نحوه دریافت هوش مصنوعی من در اسنپ چت در اندروید یا آیفون

زمان مطالعه: 8 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه دریافت هوش مصنوعی من در اسنپ چت در اندروید یا
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

اسنپ ​​چت هوش مصنوعی من را راه اندازی کرد تا از قدرت ChatGPT در اسنپ چت استفاده کند و تجربه و تعامل کلی را افزایش دهد. اگر می‌خواهید امکانات بی‌پایان استفاده از هوش مصنوعی در حساب اسنپ چت خود را کشف کنید، دیگر دنبال این کار نباشید! در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم که چگونه بدون دردسر هوش مصنوعی من را در اسنپ چت دریافت کنید.

هوش مصنوعی من را در اسنپ چت دریافت کنید

هوش مصنوعی من اسنپ چت به شما امکان می دهد فیلترها، جلوه ها و ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را تجربه کنید که می توانند عکس های شما را به شاهکارهای خلاقانه تبدیل کنند. هوش مصنوعی من یک لایه هیجان و شخصی سازی اضافی را به محتوای اسنپ چت شما فعال می کند و اضافه می کند. با کنار گذاشتن آن، بیایید عمیق‌تر شیرجه بزنیم و پتانسیل هوش مصنوعی من را درک کنیم.

Snapchat’s My AI Bot چیست و چه کاری می تواند انجام دهد

چت ربات My AI اسنپ چت مبتنی بر ChatGPT OpenAI است و در بالای برگه چت اسنپ چت سنجاق شده است تا تجربه ای تعاملی را از طریق پیام های متنی یا یادداشت های صوتی به کاربران ارائه دهد. این ربات در پاسخ به سؤالات، ارائه مشاوره، کمک به برنامه ریزی سفرها، پیشنهاد فیلترهای جذاب واقعیت افزوده و توصیه مکان های جالب از برگه نقشه برنامه برتر است.

Snapchat's My AI Bot چیست و چه کاری می تواند انجام دهد

علاوه بر این، می‌توانید هوش مصنوعی من را وارد مکالمه با یک دوست یا یک چت گروهی کنید تا پاسخ‌هایی را از آن دریافت کنید تا همه بتوانند آن را مشاهده و تعامل کنند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که پاسخ‌های ربات ممکن است همیشه دقیق یا مناسب برای هر موقعیتی نباشند.

اکنون که می دانید چه کاری انجام می دهد، وقت آن است که آن را روشن کنید. به خواندن ادامه دهید

همچنین بخوانید: نحوه استفاده از بینگ چت در هر مرورگری

نحوه دریافت Snapchat My AI Chatbot در

Snapchat My AI برای همه در دسترس است، صرف نظر از اینکه در سطح رایگان هستید یا پولی. هوش مصنوعی به طور پیش فرض در حساب شما فعال است که می توانید با رفتن به قسمت چت ها آن را بررسی کنید.

اگر نمی توانید آن را پیدا کنید، ممکن است به روز رسانی خودکار برنامه ها را غیرفعال کرده باشید یا برنامه Snapchat را به روز نکرده باشید. برای به‌روزرسانی هر برنامه در Android یا iOS می‌توانید راهنمای ما را دنبال کنید. هنگامی که برنامه اسنپ چت خود را به روز کردید، مراحل زیر را دنبال کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین راه حل برای کار نکردن تصویر در تصویر در تلگرام در آیفون و اندروید

مرحله 1: برنامه Snapchat را در دستگاه Android یا iOS خود راه اندازی کنید و از نوار پیمایش پایین به بخش Chats بروید.

به بخش چت ها بروید

گام 2: از لیست چت ها، هوش مصنوعی من را در بالای صفحه پیدا خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید تا هوش مصنوعی چت در اسنپ چت باز شود.

مرحله 3: یک پاپ آپ “Say Hi to My AI” را خواهید دید. جزئیات را بخوانید و روی دکمه Okay ضربه بزنید تا مکالمه شروع شود.

روی آن ضربه بزنید تا هوش مصنوعی چت در اسنپ چت باز شود

خودشه. شما با موفقیت Snapchat AI را در دستگاه خود فعال کرده اید. از اینجا به بعد، می‌توانید از آن برای پرسیدن طیف گسترده‌ای از سؤالات و دریافت پاسخ استفاده کنید، تقریباً مانند ChatGPT.

اگر پس از به‌روزرسانی برنامه اسنپ چت در دستگاه خود نتوانستید هوش مصنوعی من را پیدا کنید، ممکن است مجبور شوید آن را به اجبار فعال کنید. به خواندن ادامه دهید

همچنین بخوانید: چرا نمی توانم شخصی را به اسنپ چت اضافه کنم؟

نحوه فعال کردن اجباری هوش مصنوعی در اسنپ چت

برای این روش، از عضویت +Snapchat برای دسترسی به تمام ویژگی‌های اضافی و آزمایشی Snapchat استفاده می‌کنیم. مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: Snapchat را در دستگاه Android یا iOS خود راه اندازی کنید و از صفحه دوربین، روی نماد نمایه (Bitmoji) خود در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.

روی نماد نمایه (Bitmoji) خود ضربه بزنید

به نمایه اسنپ چت خود منتقل خواهید شد.

گام 2: روی کارت عضویت Snapchat+ ضربه بزنید. در صفحه بعدی، لیستی از ویژگی های عضویت پلاس را مشاهده خواهید کرد. نگاهی از طریق. روی Next ضربه بزنید.

روی Next ضربه بزنید

مرحله 3: می‌توانید طرح اشتراکی را که ترجیح می‌دهید انتخاب کنید و «شروع آزمایشی رایگان» را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید: اگر اولین بار است که از Snapchat+ استفاده می کنید، بسته به خود ممکن است یک گزینه آزمایشی رایگان ۷ روزه را مشاهده کنید. این به شما امکان می دهد تا هوش مصنوعی اسنپ چت خود را دریافت کنید، که می توانید آن را برای چند روز امتحان کنید، و اگر آن را دوست ندارید، بدون اینکه هزینه ای دریافت کنید، انصراف دهید.

مرحله 4: پس از فعال شدن اشتراک، از نوار پیمایش پایین به بخش Chats بروید. چت هوش مصنوعی من را خواهید دید که می توانید روی آن ضربه بزنید تا مکالمه خود را باز کرده و شروع کنید.

به بخش چت ها بروید

شما آن را دارید. شما با عضویت در ویژگی های آزمایشی از طریق عضویت Snapchat+، هوش مصنوعی Snapchat را در حساب خود فعال کرده اید. اگر هنوز نمی توانید به هوش مصنوعی من در اسنپ چت دسترسی داشته باشید، حتی پس از عضویت، می توانید با استفاده از پیوند زیر، ربات چت را به صورت دستی به مکالمه خود اضافه کنید.

اکنون که هوش مصنوعی من را به حساب اسنپ چت خود اضافه کرده اید، یک دستیار شخصی در دست دارید. اگر می‌خواهید هوش مصنوعی من را شخصی‌تر کنید و نام آن را به چیز دیگری تغییر دهید، می‌توانید به خواندن ادامه دهید.

توجه داشته باشید: اگر دیگر نمی خواهید از این ویژگی استفاده کنید، در اینجا نحوه خلاص شدن از شر هوش مصنوعی من در اسنپ چت آورده شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین راه برای رفع خطای باز کردن فایل برای خطای نوشتن در ویندوز 11

نحوه تغییر نام هوش مصنوعی من در اسنپ چت

تغییر نام هوش مصنوعی من قدم بعدی برای شخصی سازی تجربه اسنپ چت شماست. علاوه بر این، تغییر نام هوش مصنوعی اسنپ چت بسیار ساده است. مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: برنامه Snapchat را در دستگاه Android یا iOS خود راه اندازی کنید و از نوار پیمایش پایین به بخش Chats بروید.

به بخش چت ها بروید

گام 2: از لیست چت ها، هوش مصنوعی من را در بالای صفحه پیدا خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید تا چت My AI در اسنپ چت باز شود.

مرحله 3: روی تصویر نمایه هوش مصنوعی من (Bitmoji) در گوشه سمت چپ بالای بخش چت ضربه بزنید.

روی آن ضربه بزنید تا چت My AI باز شود

مرحله 4: در صفحه نمایه هوش مصنوعی من، روی نام هوش مصنوعی من ضربه بزنید. از پنجره «ویرایش نام برای myai»، نام مورد نظر خود را تایپ کرده و ذخیره را انتخاب کنید.

ذخیره را انتخاب کنید

شما آن را دارید. حساب اسنپ چت شما اکنون نام جدیدی برای هوش مصنوعی من دارد. گفتنی است، اگر هنوز با این مشکل مواجه هستید که نمی توانید هوش مصنوعی خود را در اسنپ چت اضافه کنید، به خواندن ادامه دهید.

اگر نتوانید هوش مصنوعی من را در اسنپ چت اضافه کنید چه باید کرد؟

در حالی که ویژگی هوش مصنوعی من در اسنپ چت برای همه قابل استفاده است، اگر هنوز نمی‌توانید هوش مصنوعی من را به اسنپ چت خود اضافه کنید، اجازه دهید دلایلی را همراه با اصلاحات فهرست کنیم.

  • ممکن است از یک برنامه قدیمی اسنپ چت استفاده کنید. به فروشگاه مربوطه (پلی استور یا اپ استور) بروید و برنامه را به آخرین نسخه به روز کنید.
  • اگر این ویژگی همچنان کار نمی کند، توصیه می کنیم کش اسنپ چت را پاک کنید و سپس بررسی کنید که آیا کار می کند یا خیر.

اگر راه حل های بالا به شما کمک نکرد، می توانید با پشتیبانی Snapchat تماس بگیرید. با این حال، اگر سؤالی دارید که ما در این مقاله به آن پاسخ ندادیم، بخش سؤالات متداول زیر را بررسی کنید.

سوالات متداول در مورد دریافت هوش مصنوعی من در اسنپ چت

1. آیا هوش مصنوعی من در اسنپ چت امن است؟

آره. ربات هوش مصنوعی من در اسنپ چت برای اولویت دادن به امنیت و حریم خصوصی کاربر طراحی شده است. اسنپ ​​چت حریم خصوصی کاربران را جدی می گیرد و اقداماتی را برای محافظت از داده های کاربر و تضمین یک تجربه ایمن اجرا کرده است. مکالمات و تعاملات ربات هوش مصنوعی من معمولاً برای محافظت از اطلاعات شخصی رمزگذاری شده است.

2. آیا هوش مصنوعی من در اسنپ چت یک شخص واقعی است؟

نه، هوش مصنوعی من در اسنپ چت یک شخص واقعی نیست. این یک ربات چت هوش مصنوعی (AI) است که برای شبیه سازی مکالمات و تعاملات کاربران طراحی شده است. در حالی که هوش مصنوعی من می تواند به پیام ها پاسخ دهد و در مکالمات شرکت کند، لازم است به یاد داشته باشید که این هوش مصنوعی انسانی نیست.

چت با هوش مصنوعی در اسنپ چت

با دانستن نحوه دریافت هوش مصنوعی من در اسنپ چت با استفاده از مراحل ذکر شده در این مقاله، می‌توانید به راحتی قدرت هوش مصنوعی را باز کنید و عکس‌های خود را به سطح جدیدی ببرید. همچنین ممکن است بخواهید نحوه اشتراک گذاری پست های اینستاگرام در استوری های اسنپ چت را نیز بررسی کنید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Rfb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *