ایده های تبلیغاتی برای رشد شرکت حقوقی

زمان مطالعه: دقیقه

آن آمار قبلی را به خاطر دارید؟ بیش از نیمی از جمعیت جهان ما (4.76 میلیارد نفر) هر روز در رسانه های اجتماعی پیمایش می کند.

بنابراین اگر می خواهید سرنخ های جدیدی برای شرکت حقوقی خود داشته باشید، باید به جایی بروید که مردم هستند.

پست های مکرر رسانه های اجتماعی جزء کلیدی یک استراتژی بازاریابی عالی هستند.

برخی از بهترین شبکه های اجتماعی برای وکلا ، لینکدین، توییتر و هستند. در این پلتفرم‌ها، می‌توانید گرافیک‌های جذاب بصری، نظرات مثبت مشتریان، پشت صحنه شرکت حقوقی خود، نظرسنجی‌ها و موارد دیگر را ارسال کنید.

در سال گذشته یا بیشتر، وکلای بیشتری از طریق ارسال پست در به موفقیت دست یافته‌اند. در این برنامه، می‌توانید تقریباً درباره هر چیزی ویدیوهای کوتاه بسازید – محتوای ویدیویی آموزشی یا حتی یک برنامه رقص خنده‌دار با همکاران خود. هرچه بیشتر به روندهای ویروسی با محتوای ویدیویی در TikTok تمایل پیدا کنید، بازدیدها و موفقیت بیشتری دریافت خواهید کرد.

در حالی که این ممکن است منجر به پرداخت بیشتر مشتریان نشود، اما مطمئناً می‌تواند نشان‌دادن برند شرکت حقوقی شما را بهبود بخشد.

امتیاز بدهید
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اسنپ ​​چت استوری های عمومی را اضافه می کند، برنامه اشتراک درآمد را برای سازندگان گسترش می دهد

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/RmkCjQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *