، جایی که خرید Odin Vision زمینه را ایجاد کرده است. Odin Vision علاوه بر مجموعه خود، مهارت‌های هوش مصنوعی و نرم‌افزاری مشهور و قابلیت‌های توسعه را به ارمغان می‌آورد که استراتژی سلامت دیجیتال Olympus را هم‌افزایی و تسریع می‌کند. DECها قرار است در سایت‌های تحقیق و توسعه فعلی Olympus در هامبورگ، بوستون و توکیو مستقر شوند و در مرحله بعد امکان گسترش آنها به دره سیلیکون و تل آویو وجود دارد.

پیتر مونتنی، مدیر عامل Odin Vision گفت: “ما هیجان زده هستیم که با رهبری برنامه های Olympus برای اولین DEC، زمینه را برای توسعه نوآوری در آینده فراهم کنیم، همه اینها به دنبال توانمندسازی پزشکان برای ارائه بهترین مراقبت و نتایج ممکن به بیماران با استفاده از آخرین ابزارهای دیجیتال و هوش مصنوعی.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 راه برای رفع مشکل کار نکردن یا خراب شدن برنامه Threads

کارستن کلوز، رئیس جهانی دیجیتال در Olympus، افزود: “از آنجایی که Olympus به دنبال گسترش قابلیت های توسعه در راه حل های دیجیتالی است، ایجاد DEC در سراسر جهان به ما این امکان را می دهد که به استعدادهای مهم دسترسی داشته باشیم و با استارت آپ ها و سایر شرکت هایی که مانند اودین ویژن، نوآوری خلاقانه را تحت فشار قرار می دهد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QAF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *