تمایل فزاینده‌ای در بریتانیا برای سرمایه‌گذاری‌های ویژه سیاه‌پوستان وجود دارد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم تمایل فزاینده‌ای در بریتانیا برای سرمایه‌گذاری‌های ویژه سیاه‌پوستان وجود دارد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بین سال 2009 و در سال 2019 در بریتانیا، فقط 30 سیاه‌پوست بودجه VC دریافت کردند که معادل کمتر از 0.4٪ از کل بودجه اختصاص داده شده به بنیانگذاران است. اگرچه آخرین آمار منتشر نشده است، اما به جرات می توان گفت که کارهای زیادی باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود که افراد بیشتری بودجه دریافت می کنند.

یکی از راه‌های انجام این کار، راه‌اندازی صندوق‌های بیشتری است که در حمایت از بنیان‌گذاران مختلف تخصص دارند. تعداد فزاینده‌ای از صندوق‌ها وجود دارد که می‌گویند برای حمایت از بنیان‌گذاران مختلف اختصاص داده شده‌اند، و حدود ۵ صندوق به طور خاص به بنیان‌گذاران سیاه‌پوست اختصاص داده شده‌اند.

در حالی که وجوهی که اعضای جامعه سیاه پوست را هدف قرار می دهد، تبعیض سیستماتیک و فرهنگی را برطرف نمی کند، مطمئناً داشتن بیشتر ضرری ندارد. برای مثال، وجوه بیشتر سیاه‌پوست می‌تواند به حمایت از کسب‌وکارهای بیشتری کمک کند که در غیر این صورت نادیده گرفته می‌شوند. این به نوبه خود احتمال یک تک شاخ سیاه را افزایش می دهد و ممکن است بخش های جدیدی ایجاد کند و مشاغل جدیدی ایجاد کند. VC های کوچکتر نیز تمایل دارند چیزی بیش از پول ارائه دهند، مانند پول و یک اکوسیستم قابل اعتماد، که می تواند برای بسیاری از بنیانگذاران ضروری باشد.

به گفته چندین نفری که با آنها صحبت کردیم، تمایل فزاینده ای برای سرمایه و منابع بیشتر در بریتانیا وجود دارد که بنیانگذاران سیاه پوست را هدف قرار دهد. اما اندی آییم، سرمایه‌گذار فرشته، اشاره می‌کند که دو مانع عمده برای این امر وجود دارد: برای یکی، سیاه‌پوستان تنها 4 درصد از جمعیت بریتانیا را تشکیل می‌دهند، در حالی که این رقم در ایالات متحده 14 درصد است.

چرخ‌ها شروع به چرخیدن کرده‌اند، اما ما راه درازی در پیش داریم.» کارل لوکو، سیاه دانه

او به TechCrunch+ گفت: «این به شدت بازار موجود را برای سرمایه‌گذاران کاهش می‌دهد تا استارت‌آپ‌های برنده دسته‌ای را پیدا کنند که می‌توانند به اندازه کافی بزرگ شوند تا صندوق را برگردانند. او گفت که مانع دیگر این است که منابع مالی از کجا تامین می شود. او گفت: “این گروه بسیار همگن هستند و تمایل دارند مدیران صندوق های نوظهور با تجربه شریک عمومی در یک صندوق تاسیس شده و همچنین سابقه کار با پزشکان همکار خود را ترجیح دهند.”

مندی نیارکو، سرمایه‌گذاری که به دنبال جمع‌آوری سرمایه است، گفت که بسیاری از شرکای محدود بالقوه، کسب‌وکارهای سیاه‌پوست را به‌عنوان بازگشت‌دهنده‌های غیر وجهی می‌بینند که عمدتاً در بخش‌های سبک زندگی وجود دارند. که تخصیص یک صندوق به مقیاس چنین مشاغلی را تقریبا غیرممکن می کند.

در حال حاضر، تنها 1 درصد از مدیران سرمایه گذاری دارایی در بریتانیا سیاه پوست هستند و بسیاری از آنها سرمایه گذاران مستقل هستند یا در یک شرکت کار می کنند. هفته گذشته، شرکت مخاطره‌آمیز Black Seed از افزایش 5 میلیون پوندی برای صندوق افتتاحیه خود با هدف قرار دادن بنیانگذاران سیاه‌پوست خبر داد. تیم این مبلغ را تنها در شش ماه، بسیار سریعتر از آنچه پیش بینی می شد، جمع آوری کرد. کارل لوکو، یکی از بنیانگذاران این شرکت، گفت که این نشان دهنده تمایل سرمایه گذاران در بریتانیا برای حمایت از بنیانگذاران سیاه پوست است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/iiutrs
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *