ایلان ماسک در مورد ترسناک کردن توییتر برای افراد ترنس سه برابر می شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ایلان ماسک در مورد ترسناک کردن برای افراد ترنس سه برابر می شود
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان و قهرمان ظاهری آزادی بیان، اواخر روز سه شنبه در توییتر خود را به پایین ترین سطح خود رساند. ماسک در پاسخ به توییتی که از نامیده شدن «cis» (نسخه مختصر کلمه «cisgender» که به معنای «تراجنسیتی نیست» شکایت می‌کرد، اعلام کرد که از اینجا به بعد هر دو اصطلاح اکنون در شبکه اجتماعی توهین به حساب می‌آیند.

تحقیر مالک توییتر از افراد تراجنسیتی بر کسی پوشیده نیست. نارضایتی او از حساب طنز محافظه‌کارانه The Babylon Bee که به دلیل سوءجنسیت، ریچل لوین، مقام بهداشتی ایالات متحده تعلیق شد، بخشی از چیزی است که او را وادار کرد تا 44 میلیارد دلار برای شبکه اجتماعی کم کند. از آن زمان به بعد، او قوانینی را که زمانی در توییتر برای محافظت از تراجنسیتی ها وجود داشت، به طور قابل پیش بینی از بین برد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین پروژکتور با بلندگو در سال 2023

آخرین حمله ترنس هراسی ماسک در میانه ماه غرور انجام می شود که در آن آمریکایی های LGBTQ به ویژه در پرتو قوانین مرگبار ضد دگرباشان جنسی و گفتمان محافظه کارانه شجاعانه ای که تبعیض آشکار علیه جامعه دگرباش را ترویج می کند، احساس مبارزه می کنند.

در ماه آوریل، توییتر به آرامی بخشی از سیاست محتوای نفرت‌انگیز خود را که کاربران را از نام‌گذاری و سوءجنسیت نادرست تراجنسیتی‌ها منع می‌کرد پاک کرد – اقدامی که بسیاری از افراد در جامعه LGBTQ با توجه به خصومت خاص ماسک با افراد ترنس پیش‌بینی می‌کردند.

اعلامیه اخیر ماسک موضع ترنس هراسی او را به نتیجه غیرمنطقی می رساند و زمانی که تراجنسیتی ها از یک کلمه معمولی و خنثی برای بحث در مورد افرادی که شبیه آنها نیستند استفاده می کنند، تبعیض معکوس را اعلام می کند.

نتیجه به‌طور قابل پیش‌بینی، گفتار در شبکه‌های اجتماعی را محدود می‌کند – اما فقط گفتار دشمنان ایدئولوژیک ماسک، که در معرض خطر بسیار واقعی آسیب در مجامع قانون‌گذاری ایالتی، محیط‌های مراقبت‌های بهداشتی و زندگی عمومی هستند، به گونه‌ای که همتایان جنسی خود نمی‌توانند شروع کنند. مربوط به



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/bkOhwv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *