متا یک برنامه بتا Threads را برای کاربران اندروید راه اندازی کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم متا یک برنامه بتا را برای کاربران اندروید راه اندازی کرد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

یکی از مهندسان این شرکت روز جمعه اعلام کرد متا در حال راه اندازی یک برنامه بتا Threads برای اندروید است. برنامه بتا به کاربران امکان دسترسی زودهنگام به ویژگی‌های جدید و رفع اشکال را می‌دهد، اما مانند هر برنامه بتا دیگری، هنگام دانلود یک بیلد ناپایدار خطر افزایش می‌یابد.

Threads در روز چهارشنبه راه اندازی شد و تنها در دو روز 70 میلیون کاربر را جذب کرده است. این پلتفرم دارای چند ویژگی قابل توجه است، مانند پیام‌های مستقیم، فید «دنبال کردن»، نسخه کامل وب، فید زمانی و موارد دیگر. با توجه به اینکه این پلتفرم در حال حاضر تا حدودی ساختاری بی‌سابقه دارد، برنامه بتا جدید می‌تواند برای کاربرانی که می‌خواهند ویژگی‌های جدید را به دست آورند وسوسه‌کننده باشد.

در دعوتنامه برنامه بتا اشاره شده است که “اطلاعات خاصی در مورد استفاده شما از برنامه جمع آوری و با توسعه دهنده به اشتراک گذاشته می شود تا به بهبود برنامه کمک کند.” این دعوت همچنین هشدار می دهد که “نسخه های آزمایشی ممکن است ناپایدار باشند.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کتابخانه موسیقی اپل در دستگاه‌ها همگام‌سازی نمی‌شود؟ 10 راه برای اصلاح!

امروز می‌توانید برای دسترسی بتا ثبت‌نام کنید، زیرا هیچ لیست انتظاری وجود ندارد، به این معنی که هر کسی که دارای دستگاه اندرویدی باشد می‌تواند وارد برنامه شود و ساخت‌های آینده را امتحان کند.

Threads به کاربران این امکان را می‌دهد تا با اعتبار موجود خود احراز هویت کنند تا به‌روزرسانی‌های کوتاهی از جمله متن تا ۵۰۰ کاراکتر، لینک‌ها، عکس‌ها و ویدیوها تا پنج دقیقه ارسال کنند. در زمان راه اندازی، Threads بر روی iOS و در 100 کشور در دسترس است، البته نه در اتحادیه اروپا، بنا بر گزارش ها به دلیل نگرانی در مورد پایبندی به قوانین حریم خصوصی داده های محلی.

اگرچه Threads تنها دو روز است که در دسترس است، اما قبلاً توجه توییتر متعلق به ایلان ماسک را به خود جلب کرده است، زیرا این شرکت رسانه های اجتماعی تهدید می کند که Threads را پیگرد قانونی می کند و متا را به شکار کارکنان سابق توییتر برای ایجاد پلت فرم جدید متهم می کند. متا این اتهامات را رد کرده است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZijZNo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *