انتظار نداشته باشید نتفلیکس برنامه های مکس و دیزنی پلاس برای فروش محتوا به پخش کننده های دیگر را دنبال کند.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اخیراً، با توجه به اینکه شرکت‌های پخش جریانی به طور فزاینده‌ای ناامید شده‌اند تا شروع به کسب درآمد واقعی کنند، یکی از گزینه‌هایی که آنها بررسی کرده‌اند، فروش بخشی از کتابخانه‌های خود به خدمات دیگر است. برخی از برنامه‌های HBO به‌عنوان مثال، به‌جای انحصار مکس در نت‌فلیکس نمایش داده می‌شوند، و دیزنی بنا به گزارش‌ها به دنبال فروش بیشتر کتابخانه‌اش به پخش‌کننده‌های دیگر است.

به گفته تد ساراندوس، مدیر عامل شرکت، یکی از شرکت‌هایی که ظاهراً این کار را انجام نخواهد داد، است. بدون شک این کمک می کند که نتفلیکس شرکت پخش جریانی نادری است که در واقع سودآور است، بنابراین فشار بسیار کمتری برای تامین مخارج زندگی خود احساس می کند، اما سارانوس به طور خاص در مورد اینکه چگونه نمایش ها و فیلم های قدیمی نتفلیکس هنوز هم در زمان عرضه دنباله ها یا فصل های جدید ارزشمند هستند صحبت کرد… و همچنین پیشنهاد کرد. که ارزش زیادی در آن وجود ندارد، زیرا به هر حال نتفلیکس بسیار محبوب است.

«تقریباً هر جای دیگری که آن را قرار دهیم، یا کراس اوور وجود دارد و در غیر این صورت آن‌ها دارند [a] اکانت نتفلیکس، یا یک پایگاه تماشای بسیار کوچکتر،” گفت ساراندوس. اساساً، او می گوید که اگر دیزنی پلاس دارید، احتمالاً نتفلیکس هم دارید، پس چرا برای گذاشتن نسخه های اصلی نتفلیکس به زحمت بیفتید؟

سارانوس در مورد ارزش عناوین قدیمی‌تر افزود: «ما چیزهایی مانند زمان را نیز دیده‌ایم استخراج 2 این سه ماهه گذشته برای ما خیلی خوب عمل کرد، استخراج دوباره به 10 مورد برتر بازگشت ملکه شارلوت وارد 10 برتر شوید، اینجا آمده است بریجرتون [seasons one and two]. بنابراین این یک پیشنهاد بسیار روان و پویا در این راه است. و حتی بهتر است که کتابخانه عمیق تر و غنی تر شود.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 راه حل برتر برای صفحه آبی مرگ هنگام بازی در ویندوز 11

همه اینها منطقی است، اگرچه فقط تا حدی به این سوال پاسخ می دهد – نتفلیکس همچنان می تواند فیلم هایی را بفروشد که قطعاً دنباله ای در آنها برنامه ریزی نشده است، یا نمایش های لغو شده ای که فصل های جدیدی دریافت نمی کنند، مانند OA یا در سایه ماه.

اما همانطور که قبلاً اشاره کردم، چیزی که توسط سارانوس ناگفته ماند این است که نتفلیکس سودآور است و به سادگی نیازی به یافتن راه‌هایی برای جلوگیری از ضرر سرویس‌های خود ندارد، مشکلی که دیزنی پلاس و مکس دارند. نتفلیکس بزرگترین سرویس استریم با اختلاف بسیار زیاد است و دارای یک سیستم کارآمد و ثابت از انتشارات با بودجه کلان، در کنار بازدیدهای کوچکتر است که می توانند به پدیده های جهانی تبدیل شوند، مانند ماهی مرکب. بقیه در حال بازی کردن هستند، مبالغ هنگفتی را به سمت فرنچایزها و ستاره‌های بزرگ می‌ریزند، اما شماره‌های نتفلیکس را نمی‌گیرند. نمی تواند دوام بیاورد.

نظر: من در مورد پخش کننده هایی که کتابخانه هایشان را می فروشند، احساسات متفاوتی دارم

دکمه Netflix روی یک کنترل از راه دور

(اعتبار تصویر: گتی ایماژ)

حتی بهترین سرویس های پخش یک مشکل دارند: تعداد آنها بسیار زیاد است. هر شرکت رسانه‌ای می‌خواهد از نمایش‌ها و فیلم‌های خودش بیشترین استفاده را ببرد، پول هنگفتی را برای راه‌اندازی سرویس استریم خود اختصاص می‌دهد، و سپس متوجه می‌شود که مردم به‌طور جدی از اینکه مجبورند به جای دریافت سرویس جدید مشترک شوند، اذیت می‌شوند. Top Gun Maverick در نتفلیکس همانطور که آنها امیدوار بودند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین کیف پول MagSafe با پایه

توانایی تماشای هر چیزی که محبوب است آنقدر پیچیده و گران شده است که در واقع راه را برای دزدی دریایی باز کرده است تا به چیزی تبدیل شود که افراد بیشتری به دنبال آن هستند. از برخی جهات، ایده همکاری استریمرها برای به اشتراک گذاشتن محتوا با یکدیگر عالی به نظر می رسد. در عمل، البته، آنها جدیدترین و بهترین چیزها را به اشتراک نمی گذارند – اما اصل کار خوب است.

و بیشتر از آن، این یک بند بسیار کوچک برای یک مشکل بسیار بزرگ است. مدل فعلی پخش جریانی در حال حاضر ناپایدار به نظر می رسد، و اگرچه من ایده وجود طیف وسیع تری از نمایش ها توسط هر استریمر را دوست دارم، این مشکل اساسی را حل نمی کند که اکثر آنها پول نقد دارند. من ترجیح می‌دهم ببینم صنعت راه‌حلی بلندمدت پیدا می‌کند تا اینکه گاهی یک نمایش انحصاری را برای من اجرا کند، که ممکن است با تغییر قراردادها به سرعت ناپدید شود.

حداقل نتفلیکس وعده ثبات را می دهد. در اینجا بهترین فیلم های نتفلیکس و بهترین نمایش های نتفلیکس در حال حاضر موجود است.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/FYRNdF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *