نامزدهای “افزودن شما” اینستاگرام – متریکول

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شاید شما متوجه روندی شده باشید که در استوری های اتفاق می افتد، جایی که مردم تصویری را با پیامی ارسال می کنند که دیگران را تشویق می کند تا تکرار خود را از موضوع به اشتراک بگذارند.

از آنجایی که اینستاگرام بسیار محبوب بود، این گام را فراتر گذاشته و ویژگی جدیدی به نام «Add Yours» نامزدها را اضافه کرده است. به خواندن ادامه دهید تا بدانید این ویژگی جدید چگونه کار می کند، چگونه می توانید از آن استفاده کنید و روش هایی که می توانید آن را در استراتژی رسانه های اجتماعی خود بگنجانید.

اینستاگرام ویژگی های جدید دیگر از جمله یادداشت های اینستاگرام، های گروه، داستان های صادقانه و مجموعه های مشارکتی به خواندن ادامه دهید تا در مورد یکی دیگر از جدیدترین ویژگی های اینستاگرام، نامزدهای «Add Yours» بدانید.

نامزدهای “Add Yours” چیست؟

«افزودن مال خودت» با پیامی از موضوعات مختلف آغاز می شود، به عنوان مثال، «غذای مورد علاقه شما اخیراً» یا «چیزی که بدون آن نمی توانید زندگی کنید».

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چرا Discord شما را مجبور می کند نام خود را تغییر دهید؟

افراد می توانند برچسب خود را به استیکر موجود اضافه کنند یا برچسب خود را ایجاد کنند. اینها در فید Stories قابل مشاهده هستند، جایی که حتی می توانید ببینید چه کسی به آن ملحق شده است.

با جدیدترین نامزدهای «افزودن شما»، اکنون می‌توانید افراد خاصی را برای اضافه کردن محتوایشان به درخواست برچسب‌ها نامزد کنید.

چگونه استیکر خود را «افزودن متعلق به خودتان» ایجاد کنید

اگر می خواهید درخواست خود را ایجاد کنید، می توانید این کار را هنگام آپلود یک استوری انجام دهید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  • برو به “+” را در گوشه بالا سمت راست فشار دهید و انتخاب کنید داستان.
  • محتوای خود را اضافه کنید و روی آن کلیک کنید استیکرها نمادی که با یک برچسب با صورتک روی آن نشان داده شده است.
  • روی ” کلیک کنیدشما را اضافه کنید” و اعلان دلخواه خود را تایپ کنید.

نحوه نامزد کردن افراد در «افزودن شما»

اکنون که می‌دانید چگونه یک برچسب «افزودن شما» را ایجاد کنید، اکنون در اینجا آمده است که چگونه می‌توانید دیگران را برای پیوستن به آن نامزد کنید. هنگام ضربه زدن روی «آن را منتقل کندشما می توانید این را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا در «افزودن مال شما» شرکت کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  محدودیت در اینستاگرام

این برای آن درخواستی که شما را به یاد دوست، عضو خانواده، همکار یا حتی دنبال کنندگانتان می اندازد، عالی است.

آیا نامزدهای «افزودن شما» ضروری هستند؟

اگرچه این ویژگی هنوز در مراحل ابتدایی خود است، اما همه ما می توانیم موافق باشیم که این یک راه دوستانه، تعاملی و خلاقانه برای به اشتراک گذاری محتوا و تشویق دیگران به اشتراک گذاری نسخه خود است. اما این دقیقاً برای کسانی که در رسانه های اجتماعی کار می کنند چه معنایی دارد؟

البته این به مخاطبان شما و همچنین نوع محتوایی که پست می کنید بستگی دارد. با این حال، فکر می‌کنم این ویژگی جدید این فرصت را دارد که تعامل را افزایش دهد و به برندها اجازه دهد تا با جامعه خود واقعی‌تر شوند.

این ویژگی را امتحان کنید و ببینید چگونه کار می کند. ما هنوز از آینده این ویژگی مطمئن نیستیم، با این حال، اگر چیزی از اینستاگرام آموخته باشیم این است که همیشه در حال تغییر است.

اکنون همه چیز را در مورد ویژگی جدید نامزدی “Add Yours” در اینستاگرام و نحوه عملکرد آن می دانید. نظر شما در مورد این ویژگی چیست؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xsm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *