ایستگاه برق پشتیبان خانگی جدید Dabbsson اینجاست تا چراغ‌های شما را روشن نگه دارد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ایستگاه برق پشتیبان خانگی جدید Dabbsson اینجاست تا چراغ‌های شما را روشن نگه دارد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

وقتی چراغ ها خاموش می شوند چه می کنید؟ وقتی در کودکی برف برای سیم های برق زیاد شد، شمع ها و اجاق های پریموس را به یاد می آورم. در دنیای امروزی برقی‌سازی با فناوری پیشرفته، ما به سمتی کمی متفاوت می‌رویم و دابسون امروز اکوسیستم برقی پشتیبان خانگی قابل حمل جدید خود را معرفی کرد که از فناوری شارژ و ذخیره‌سازی خودروهای الکتریکی استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که شما بدون انرژی نخواهید بود. در خاموشی

اکوسیستم برق پشتیبان خانگی قابل حمل Dabbsson از سه عنصر تشکیل شده است:

اول، ایستگاه برق پشتیبان خانگی قابل حمل وجود دارد. ظرفیت پایه آن 2330 وات ساعت است که تا 8330 وات ساعت قابل ارتقا است، با توان ثابت 2200 وات و می تواند خروجی موجی تا 4400 وات ارائه دهد. دومین باتری قابل ارتقا است. حداکثر دو باتری قابل ارتقا می‌توانند ظرفیت ایستگاه برق پشتیبان خانگی قابل حمل را به ترتیب با یک و دو باتری اضافی به 5330 وات ساعت و 8330 وات ساعت افزایش دهند. بالاخره یک پنل خورشیدی وجود دارد. این سیستم را می‌توان از طریق چندین وسیله – از برق متناوب در حدود دو ساعت شارژ کرد، اما برای اطمینان از اینکه باتری‌ها در هر مدت خاموشی شارژ می‌مانند، پنل‌های شارژ خورشیدی سازگار در دسترس هستند. گزینه های خورشیدی مدولار از 200 وات تا 3000 وات متغیر است که نیازهای اکثر خانواده ها را پوشش می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین کیف پول MagSafe با پایه

Dabbsson بیان می کند که سیستم Power Backup Home Portable آن می تواند تا 15 دستگاه را به طور همزمان تامین کند. این شرکت ادعا می کند که این باعث می شود 30٪ قوی تر از محصولات سنتی با همان ظرفیت باشد.

سام لام، رئیس بازارهای جهانی در دابسون گفت: «از آنجایی که جهان ما همچنان با چالش‌ها و اختلالات انرژی جدید و غیرقابل پیش‌بینی مواجه است، ما متعهد هستیم که به مصرف‌کنندگان و خانواده‌هایشان کمک کنیم تا با راه‌حل‌های قدرت قابل اعتماد و با کارایی بالا احساس امنیت بیشتری کنند. در بیانیه ای به TechCrunch.

من در حال آزمایش نیروگاه و یک باتری اضافی به همراه پنل خورشیدی 200 واتی این شرکت بودم. سیستم کلی به اندازه یک سیستم باتری تمام‌خانه قدرتمند یا انعطاف‌پذیر نیست، اما مطمئناً بسیار قدرتمندتر از راه‌حل‌های کوچک‌تر و قابل حمل‌تر است که از همه جهات بازار را هجوم آورده‌اند.

لام گفت: “چشم انداز ما ارائه نوآوری های جدید در انرژی غیرمتمرکز خانه، با گزینه های مدولار و انرژی های تجدید پذیر برای هر خانواده است.” ما می‌خواهیم جایگزین‌های پایداری را برای مصرف‌کنندگانی که متعهد به کاهش ردپای کربن خود هستند و در عین حال استقلال انرژی خود را افزایش می‌دهند – بدون قربانی کردن عملکرد یا قابلیت اطمینان ارائه کنیم.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کیف 3 ماه رایگان با معامله VPN قاتل جمعه سیاه IPVanish

برای دابسون، این راه‌حل‌های برق قابل حمل اولین گام در برنامه‌های آن برای گسترش تأمین انرژی غیرمتمرکز است، با هدف این که خانه‌ها و آپارتمان‌ها کاملاً خارج از شبکه کار کنند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LHJyWC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *